De straat waar we het over hebben is overigens de rijksweg A44, daar mag je niet parkeren want het betreft een autosnelweg.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Tjonge jonge, het is wat! Hier wordt de straat zo vaak afgesloten voor wat dan ook. Dat weet je van tevoren en dan zet je je auto ergens neer waar je wel weg kan. Om de hoek of zo.
Je kunt de gemeente aanschrijven dat je het niet eens bent met de afsluiting, maar ik denk dat ze heel snel opstaan en koffie gaan halen, nadat ze van de lachstuip zijn bekomen.
Nou dan ga ik toch terug naar die als ze deze verbannen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee hoor. En dat was je allang verteld.
Dat gedreig met ‘dan maak ik gewoon weer een kloon aan’, begint ook een beetje sleets te raken.
Je bent kennelijk te dom om de regel omtrent doorposten met een kloon als je geband bent te snappen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nou dan ga ik toch terug naar die als ze deze verbannen.
Ik snap heel goed dat de regel is dat dat niet mag, maar ik ga het dan lekker toch doen. Ik vind ' Trump is een oorlogsmisdadiger' namelijk geen geldige reden om iemand te verbannen. Ik vind dat je dat gewoon mag zeggen. En je mag ook zeggen dat je achter Trump staat wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent kennelijk te dom om de regel omtrent doorposten met een kloon als je geband bent te snappen.
En wat denk je dat er gebeurt als je dan doorpost onder een kloon?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat de regel is dat dat niet mag, maar ik ga het dan lekker toch doen. Ik vind ' Trump is een oorlogsmisdadiger' namelijk geen geldige reden om iemand te verbannen. Ik vind dat je dat gewoon mag zeggen. En je mag ook zeggen dat je achter Trump staat wat mij betreft.
Wat is het probleem dan? Je kunt toch via andere routes van a naar b! Je straat wordt dan niet geblokkeerd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:51 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
De straat waar we het over hebben is overigens de rijksweg A44, daar mag je niet parkeren want het betreft een autosnelweg.
Zoals ik zei kan ik gewoon klonen blijven aanmaken. Zoveel moeite kost dat niet. Ik weet ook hoe een VPN werkt en dergelijke als je soms dacht dat ik achterlijk wasquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat denk je dat er gebeurt als je dan doorpost onder een kloon?
Met welke andere routes precies?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Je kunt toch via andere routes van a naar b! Je straat wordt dan niet geblokkeerd.
In die regels heb ik niet zien staan dat je Trump geen oorlogsmisdadiger mag noemen, overigens.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:05 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet of het heel handig is om te blijven dreigen met het aanmaken van kloons die je aan gaat maken als gevolg van een ban vanwege het overtreden van een regel als je bij het registreren wel akkoord gaat met de geldende regels die dit forum voorschrijft.
Nee, maar een regel is wel dat je niet doorpost met een kloon als je vorige account in een ban zit, en jij stelt die regel aan je laars te lappen. Goed bezig man.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:08 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
In die regels heb ik niet zien staan dat je Trump geen oorlogsmisdadiger mag noemen, overigens.
Oh wacht, je miept dat Trump door je dorp rijdt en de weg waar je het over hebt is de A44?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:51 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
De straat waar we het over hebben is overigens de rijksweg A44, daar mag je niet parkeren want het betreft een autosnelweg.
Dat ding loopt gewoon door de bebouwing.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wacht, je miept dat Trump door je dorp rijdt en de weg waar je het over hebt is de A44?![]()
Nou ja, als je de snelweg kunt zien vanaf je balkon heb je idd wel iets om over te janken, dat dan wel weer.
Bijzonder dat Erdogan in dat rijtje niet eens de ergste is.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:05 schreef Nober het volgende:
Ongekozen Von der Leyen komt ook.
Daarnaast Schoof, Erdogan, Macron, Starmer...
Ja, maar als jij in je auto op de parkeerplaats voor je flatje stapt dan is het niet dat je niet van de parkeerplaats af kunt komen omdat de A44 afgezet is voor Trump, dus je "ik kan geen kant op" is (zoals meestal) weer flink overdreven.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat ding loopt gewoon door de bebouwing.
Trump en ' zijn werk uitvoeren'quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wheeeeeeee iemand die ik niet mag wil zijn werk uitvoeren. Wheeeeeee
Bijna alles in de regio wordt afgesloten en de rest staat vast Leandra, je kan niet eens in Leiden komen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als jij in je auto op de parkeerplaats voor je flatje stapt dan is het niet dat je niet van de parkeerplaats af kunt komen omdat de A44 afgezet is voor Trump, dus je "ik kan geen kant op" is (zoals meestal) weer flink overdreven.
Eh, wat? Dus 'de straat niet uit kunnen' is dus effectief niet de A44 (snelweg) op kunnen, wat iets heel anders is dan 'de straat niet uit kunnen' ?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als jij in je auto op de parkeerplaats voor je flatje stapt dan is het niet dat je niet van de parkeerplaats af kunt komen omdat de A44 afgezet is voor Trump, dus je "ik kan geen kant op" is (zoals meestal) weer flink overdreven.
Och toch poppedopje..... en de NS staakt ook al, en je kunt niet fietsen, het is vreselijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Bijna alles in de regio wordt afgesloten en de rest staat vast Leandra, je kan niet eens in Leiden komen.
Ja..... kun je nagaan hoe het in Den Haag gaat wordenquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eh, wat? Dus 'de straat niet uit kunnen' is dus effectief niet de A44 (snelweg) op kunnen, wat iets heel anders is dan 'de straat niet uit kunnen' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |