Hallo zonnestraaltje.quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Vorige maand? Hij is al bijna 30 jaar dood.
Nee zijn overdag vanaf 15:00 samenquote:Op woensdag 10 mei 2023 06:06 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Groei je dan niet uit elkaar thuis?
De lach is helaas uitgeblevenquote:Op woensdag 10 mei 2023 07:38 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we starten de dag met een lach en wat komedie
@:DonRaja
Hoe ga je reagerenquote:Op woensdag 10 mei 2023 08:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik word wakker en ik heb een spannende DM ontvangen
Hebben we Aziatische dames op FOK!?quote:Op woensdag 10 mei 2023 08:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik word wakker en ik heb een spannende DM ontvangen
Goeiemorgenquote:Op woensdag 10 mei 2023 09:12 schreef onlogisch het volgende:
Goedemorgen forumgebruikster @:Pisces29
Jazeker! Thanks for asking.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Heeft de prik in je schouder nog iets geholpen?
Hoeveel kilo Overhead Press je nu?quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker! Thanks for asking.Dat heeft zeker geholpen. Echter ik voel nog wel iets. Als ik het in percentage uit moet drukken is het voor 80/85% verholpen. Van de dokter hoorde ik dat het na 48 uur 'meetbaar' zou moeten zijn. Bij de injectie zat namelijk ook een verdovingsmiddel wat je op het verkeerde been zou kunnen zetten. Heel gek, de eerste 48 uur had ik namelijk nog steeds last
Gaandeweg gaat het beter. Op verschillende websites las ik dat het wel 2 tot 4 weken kan duren voordat het helemaal verholpen is. Dat wacht ik even af. Wellicht een 2e injectie dan. Maar zoals gezegd is het bijna helemaal weg.
@:Oriente
Ga bij schoudergezeik eerder maar uit van minimaal een jaar in plaats van google te geloven.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker! Thanks for asking.Dat heeft zeker geholpen. Echter ik voel nog wel iets. Als ik het in percentage uit moet drukken is het voor 80/85% verholpen. Van de dokter hoorde ik dat het na 48 uur 'meetbaar' zou moeten zijn. Bij de injectie zat namelijk ook een verdovingsmiddel wat je op het verkeerde been zou kunnen zetten. Heel gek, de eerste 48 uur had ik namelijk nog steeds last
Gaandeweg gaat het beter. Op verschillende websites las ik dat het wel 2 tot 4 weken kan duren voordat het helemaal verholpen is. Dat wacht ik even af. Wellicht een 2e injectie dan. Maar zoals gezegd is het bijna helemaal weg.
@:Oriente
@Nova weet het ook nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga bij schoudergezeik eerder maar uit van minimaal een jaar in plaats van google te geloven.
Bedankt voor deze opbeurende woorden. De teller loopt sinds 25 januari.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga bij schoudergezeik eerder maar uit van minimaal een jaar in plaats van google te geloven.
weet niet wat er aan de hand is maar sterktequote:Op woensdag 10 mei 2023 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze opbeurende woorden. De teller loopt sinds 25 januari.
Bedankt maatje.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet wat er aan de hand is maar sterkte
stukje FOK!schouder?
Nijmegenquote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
wat zou duitsland willen betalen voor nijmegen?
Lijkt me wel iets voor @Caland dit.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo makker. Staan er ons nog leuke dingen in space te wachten binnen afzienbare tijd?quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets voor @:Caland dit.
Jep, 0 uit 6 in de Champions League volgend seizoen ouwe pik.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Staan er ons nog leuke dingen in space te wachten binnen afzienbare tijd?
GroenLinksquote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
Politieke partijen die proberen hun achterban kennis bij te brengen hoe ze story telling kunnen toepassen en beter leren debatteren, SCHOKKEND, bel de krant.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
Makkelijk 3e.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jep, 0 uit 6 in de Champions League volgend seizoen ouwe pik.
HOHOHOHOHHHHH WAT EEN DISSquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hier zien we fractievoorzitter Quinoa Lokker en zijn kleurrijke fractie.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
Kijk, het wordt weer gezellig stormfrontpage.fok.nl hier.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Makkelijk 3e.
@:onlogisch @:gurneyisbestoke
quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat uitgerekend een schreeuwerd zo een filantropische politieke kleur kiest, quelle surprise.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
Kijk, het wordt weer gezellig stormfrontpage.fok.nl hier.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat uitgerekend een schreeuwerd zo een filantropische politieke kleur kiest, quelle surprise.
Vertel ons meer. Ik schenk alvast wat koffie in.
Volgens mij niet echt iets speciaals, ik kijk uit naar November.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Staan er ons nog leuke dingen in space te wachten binnen afzienbare tijd?
Vertel, wat is mijn politieke kleur?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat uitgerekend een schreeuwerd zo een filantropische politieke kleur kiest, quelle surprise.
Geen idee, maar je klonk even lief, bijna een like waard.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Vertel, wat is mijn politieke kleur?
Rood met witte stippen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Vertel, wat is mijn politieke kleur?
Ik ben ook gewoon hartstikke relax. Het is gewoon heel leuk om hier vervelend te doen tegen wat mensen die er echt totaal niet mee om kunnen gaan dat hun club even niet aan de top meedoet en die daardoor in een soort extreme ontkenningsfase terechtkomen. That's all.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, maar je klonk even lief, bijna een like waard.
Ken ik niet ouwe reus, maar het is vast erg leuk!quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dit is voor mijn drie kinderen wat Tha Playah voor mij is.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken ik niet ouwe reus, maar het is vast erg leuk!
naar een verjaardagje gaan met een vijandsbeeld en zogenaamde tactieken onder de arm vind ik maar vreemdquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Politieke partijen die proberen hun achterban kennis bij te brengen hoe ze story telling kunnen toepassen en beter leren debatteren, SCHOKKEND, bel de krant.
Verbaast mij niets dat jij hier over valt.
jij bent niet bekend met het HMF covid medicijn en de resultaten van zijn diplomatische inzet in het Midden-Oosten?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zou het echt om de verjaardagjes gaan ja? Of is die ene gestoorde racistische oom misschien een voorbeeld van vele situaties waarin story telling en discussievaardigheden je verder kunnen helpen?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
naar een verjaardagje gaan met een vijandsbeeld en zogenaamde tactieken onder de arm vind ik maar vreemd
maakt mij dan niet zoveel uit welk bolletje je eens in de 4 jaar inkleurt
Heb je hier echt nog lol in ja, tien jaar na dato? Beetje triest wel, maar oké.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:56 schreef aTypisch het volgende:
en dan vergeten we nog even dat hij met zijn jetpack ooit Boëtius naar de jeugdtraining van Feyenoord bracht
hij had hem gescout op een pleintje in Rotterdam, waar hij veruit de beste was
ik zit hier dan ook niet om indruk op je te makenquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:57 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Heb je hier echt nog lol in ja, tien jaar na dato? Beetje triest wel, maar oké.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Nog vijf daagjes, dan ben ik hier weer weg!
Ik heb niks tegen leren debatteren of discussiërenquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:57 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ja, zou het echt om de verjaardagjes gaan ja? Of is die ene gestoorde racistische oom misschien een voorbeeld van vele situaties waarin story telling en discussievaardigheden je verder kunnen helpen?
Gewoon zomaar een idee hoor
Tot over 8 jaar bij het volgende kampioenschap makkerquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Appelkoek + koffie.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
Erg laat, maar ik zat dan ook te wachten op @:GGMM @:Scrummie @:Coco
Maar we gaan dus lunchen.
Waarom?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Nou nee hoor, review en foto’s had je beloofd.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Zien we wel verschijnen in de APPquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, review en foto’s had je beloofd.
Die gaat zich in zo’n coma zuipen en snuiven dat hij niet eens meer in staat is om nog fatsoenlijk te kunnen posten.quote:
Dat verschilt dan toch weinig met de rest van de dagen?quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat zich in zo’n coma zuipen en snuiven dat hij niet eens meer in staat is om nog fatsoenlijk te kunnen posten.
Kan ik mij haast niet voorstellen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat zich in zo’n coma zuipen en snuiven dat hij niet eens meer in staat is om nog fatsoenlijk te kunnen posten.
Jammer dat de hond zo lief is en blijft. Had er graag een pittige Herder of Stafford reu naast zien staan.quote:
Rhodesian Richback genotquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat de hond zo lief is en blijft. Had er graag een pittige Herder of Stafford reu naast zien staan.
quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
Zo een Ridgeback doet toch helemaal niks.quote:
Heb jij een hond?quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo een Ridgeback doet toch helemaal niks.
Die van mijn schoonouders is superlief naar mensen toe (iig bekenden) maar moet je niet in de buurt van andere dieren latenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die doet helemaal niks....quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een jager die reageert op dieren, zoals een Beagle. Doet mensen alleen niet zo snel wat ofzo.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die van mijn schoonouders is superlief naar mensen toe (iig bekenden) maar moet je niet in de buurt van andere dieren lateneen tijd geleden heeft ze nog een gehandicapte haas omgelegd
Het gaat over die haren op z'n rug die zo tegendraads omhoog staan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zit mobiel
(Nee weet ik veel hoe je dat spelt, Zeebra of hoe heet zo'n beest?)
Nee bij mij komt ze altijd met d'r kont op m'n schoot liggen om geaaid te wordenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een jager die reageert op dieren, zoals een Beagle. Doet mensen alleen niet zo snel wat ofzo.
Ah ja, makes sense.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het gaat over die haren op z'n rug die zo tegendraads omhoog staan.
[ afbeelding ]
Mooi plaatje van een Ridgeback die bij uitzondering iets voller is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee die doet helemaal niks....
[ afbeelding ]
Je vergeet de situatie: baasje wordt aangevallen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een jager die reageert op dieren, zoals een Beagle. Doet mensen alleen niet zo snel wat ofzo.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zit mobiel
Nee die vergeet ik niet, ik vertrouw er gewoon niet op dat hij iets doet. Ik zet er liever een Herder of Stafford neer. En wat jongens met een knuppel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je vergeet de situatie: baasje wordt aangevallen.
Ik snap er ook niks van. Is dit dagelijkse kost op Twitter?quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vent zal wel een pedofiel zijn ofzo
Dan heb je geen verstand van (die) honden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die vergeet ik niet, ik vertrouw er gewoon niet op dat hij iets doet. Ik zet er liever een Herder of Stafford neer. En wat jongens met een knuppel.
Jij ook niet, want die twee die ik noem happen met meer liefde.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan heb je geen verstand van (die) honden.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zit mobiel
Hahahahhahquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft genieten.
Ja dat is een beetje hoe twitter en social media werkt tegenwoordig. Plaats een filmpje zonder context en vervolgens kan daar weer heel rechts of links Nederland over vallen. Ophef. En doorgaans valt het dan wel mee met de context erbij, of niet.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Is dit dagelijkse kost op Twitter?
Daar gaat het niet om, of er rassen zijn die agressiever van aard zijn en sneller zomaar happen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ook niet, want die twee die ik noem happen met meer liefde.
Maar ik neem het van je aan als ze klaarblijkelijk meer verdedigen.Ik ken ze enkel als goedgetrainde kalme beesten.
Nee er zit geen enkel verschil tussen honden en hoe verdedigend ze zijn als een baasje wordt aangevallen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, of er rassen zijn die agressiever van aard zijn en sneller zomaar happen.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee er zit geen enkel verschil tussen honden en hoe verdedigend ze zijn als een baasje wordt aangevallen.
Laten we het dan maar hierbij houden. En geef een leuk gifje.
Weer gelachenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft genieten.
Dat is geheid vaak zo, of misschien ben je gewoon niet zoveel tuig gewend in Nijmegen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje hoe twitter en social media werkt tegenwoordig. Plaats een filmpje zonder context en vervolgens kan daar weer heel rechts of links Nederland over vallen. Ophef. En doorgaans valt het dan wel mee met de context erbij, of niet.
Katgodenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
@:onlogisch
Ik heb geen hond. Heb jij een hond, alleen katten toch?
Klopt. Heb je wel huisdieren? Of helemaal huisdierloos? (Cold hearted woman)quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
@:onlogisch
Ik heb geen hond. Heb jij een hond, alleen katten toch?
Pisces heeft een poesquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Heb je wel huisdieren? Of helemaal huisdierloos? (Cold hearted woman)
Ik aai en pak alles met een hartslag. Ook de ratten van @Tjackaquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Heb je wel huisdieren? Of helemaal huisdierloos? (Cold hearted woman)
reis je voor werk of for teh lulzquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik aai en pak alles met een hartslag. Ook de ratten van @:tjacka
Meer dan tien jaar een hond gehad.
En nu veel teveel van huis, dus geen dieren.
Allebei.quote:
Oh de reizen buitenland, voor de lol. In Nederland altijd de hort op voor allebei.quote:
Ik was kantoor, maar nu thuis.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
Erg laat, maar ik zat dan ook te wachten op @:GGMM @:Scrummie @:Coco
Maar we gaan dus lunchen.
Dit is geil.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik aai en pak alles met een hartslag.
Gohquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:52 schreef Coco het volgende:
Hollow Knight: Silksong is wederom uitgesteld
@:GGMM
Wat voor kitten? Raskat of een gewone?quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Katgoden
Nog één weekje tot onze kitten
leuk zo'n prince of persia reskinquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:52 schreef Coco het volgende:
Hollow Knight: Silksong is wederom uitgesteld
@:GGMM
veel belangrijker: een binnenkat of buitenkat?quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor kitten? Raskat of een gewone?
Heb jij een kat?quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
veel belangrijker: een binnenkat of buitenkat?
Ja vind ik welquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
veel belangrijker: een binnenkat of buitenkat?
Wat gaat hij wassen?quote:
“Ja maar een kat is gewoon tevreden binnen.”quote:
Zichzelf, of zijn auto.quote:
Had gehoord dat cachet aziatisch was maar geen idee, denk dat ze me in de maling nemenquote:Op woensdag 10 mei 2023 08:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hebben we Aziatische dames op FOK!?
Britse korthaar, Lilac.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor kitten? Raskat of een gewone?
Lekker fluffy.quote:
Ja hij is echt heel schattigquote:
De eerste stap naar kinderen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Katgoden
Nog één weekje tot onze kitten
GGMM en ik wachten alvast op de pics.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel schattigLekker knuffelig maar ook wel een beetje ondeugend, dus dat wordt leuk
Dan be je echt cucked.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De eerste stap naar kinderen.
Ga je hem/haar ook ondervoeden net als @GGMMquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Britse korthaar, Lilac.
En vrijdag al ophalen hoor ik nu net, nog beter.
Hatecrimeverwensingquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk verbrandt iemand je LBQTIA-vlag.
Sinds wanneer is Toto de diëtist van René?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je hem/haar ook ondervoeden net als @:GGMM
It's a wrap.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:01 schreef KingRoland het volgende:
Zeg het voor de 3e keer maar mensen die “its a wrap” zeggen mogen van mij een hele erge griep krijgen
Aan het mechaniek van het smoelwerk van deze sasquatch maak ik op dat 'ie Tukker of soortgelijk is. Klopt dat?quote:
WolvegaGodenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Aan het mechaniek van het smoelwerk van deze sasquatch maak ik op dat 'ie Tukker of soortgelijk is. Klopt dat?
quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
WolvegaGoden
Maar hij is inmiddelsbij God. (auto-ongeluk) @:KingRoland
Van wat?quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, review en foto’s had je beloofd.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:29 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik zit niet in appgroepen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zien we wel verschijnen in de APP
Dan zit ik vast verkeerd.quote:
Veel langer is hier toch niet mogelijk met zo'n achterlijke mongool als FA. Lekker mensen bannen omdat ze een andere mening hebben.quote:
@Skedquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Veel langer is hier toch niet mogelijk met zo'n achterlijke mongool als FA. Lekker mensen bannen omdat ze een andere mening hebben.
@GGMMquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Veel langer is hier toch niet mogelijk met zo'n achterlijke mongool als FA. Lekker mensen bannen omdat ze een andere mening hebben.
Die gaat na het kampioensfeestje weg naar de zon.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
quote:
ouiquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zit ik vast verkeerd.
Ik dacht aan vertrekken na het kampioensfeestje, wie ging er dan bijna naar Spanje? @:aTypisch
Ah, si.quote:
Wat een negativiteit weerquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
@Cocoquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Oldemarkt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
WolvegaGoden
Maar hij is inmiddelsbij God. (auto-ongeluk) @:KingRoland
It's a wrap.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen groentjes?quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kun je niet maken gap. Ons allen verblijden met je terugkeer en dan na zo korte tijd alweer verdwijnen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Quiche.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:De politie heeft drie jongens aangehouden voor de mishandeling van een oudere man in Pijnacker
Ik geloof niet dat zo gek veel mensen verblijd zijnquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je niet maken gap. Ons allen verblijden met je terugkeer en dan na zo korte tijd alweer verdwijnen.
Jezelf ook niet tochquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zo gek veel mensen verblijd zijn
Dit lijkt me @KnutdeIJsbeerquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:56 schreef vrijgevochten het volgende:
Welke gast postte altijd foto's in de APP van een dakterras in Spanje
Altijd met broccoli, sperziebonen of doppers, maar ik hou het lekker kort door gewoon "rijst met kip" te postenquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen groentjes?
Ik weet het nog niet, bedenk het pas als ik in de winkel sta
Blijven toch de essentialia van een dergelijke maaltijd.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Altijd met broccoli, sperziebonen of doppers, maar ik hou het lekker kort door gewoon "rijst met kip" te posten
Praten we geen Nederlands meer?quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Blijven toch de essentialia van een dergelijke maaltijd.
ze nemen je in de malingquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had gehoord dat cachet aziatisch was maar geen idee, denk dat ze me in de maling nemen
@:tjacka graag duiding
Ik heb er wel vertrouwen in dat jij lasagna goed uit kan spreken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat mijn taalniveau ver boven die van jullie licht.
Het is mij hoofdzakelijk om pizze te doen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in dat jij lasagna goed uit kan spreken.
@:sked
Wie verdenk je?quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben vaste user vanaf de eerste topic hier halen ze mij uit de op.
Gemeen wel een beetje.
Altijd ggmmquote:
Wie ?quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Coco heeft deze OP gemaakt dus ik zou hem even flink de waarheid vertellen Mike.
Ik ben erquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:31 schreef GGMM het volgende:
Geef mij maar weer de schuld.
Ik kan hier zo verdrietig van worden
Het is @Mortaxx zijn schuldquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben vaste user vanaf de eerste topic hier halen ze mij uit de op.
Gemeen wel een beetje.
Die vriend van Maikuuulquote:
Sorry, m'n vinger schoot uitquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Staan laten René, met je mongolenhoofd.
🤨quote:
vraag maar aan drizzt, r-woud of onlogisch (lol)quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:46 schreef Tjacka het volgende:
@:ggmm kan je naar het ajaxtopic kijken. de Mongolen Brigade is weer aanwezig
coco gun ik het niet om die aids te moeten gaan lezen (ik neem aan dat HMF gepost heeft)quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:49 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM noemt @:Coco niet maar @:onlogisch wel. Wat zegt dit over de status van @:Coco?
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
coco gun ik het niet om die aids te moeten gaan lezen (ik neem aan dat HMF gepost heeft)
ja die zijn er nooitquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
vraag maar aan drizzt, r-woud of onlogisch (lol)
quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:46 schreef Tjacka het volgende:
@:ggmm kan je naar het ajaxtopic kijken. de Mongolen Brigade is weer aanwezig
We boffen maar dat het zo rustig is op je werk dat je daar tijd voor hebt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:52 schreef Tjacka het volgende:
ik heb nu wat ludieke acties gegeven op hmf. dan gaat hij altijd weg maar nu komen al die nakkerlakken daar weer op reageren
Altijd die KUT nakkerlakken weer.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:52 schreef Tjacka het volgende:
ik heb nu wat ludieke acties gegeven op hmf. dan gaat hij altijd weg maar nu komen al die nakkerlakken daar weer op reageren
ik ben nog niet begonnenquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
We boffen maar dat het zo rustig is op je werk dat je daar tijd voor hebt.
Zal ik weer solliciteren?quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:59 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat ik zelfs @:skysherrif een betere mod vond dan de huidige mods
@:coco niet hoor. hij is een geweldige persoonlijkheid
Ik denk dat er een vacature uit moet worden gegooid voor een Ajax-mod.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:59 schreef Tjacka het volgende:
#tjackaformodquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een vacature uit moet worden gegooid voor een Ajax-mod.
Gegadigde?
Klap in het gezicht van @Klummie ditquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:59 schreef Tjacka het volgende:
@klaasweetallesquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gegadigde?
Dat die het ook zo geknipt willen hebben?quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:53 schreef KingRoland het volgende:
Krijg steeds vaker complimenten van de dames sinds mijn bezoek aan de Aziatische kapper
Ik ga straks ook naar de kapper, komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:53 schreef KingRoland het volgende:
Krijg steeds vaker complimenten van de dames sinds mijn bezoek aan de Aziatische kapper
@3rr0r is als user erg punctueel, dat zou dan prima werken als mod?quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gegadigde?
Maar hij is voor PSV toch?quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3rr0r is als user erg punctueel, dat zou dan prima werken als mod?
Ken jij niet iemand die fan is van Ajax, redelijk normaal acteert, erg inhoudelijk post en al dan niet voorliefde heeft voor sambavoetbal?quote:
Ja die ken ik wel maar die is geen fan van digitaal parkeerwachter zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ken jij niet iemand die fan is van Ajax, redelijk normaal acteert, erg inhoudelijk post en al dan niet voorliefde heeft voor sambavoetbal?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3rr0r is als user erg punctueel, dat zou dan prima werken als mod?
quote:
Ja, soms voelt dat wel zo.quote:
@TheVulture komt zonder act en post stipt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ken jij niet iemand die fan is van Ajax, redelijk normaal acteert, erg inhoudelijk post en al dan niet voorliefde heeft voor sambavoetbal?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:TheVulture komt zonder act en post stipt.
lijkt mij toch wat te ijverig voor vbl danquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:TheVulture komt zonder act en post stipt.
Maar die heeft geen tijd.quote:
@AFCNiels dan. Altijd goed gehumeurd en kan met iedereen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:34 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
lijkt mij toch wat te ijverig voor vbl dan
Ik vind dat echt de liefste user hier, mocht hij ambitie hebben ... aangenomenquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:afcniels dan. Altijd goed gehumeurd en kan met iedereen.
Stuur hem even een berichtje op DE APP dan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik vind dat echt de liefste user hier, mocht hij ambitie hebben ... aangenomen
@AFCNiels zit niet in DE APP.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stuur hem even een berichtje op DE APP dan.
Haha.quote:
Wtf. Jemig, dat is wel echt balen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Nieuw achterruitje laten plaatsen. ¤ 795 boys.
[ afbeelding ]
Stukje Rotterdam-zuidquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkerrrrrrrr.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:44 schreef onlogisch het volgende:
Van verdriet ga ik maar een stukje boterkoek eten. @:GGMM
Sow, KoeKoek.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn 'normale' prijzen tegenwoordig, voor mijn accu vervangen rekenden ze laatst ook doodleuk 300 euro.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
Rijd je stiekem een Carrera dan ofzo. Mijn hemel wat een bedrag. Dikke autorijder gespot.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
Rijd je stiekem een Carrera dan ofzo. Mijn hemel wat een bedrag. Dikke autorijder gespot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |