Hallo zonnestraaltje.quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Vorige maand? Hij is al bijna 30 jaar dood.
Nee zijn overdag vanaf 15:00 samenquote:Op woensdag 10 mei 2023 06:06 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Groei je dan niet uit elkaar thuis?
De lach is helaas uitgeblevenquote:Op woensdag 10 mei 2023 07:38 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we starten de dag met een lach en wat komedie
@:DonRaja
Hoe ga je reagerenquote:Op woensdag 10 mei 2023 08:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik word wakker en ik heb een spannende DM ontvangen
Hebben we Aziatische dames op FOK!?quote:Op woensdag 10 mei 2023 08:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik word wakker en ik heb een spannende DM ontvangen
Goeiemorgenquote:Op woensdag 10 mei 2023 09:12 schreef onlogisch het volgende:
Goedemorgen forumgebruikster @:Pisces29
Jazeker! Thanks for asking.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Heeft de prik in je schouder nog iets geholpen?
Hoeveel kilo Overhead Press je nu?quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker! Thanks for asking.Dat heeft zeker geholpen. Echter ik voel nog wel iets. Als ik het in percentage uit moet drukken is het voor 80/85% verholpen. Van de dokter hoorde ik dat het na 48 uur 'meetbaar' zou moeten zijn. Bij de injectie zat namelijk ook een verdovingsmiddel wat je op het verkeerde been zou kunnen zetten. Heel gek, de eerste 48 uur had ik namelijk nog steeds last
Gaandeweg gaat het beter. Op verschillende websites las ik dat het wel 2 tot 4 weken kan duren voordat het helemaal verholpen is. Dat wacht ik even af. Wellicht een 2e injectie dan. Maar zoals gezegd is het bijna helemaal weg.
@:Oriente
Ga bij schoudergezeik eerder maar uit van minimaal een jaar in plaats van google te geloven.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker! Thanks for asking.Dat heeft zeker geholpen. Echter ik voel nog wel iets. Als ik het in percentage uit moet drukken is het voor 80/85% verholpen. Van de dokter hoorde ik dat het na 48 uur 'meetbaar' zou moeten zijn. Bij de injectie zat namelijk ook een verdovingsmiddel wat je op het verkeerde been zou kunnen zetten. Heel gek, de eerste 48 uur had ik namelijk nog steeds last
Gaandeweg gaat het beter. Op verschillende websites las ik dat het wel 2 tot 4 weken kan duren voordat het helemaal verholpen is. Dat wacht ik even af. Wellicht een 2e injectie dan. Maar zoals gezegd is het bijna helemaal weg.
@:Oriente
@Nova weet het ook nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga bij schoudergezeik eerder maar uit van minimaal een jaar in plaats van google te geloven.
Bedankt voor deze opbeurende woorden. De teller loopt sinds 25 januari.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga bij schoudergezeik eerder maar uit van minimaal een jaar in plaats van google te geloven.
weet niet wat er aan de hand is maar sterktequote:Op woensdag 10 mei 2023 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze opbeurende woorden. De teller loopt sinds 25 januari.
Bedankt maatje.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet wat er aan de hand is maar sterkte
stukje FOK!schouder?
Nijmegenquote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
wat zou duitsland willen betalen voor nijmegen?
Lijkt me wel iets voor @Caland dit.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo makker. Staan er ons nog leuke dingen in space te wachten binnen afzienbare tijd?quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets voor @:Caland dit.
Jep, 0 uit 6 in de Champions League volgend seizoen ouwe pik.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Staan er ons nog leuke dingen in space te wachten binnen afzienbare tijd?
GroenLinksquote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
Politieke partijen die proberen hun achterban kennis bij te brengen hoe ze story telling kunnen toepassen en beter leren debatteren, SCHOKKEND, bel de krant.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
Makkelijk 3e.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jep, 0 uit 6 in de Champions League volgend seizoen ouwe pik.
HOHOHOHOHHHHH WAT EEN DISSquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hier zien we fractievoorzitter Quinoa Lokker en zijn kleurrijke fractie.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
Kijk, het wordt weer gezellig stormfrontpage.fok.nl hier.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Makkelijk 3e.
@:onlogisch @:gurneyisbestoke
quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat uitgerekend een schreeuwerd zo een filantropische politieke kleur kiest, quelle surprise.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
Kijk, het wordt weer gezellig stormfrontpage.fok.nl hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |