Bedankt maatje.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet wat er aan de hand is maar sterkte
stukje FOK!schouder?
Nijmegenquote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
wat zou duitsland willen betalen voor nijmegen?
Lijkt me wel iets voor @Caland dit.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo makker. Staan er ons nog leuke dingen in space te wachten binnen afzienbare tijd?quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets voor @:Caland dit.
Jep, 0 uit 6 in de Champions League volgend seizoen ouwe pik.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Staan er ons nog leuke dingen in space te wachten binnen afzienbare tijd?
GroenLinksquote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
Politieke partijen die proberen hun achterban kennis bij te brengen hoe ze story telling kunnen toepassen en beter leren debatteren, SCHOKKEND, bel de krant.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
Makkelijk 3e.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jep, 0 uit 6 in de Champions League volgend seizoen ouwe pik.
HOHOHOHOHHHHH WAT EEN DISSquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hier zien we fractievoorzitter Quinoa Lokker en zijn kleurrijke fractie.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
Kijk, het wordt weer gezellig stormfrontpage.fok.nl hier.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Makkelijk 3e.
@:onlogisch @:gurneyisbestoke
quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat uitgerekend een schreeuwerd zo een filantropische politieke kleur kiest, quelle surprise.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
Kijk, het wordt weer gezellig stormfrontpage.fok.nl hier.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat uitgerekend een schreeuwerd zo een filantropische politieke kleur kiest, quelle surprise.
Vertel ons meer. Ik schenk alvast wat koffie in.
Volgens mij niet echt iets speciaals, ik kijk uit naar November.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Staan er ons nog leuke dingen in space te wachten binnen afzienbare tijd?
Vertel, wat is mijn politieke kleur?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat uitgerekend een schreeuwerd zo een filantropische politieke kleur kiest, quelle surprise.
Vertel ons meer. Ik schenk alvast wat koffie in.
Geen idee, maar je klonk even lief, bijna een like waard.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Vertel, wat is mijn politieke kleur?
Rood met witte stippen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Vertel, wat is mijn politieke kleur?
Ik ben ook gewoon hartstikke relax. Het is gewoon heel leuk om hier vervelend te doen tegen wat mensen die er echt totaal niet mee om kunnen gaan dat hun club even niet aan de top meedoet en die daardoor in een soort extreme ontkenningsfase terechtkomen. That's all.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, maar je klonk even lief, bijna een like waard.
Ken ik niet ouwe reus, maar het is vast erg leuk!quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dit is voor mijn drie kinderen wat Tha Playah voor mij is.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken ik niet ouwe reus, maar het is vast erg leuk!
naar een verjaardagje gaan met een vijandsbeeld en zogenaamde tactieken onder de arm vind ik maar vreemdquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Politieke partijen die proberen hun achterban kennis bij te brengen hoe ze story telling kunnen toepassen en beter leren debatteren, SCHOKKEND, bel de krant.
Verbaast mij niets dat jij hier over valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |