quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat uitgerekend een schreeuwerd zo een filantropische politieke kleur kiest, quelle surprise.
Vertel ons meer. Ik schenk alvast wat koffie in.
Volgens mij niet echt iets speciaals, ik kijk uit naar November.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Staan er ons nog leuke dingen in space te wachten binnen afzienbare tijd?
Vertel, wat is mijn politieke kleur?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat uitgerekend een schreeuwerd zo een filantropische politieke kleur kiest, quelle surprise.
Geen idee, maar je klonk even lief, bijna een like waard.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Vertel, wat is mijn politieke kleur?
Rood met witte stippen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Vertel, wat is mijn politieke kleur?
Ik ben ook gewoon hartstikke relax. Het is gewoon heel leuk om hier vervelend te doen tegen wat mensen die er echt totaal niet mee om kunnen gaan dat hun club even niet aan de top meedoet en die daardoor in een soort extreme ontkenningsfase terechtkomen. That's all.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, maar je klonk even lief, bijna een like waard.
Ken ik niet ouwe reus, maar het is vast erg leuk!quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dit is voor mijn drie kinderen wat Tha Playah voor mij is.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken ik niet ouwe reus, maar het is vast erg leuk!
naar een verjaardagje gaan met een vijandsbeeld en zogenaamde tactieken onder de arm vind ik maar vreemdquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Politieke partijen die proberen hun achterban kennis bij te brengen hoe ze story telling kunnen toepassen en beter leren debatteren, SCHOKKEND, bel de krant.
Verbaast mij niets dat jij hier over valt.
jij bent niet bekend met het HMF covid medicijn en de resultaten van zijn diplomatische inzet in het Midden-Oosten?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zou het echt om de verjaardagjes gaan ja? Of is die ene gestoorde racistische oom misschien een voorbeeld van vele situaties waarin story telling en discussievaardigheden je verder kunnen helpen?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
naar een verjaardagje gaan met een vijandsbeeld en zogenaamde tactieken onder de arm vind ik maar vreemd
maakt mij dan niet zoveel uit welk bolletje je eens in de 4 jaar inkleurt
Heb je hier echt nog lol in ja, tien jaar na dato? Beetje triest wel, maar oké.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:56 schreef aTypisch het volgende:
en dan vergeten we nog even dat hij met zijn jetpack ooit Boëtius naar de jeugdtraining van Feyenoord bracht
hij had hem gescout op een pleintje in Rotterdam, waar hij veruit de beste was
ik zit hier dan ook niet om indruk op je te makenquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:57 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Heb je hier echt nog lol in ja, tien jaar na dato? Beetje triest wel, maar oké.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Nog vijf daagjes, dan ben ik hier weer weg!
Ik heb niks tegen leren debatteren of discussiërenquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:57 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ja, zou het echt om de verjaardagjes gaan ja? Of is die ene gestoorde racistische oom misschien een voorbeeld van vele situaties waarin story telling en discussievaardigheden je verder kunnen helpen?
Gewoon zomaar een idee hoor
Tot over 8 jaar bij het volgende kampioenschap makkerquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Appelkoek + koffie.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
Erg laat, maar ik zat dan ook te wachten op @:GGMM @:Scrummie @:Coco
Maar we gaan dus lunchen.
Waarom?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Nou nee hoor, review en foto’s had je beloofd.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Zien we wel verschijnen in de APPquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, review en foto’s had je beloofd.
Die gaat zich in zo’n coma zuipen en snuiven dat hij niet eens meer in staat is om nog fatsoenlijk te kunnen posten.quote:
Dat verschilt dan toch weinig met de rest van de dagen?quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat zich in zo’n coma zuipen en snuiven dat hij niet eens meer in staat is om nog fatsoenlijk te kunnen posten.
Kan ik mij haast niet voorstellen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat zich in zo’n coma zuipen en snuiven dat hij niet eens meer in staat is om nog fatsoenlijk te kunnen posten.
Jammer dat de hond zo lief is en blijft. Had er graag een pittige Herder of Stafford reu naast zien staan.quote:
Rhodesian Richback genotquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat de hond zo lief is en blijft. Had er graag een pittige Herder of Stafford reu naast zien staan.
quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
Zo een Ridgeback doet toch helemaal niks.quote:
Heb jij een hond?quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo een Ridgeback doet toch helemaal niks.
Die van mijn schoonouders is superlief naar mensen toe (iig bekenden) maar moet je niet in de buurt van andere dieren latenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die doet helemaal niks....quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een jager die reageert op dieren, zoals een Beagle. Doet mensen alleen niet zo snel wat ofzo.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die van mijn schoonouders is superlief naar mensen toe (iig bekenden) maar moet je niet in de buurt van andere dieren lateneen tijd geleden heeft ze nog een gehandicapte haas omgelegd
Het gaat over die haren op z'n rug die zo tegendraads omhoog staan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zit mobiel
(Nee weet ik veel hoe je dat spelt, Zeebra of hoe heet zo'n beest?)
Nee bij mij komt ze altijd met d'r kont op m'n schoot liggen om geaaid te wordenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een jager die reageert op dieren, zoals een Beagle. Doet mensen alleen niet zo snel wat ofzo.
Ah ja, makes sense.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het gaat over die haren op z'n rug die zo tegendraads omhoog staan.
[ afbeelding ]
Mooi plaatje van een Ridgeback die bij uitzondering iets voller is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee die doet helemaal niks....
[ afbeelding ]
Je vergeet de situatie: baasje wordt aangevallen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een jager die reageert op dieren, zoals een Beagle. Doet mensen alleen niet zo snel wat ofzo.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zit mobiel
(Nee weet ik veel hoe je dat spelt, Zeebra of hoe heet zo'n beest?)
Nee die vergeet ik niet, ik vertrouw er gewoon niet op dat hij iets doet. Ik zet er liever een Herder of Stafford neer. En wat jongens met een knuppel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je vergeet de situatie: baasje wordt aangevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |