Dat verschilt dan toch weinig met de rest van de dagen?quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat zich in zo’n coma zuipen en snuiven dat hij niet eens meer in staat is om nog fatsoenlijk te kunnen posten.
Kan ik mij haast niet voorstellen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat zich in zo’n coma zuipen en snuiven dat hij niet eens meer in staat is om nog fatsoenlijk te kunnen posten.
Jammer dat de hond zo lief is en blijft. Had er graag een pittige Herder of Stafford reu naast zien staan.quote:
Rhodesian Richback genotquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat de hond zo lief is en blijft. Had er graag een pittige Herder of Stafford reu naast zien staan.
quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
Zo een Ridgeback doet toch helemaal niks.quote:
Heb jij een hond?quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo een Ridgeback doet toch helemaal niks.
Die van mijn schoonouders is superlief naar mensen toe (iig bekenden) maar moet je niet in de buurt van andere dieren latenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die doet helemaal niks....quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een jager die reageert op dieren, zoals een Beagle. Doet mensen alleen niet zo snel wat ofzo.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die van mijn schoonouders is superlief naar mensen toe (iig bekenden) maar moet je niet in de buurt van andere dieren lateneen tijd geleden heeft ze nog een gehandicapte haas omgelegd
Het gaat over die haren op z'n rug die zo tegendraads omhoog staan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zit mobiel
(Nee weet ik veel hoe je dat spelt, Zeebra of hoe heet zo'n beest?)
Nee bij mij komt ze altijd met d'r kont op m'n schoot liggen om geaaid te wordenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een jager die reageert op dieren, zoals een Beagle. Doet mensen alleen niet zo snel wat ofzo.
Ah ja, makes sense.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het gaat over die haren op z'n rug die zo tegendraads omhoog staan.
[ afbeelding ]
Mooi plaatje van een Ridgeback die bij uitzondering iets voller is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee die doet helemaal niks....
[ afbeelding ]
Je vergeet de situatie: baasje wordt aangevallen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een jager die reageert op dieren, zoals een Beagle. Doet mensen alleen niet zo snel wat ofzo.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zit mobiel
(Nee weet ik veel hoe je dat spelt, Zeebra of hoe heet zo'n beest?)
Nee die vergeet ik niet, ik vertrouw er gewoon niet op dat hij iets doet. Ik zet er liever een Herder of Stafford neer. En wat jongens met een knuppel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je vergeet de situatie: baasje wordt aangevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |