ik ken helaas wel mensen die dat in andere steden ook wel eens doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Je weet toch wat voor een tokkie ik ben.
Nee. Hij/zij/hen heeft geen briefje achter gelaten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog even als laatste. Weet je wie het is geweest?
Had gekund dat je net één rare buurman in de straat had.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Hij/zij/hen heeft geen briefje achter gelaten.
Deze krijgt een like.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
regio rijnmond denk ikquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
We hebben het hier over Papendrecht.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had gekund dat je net één rare buurman in de straat had.
Lloret?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het eraf is ga ik een paar dagen naar de echte zon.
Welke plaats in Zuid-Holland draag jij een warm hart toe?quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:50 schreef onlogisch het volgende:
Schade valt mee. Denk zo'n 200 euro. Ik had op 500 gerekend.
Ik vind ESF echt voor homosquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij ligt kritiek op de Nederlandse inzending heel gevoelig in ESF als ik zo even koekeloer.
Het is wel heel populair onder hen, dat zeker. Maar je kan wel goed lachen altijd tijdens ESF. Daarom vindt @Caland het ook zo jammer dat hij er niet in kan.quote:
Ik kijk dan liever city tegen realquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is wel heel populair onder hen, dat zeker. Maar je kan wel goed lachen altijd tijdens ESF. Daarom vindt @:Caland het ook zo jammer dat hij er niet in kan.
LEIDEN.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke plaats in Zuid-Holland draag jij een warm hart toe?
Geen plaats in het bijzonder, ik ben wel regelmatig in Den Haag en Rotterdam geweest en dat vond ik allebei wel prima.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke plaats in Zuid-Holland draag jij een warm hart toe?
Misschien komt dat omdat dit ook zo is.quote:
O ja, dat is ook wel leuk.quote:
Ik hoop dat het weer zo verschrikkelijk vals wordt, maar ik begreep dat het liedje makkelijker is gemaakt/het achtergrondkoor echt zingt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij ligt kritiek op de Nederlandse inzending heel gevoelig in ESF als ik zo even koekeloer.
@vrijgevochtenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die interesse tonen in het ESF hebben zonder uitzondering een micropenis.
[ afbeelding ]
Momo in ESF / [LIVE] Eerste halve finale songfestival 2023 21:00 #1quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die interesse tonen in het ESF hebben zonder uitzondering een micropenis.
[ afbeelding ]
Ik kijk het liefst naar jouquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wat kijk je liever: Champions Liek of Eurovisie? @:scrummie
Ik denk geen van beiden. Misschien zaterdag songfestival. Maar ik wens je veel plezier met 1 van beiden (of allebei).quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wat kijk je liever: Champions Liek of Eurovisie? @:scrummie
Of allebei nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk geen van beiden. Misschien zaterdag songfestival. Maar ik wens je veel plezier met 1 van beiden (of allebei).
Laat me met rust.quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat vond jij van de laatste Michel Houellebecq, @:Fok-it?
Hahaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik win al tijden niets meer bij de Vrienden Loterij dus helaas.
KurtGod.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |