Zou eerder @Sked proberen. Dat is echt een fantastische jongen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Stuur een mail naar forum@fok.nl dan zal @:GGMM deze beoordelen.
Maar @Sked is keihard.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou eerder @:sked proberen. Dat is echt een fantastische jongen.
Dit zijn mensen die hun seizoenskaart verlengen. @onlogisch is in deze de gloryhunter.quote:
Idd. Eén keertje kampioen worden en gelijk een SCC willen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zijn mensen die hun seizoenskaart verlengen. @:onlogisch is in deze de gloryhunter.
Ik begrijp überhaupt niet waarom hij niet meer een heeft. Als je niet eens 300 euro per jaar kan opbrengen dan zegt dat eigenlijk dat je een enorme pauper bent.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zijn mensen die hun seizoenskaart verlengen. @:onlogisch is in deze de gloryhunter.
Dat heb ik al 40/45 keer verteld.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp überhaupt niet waarom hij niet meer een heeft. Als je niet eens 300 euro per jaar kan opbrengen dan zegt dat eigenlijk dat je een enorme pauper bent.
Nee, maar sinds hij aan de studie zit is hij menselijker geworden.quote:
Er zijn ook users die om een abo leuren.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp überhaupt niet waarom hij niet meer een heeft. Als je niet eens 300 euro per jaar kan opbrengen dan zegt dat eigenlijk dat je een enorme pauper bent.
Doe het nog een keer dan.quote:
Dat zal dan wel een holistische studie zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, maar sinds hij aan de studie zit is hij menselijker geworden.
Ik ga METEEN kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:19 schreef vrijgevochten het volgende:
@:pisces29 krijgt de wind van voren in het ajaxtopic
Ik win al tijden niets meer bij de Vrienden Loterij dus helaas.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Random vraagje @:Pisces29 :
Hou je van Rituals?
Ik vecht liever om @Speedfightquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:24 schreef vrijgevochten het volgende:
Er wordt hier gevochten om @:pisces29
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |