ik ken helaas wel mensen die dat in andere steden ook wel eens doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Je weet toch wat voor een tokkie ik ben.
Nee. Hij/zij/hen heeft geen briefje achter gelaten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog even als laatste. Weet je wie het is geweest?
Had gekund dat je net één rare buurman in de straat had.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Hij/zij/hen heeft geen briefje achter gelaten.
Deze krijgt een like.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
regio rijnmond denk ikquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
We hebben het hier over Papendrecht.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had gekund dat je net één rare buurman in de straat had.
Lloret?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het eraf is ga ik een paar dagen naar de echte zon.
Welke plaats in Zuid-Holland draag jij een warm hart toe?quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:50 schreef onlogisch het volgende:
Schade valt mee. Denk zo'n 200 euro. Ik had op 500 gerekend.
Ik vind ESF echt voor homosquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij ligt kritiek op de Nederlandse inzending heel gevoelig in ESF als ik zo even koekeloer.
Het is wel heel populair onder hen, dat zeker. Maar je kan wel goed lachen altijd tijdens ESF. Daarom vindt @Caland het ook zo jammer dat hij er niet in kan.quote:
Ik kijk dan liever city tegen realquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is wel heel populair onder hen, dat zeker. Maar je kan wel goed lachen altijd tijdens ESF. Daarom vindt @:Caland het ook zo jammer dat hij er niet in kan.
LEIDEN.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke plaats in Zuid-Holland draag jij een warm hart toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |