Update de op eensquote:Op zondag 7 mei 2023 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een VBL mod:
[ afbeelding ]
Mascottes:
[ afbeelding ]
Kwaliteits- en flopusers in dit topic:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Personae non gratae:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Held:
[ afbeelding ]
Plaat van de dag:
De trend zet gewoon door. Je bewering snijdt dus geen hout.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kijk volgende maand nog maar eens
Gelukkig maarquote:Op maandag 8 mei 2023 08:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De trend zet gewoon door. Je bewering snijdt dus geen hout.
[ afbeelding ]
Einde tijdperk forumbeest?quote:Op maandag 8 mei 2023 08:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De trend zet gewoon door. Je bewering snijdt dus geen hout.
[ afbeelding ]
Sta ik nog steeds achterquote:
Keurig, @Speedfight mag hier een voorbeeld aan nemen.quote:Op maandag 8 mei 2023 07:44 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 688 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 484 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Moa(r)nquote:Op maandag 8 mei 2023 08:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Keurig, @:speedfight mag hier een voorbeeld aan nemen.
Waarom ben jij zo bezig met de relatie tussen @Pisces29 en @onlogisch?quote:Op maandag 8 mei 2023 08:48 schreef vrijgevochten het volgende:
Hoeveel dms hebben jullie al naar elkaar gestuurd
@:pisces29 @:onlogisch
ook graag in een grafiekje
Ik toon graag interesse in twee van mijn matenquote:Op maandag 8 mei 2023 09:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo bezig met de relatie tussen @:pisces29 en @:onlogisch?
Laat ze met rust.
quote:Op maandag 8 mei 2023 07:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 688 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 484 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟨🟨⬛⬛🟩
🟩🟩⬛🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:Speedfight @:vrijgevochten @:rambodirk
quote:Op maandag 8 mei 2023 07:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 688 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 484 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟨🟨⬛⬛🟩
🟩🟩⬛🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:Speedfight @:vrijgevochten @:rambodirk
Ik vind het trouwens geen penalty.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:54 schreef Oriente het volgende:
[ twitter ]
ArgentiniëGoden, lekker knokken. 8x geel en 7x rood
Eensquote:Op maandag 8 mei 2023 10:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens geen penalty.
Dat mag je vinden. We leven gelukkig in een vrij land.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens geen penalty.
Je bent heel aardig.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:35 schreef KingRoland het volgende:
Waar we alles kunnen zeggen wat we willen, ook op dit forum
GodGod vindt dat ook belangrijkquote:Op maandag 8 mei 2023 10:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent heel aardig.
Zelfs zonder koffie.
Edson ben jij dat?quote:Op maandag 8 mei 2023 11:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een kopstoot verkopen?
40/45quote:Op maandag 8 mei 2023 08:48 schreef vrijgevochten het volgende:
Hoeveel dms hebben jullie al naar elkaar gestuurd
Moet dat kosten?quote:Op maandag 8 mei 2023 11:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een kopstoot verkopen?
Ik heb deze Quordle in 7/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op maandag 8 mei 2023 09:59 schreef Speedfight het volgende:
Morgen Matties
Woordle 688 4/6
⬜🟩🟨⬜🟨
🟨🟩🟨🟨⬜
🟨🟩⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 484 4/6
⬜🟩⬜🟨🟨⬜
🟩🟩⬜🟨⬜🟩
🟩🟩⬜⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
En hier praten we niet over
Ik heb 1/4 woorden in de Quordle opgelost.
🟩🟧
🟧🟧
Kun jij deze 4 woorden raden?
https://quordlewordle.com(...)sZGF0dW0sZW5vcm06bmw
@:DombohetOlifantje1 @:Coco @:Wereldgozer
quote:Op maandag 8 mei 2023 10:35 schreef KingRoland het volgende:
Waar we alles kunnen zeggen wat we willen, ook op dit forum
Waarom zou je wachten op die wijven?quote:Op maandag 8 mei 2023 12:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wachtte nog even op @:Scrummie of @:GGMM
Poesjequote:Op maandag 8 mei 2023 12:03 schreef Oriente het volgende:
Die ik niet zal benoemen want dan krijg ik weer een gele kaart.
Deze maakte mij altijd agressief en nog steeds.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Oké @:RamboDirk, nog eentje. Maar dan aan de bak !!
quote:Op maandag 8 mei 2023 13:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze maakte mij altijd agressief en nog steeds.
Ik had jongens in de klas zitten die dat dansje deden.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze maakte mij altijd agressief en nog steeds.
Deze was ook aids.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik had jongens in de klas zitten die dat dansje deden.
Ik vond dat behoorlijk homofiel.
Biefstukje met gebakken kriel en haricot verts.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Met je blote handen?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb die klootzak gevangen en vermoord @:ggmm @:vrijgevochten @:bezsen @:afcniels @:aberkullie @:dombohetolifantje1![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 mei 2023 18:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb die klootzak gevangen en vermoord @:ggmm @:vrijgevochten @:bezsen @:afcniels @:aberkullie @:dombohetolifantje1![]()
Heb je zijn kop eraf gebeten?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:02 schreef Tjacka het volgende:
Kip!quote:Op maandag 8 mei 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Nee hij ligt in de val alleen nu ben ik bang dat mijn buren het zien dat ik het leeg maakquote:
Die zullen alleen maar blij zijn.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hij ligt in de val alleen nu ben ik bang dat mijn buren het zien dat ik het leeg maak
Laat je vriendin aanbellen voor afleiding.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hij ligt in de val alleen nu ben ik bang dat mijn buren het zien dat ik het leeg maak
heb gewoon hoekhuis vriendquote:Op maandag 8 mei 2023 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat je vriendin aanbellen voor afleiding.
Of wacht tot het donker is en gooi hem van het balkon naar beneden
Waar the fuck ben je bang voorquote:Op maandag 8 mei 2023 18:15 schreef Tjacka het volgende:
Iedereen is aan het bbqen hier en poorten staan open.
Dat er ratten zijn hier. Maar alles is betegeld dus tja ze zijn alleen maar voor etenquote:
Oke duidelijkquote:Op maandag 8 mei 2023 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat er ratten zijn hier. Maar alles is betegeld dus tja ze zijn alleen maar voor eten
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar maak jij je dan druk om.
Zijn kustbeestenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar maak jij je dan druk om.
MOET DIT ROND ETENSTIJD TAMZAK ?!quote:
Heb jij iets tegen moslims?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
MOET DIT ROND ETENSTIJD TAMZAK ?!
Logisch toch met die konijnenbrokken veel water hierquote:Op maandag 8 mei 2023 18:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Toch raar dat deze dan helemaal naar jullie tuin trok
We zijn er klaar meequote:Op maandag 8 mei 2023 18:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Logisch toch met die konijnenbrokken veel water hier
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
MOET DIT ROND ETENSTIJD TAMZAK ?!
quote:
Oke.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nee vriend ik geniet van elk moment
Wij zijn van aartsvijanden naar beste vrienden gegaan. Ik hoop niet dat je jaloers bent.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:32 schreef Coco het volgende:
Wat een warm bad.
We zien jullie vanavond in het ESF topic.
Ik ga uithuilen bij @DombohetOlifantje1quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij zijn van aartsvijanden naar beste vrienden gegaan. Ik hoop niet dat je jaloers bent.
Jij mag er ook zijn hoor COCO. Je bent een geweldige persoonlijkheid en ik ben super blij met jou als moderator.quote:
Ik schrok hier wel van.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:33 schreef Tjacka het volgende:
Zo ben even uit mijn stekker gegaan in het Ajaxtopic.
Leuk feitje: als hij binnen was gebleven en de scheids het was vergeten te noteren dan zou hij geen rood krijgenquote:
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is wel een snelle en uitmuntende prestatie.
Nederland staat voor lul deze keer tochquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:32 schreef Coco het volgende:
Wat een warm bad.
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:32 schreef Coco het volgende:
Wat een warm bad.
Mensen die het songfestival verkiezen boven Real - City zouden ze eigenlijk op een transport naar Polen moeten zetten.quote:
@Sked regelt wel dat je er weer in magquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Raar
Wat een gloryhuntersquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Inmiddels nog maar 500 SCC's te koop. Dat gaat niks worden voor volgend seizoen
Stuur een mail naar forum@fok.nl dan zal @GGMM deze beoordelen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Raar
@Zipportal komt donderdag terug, dus op tijd voor 2e semi finale en finalequote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die het songfestival verkiezen boven Real - City zouden ze eigenlijk op een transport naar Polen moeten zetten.
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zipportal komt donderdag terug, dus op tijd voor 2e semi finale en finale
Zou eerder @Sked proberen. Dat is echt een fantastische jongen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Stuur een mail naar forum@fok.nl dan zal @:GGMM deze beoordelen.
Maar @Sked is keihard.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou eerder @:sked proberen. Dat is echt een fantastische jongen.
Dit zijn mensen die hun seizoenskaart verlengen. @onlogisch is in deze de gloryhunter.quote:
Idd. Eén keertje kampioen worden en gelijk een SCC willen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zijn mensen die hun seizoenskaart verlengen. @:onlogisch is in deze de gloryhunter.
Ik begrijp überhaupt niet waarom hij niet meer een heeft. Als je niet eens 300 euro per jaar kan opbrengen dan zegt dat eigenlijk dat je een enorme pauper bent.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zijn mensen die hun seizoenskaart verlengen. @:onlogisch is in deze de gloryhunter.
Dat heb ik al 40/45 keer verteld.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp überhaupt niet waarom hij niet meer een heeft. Als je niet eens 300 euro per jaar kan opbrengen dan zegt dat eigenlijk dat je een enorme pauper bent.
Nee, maar sinds hij aan de studie zit is hij menselijker geworden.quote:
Er zijn ook users die om een abo leuren.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp überhaupt niet waarom hij niet meer een heeft. Als je niet eens 300 euro per jaar kan opbrengen dan zegt dat eigenlijk dat je een enorme pauper bent.
Doe het nog een keer dan.quote:
Dat zal dan wel een holistische studie zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, maar sinds hij aan de studie zit is hij menselijker geworden.
Ik ga METEEN kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:19 schreef vrijgevochten het volgende:
@:pisces29 krijgt de wind van voren in het ajaxtopic
Ik win al tijden niets meer bij de Vrienden Loterij dus helaas.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Random vraagje @:Pisces29 :
Hou je van Rituals?
Ik vecht liever om @Speedfightquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:24 schreef vrijgevochten het volgende:
Er wordt hier gevochten om @:pisces29
Samen met een zachte g. Klinkt als een mooi koppel.quote:
Kwam jij ook niet uit Brabant?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Samen met een zachte g. Klinkt als een mooi koppel.
Ik werd de kroeg uitgezet omdat ik een glas bier omver trapte.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Nederland - Tsjechië EK 2004, zeg het maar jongens.
Boze drinker?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik werd de kroeg uitgezet omdat ik een glas bier omver trapte.
Was het je stamcafé?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik werd de kroeg uitgezet omdat ik een glas bier omver trapte.
Jan Koller? die wedstrijd heb ik in de kroeg in Sao Paulo gekeken, geen glazen omgeschopt, verder geen herinneringen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Nederland - Tsjechië EK 2004, zeg het maar jongens.
En de wedstrijd van dé wisselquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jan Koller? die wedstrijd heb ik in de kroeg in Sao Paulo gekeken, geen glazen omgeschopt, verder geen herinneringen.
Liquid lunch, nice.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jan Koller? die wedstrijd heb ik in de kroeg in Sao Paulo gekeken, geen glazen omgeschopt, verder geen herinneringen.
Oh?quote:
Nee, Sao Paulo.quote:
Maandag eraf, dan foto's maken en hopen dat het eraf mag blijven. Het geneest wel, alleen erg traag.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
@:sked hoe is het met je gips? Wanneer mag het eraf?
Vitamine D voor de bottenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Maandag eraf, dan foto's maken en hopen dat het eraf mag blijven. Het geneest wel, alleen erg traag.
Kippendij, tuinbonen, rijst.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kipwraps.
Wat voor leuks heb je besteld?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:33 schreef Caland het volgende:
Mijn pakketje uit Polen is niet onderschept door de douane
@:bezsen
Lekker op tijd binnen.quote:
Oh ik dacht dat je het al in handen had.quote:
Ja ik heb een Nederlandse en een Poolse bestellingquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het al in handen had.
Hopelijk op tijd dan.
Hoe danquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:30 schreef onlogisch het volgende:
Achterruit van mijn auto ligt eruit boys.
GODVERDOMME
Jezus, wat klote.quote:
Eigen buurt of was je ergens heen?quote:
Regent het bij jou?quote:
ID&T wizard op de achteruit?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Je weet toch wat voor een tokkie ik ben.
Nee, Feyenoord shirtjes.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ID&T wizard op de achteruit?![]()
(Zag ik vandaag nog op de weg.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@aTypisch en z’n enerverende PI gebruik.quote:
Mensen met een standaard PI. Wij vinden daar iets van hé.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:aTypisch en z’n enerverende PI gebruik.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord shirtjes.Iemand moet gewoon met z’n poten van je spullen blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
In feite heeft iedereen een standaard PIquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen met een standaard PI. Wij vinden daar iets van hé.
@:AFCNiels
Ik word wel altijd blij van die eindeloze blijheid van @AFCNielsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen met een standaard PI. Wij vinden daar iets van hé.
@:AFCNiels
het is net dat stukje extra expressie die de post maakt héquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:aTypisch en z’n enerverende PI gebruik.
Zeker weten. En vergeet het element van raadsel niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is net dat stukje extra expressie die de post maakt hé
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord shirtjes.Nog even als laatste. Weet je wie het is geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
ik ken helaas wel mensen die dat in andere steden ook wel eens doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Je weet toch wat voor een tokkie ik ben.
Nee. Hij/zij/hen heeft geen briefje achter gelaten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog even als laatste. Weet je wie het is geweest?
Had gekund dat je net één rare buurman in de straat had.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Hij/zij/hen heeft geen briefje achter gelaten.
Deze krijgt een like.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
regio rijnmond denk ikquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
We hebben het hier over Papendrecht.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had gekund dat je net één rare buurman in de straat had.
Lloret?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het eraf is ga ik een paar dagen naar de echte zon.
Welke plaats in Zuid-Holland draag jij een warm hart toe?quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:50 schreef onlogisch het volgende:
Schade valt mee. Denk zo'n 200 euro. Ik had op 500 gerekend.
Ik vind ESF echt voor homosquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij ligt kritiek op de Nederlandse inzending heel gevoelig in ESF als ik zo even koekeloer.
Het is wel heel populair onder hen, dat zeker. Maar je kan wel goed lachen altijd tijdens ESF. Daarom vindt @Caland het ook zo jammer dat hij er niet in kan.quote:
Ik kijk dan liever city tegen realquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is wel heel populair onder hen, dat zeker. Maar je kan wel goed lachen altijd tijdens ESF. Daarom vindt @:Caland het ook zo jammer dat hij er niet in kan.
LEIDEN.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke plaats in Zuid-Holland draag jij een warm hart toe?
Geen plaats in het bijzonder, ik ben wel regelmatig in Den Haag en Rotterdam geweest en dat vond ik allebei wel prima.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke plaats in Zuid-Holland draag jij een warm hart toe?
Misschien komt dat omdat dit ook zo is.quote:
O ja, dat is ook wel leuk.quote:
Ik hoop dat het weer zo verschrikkelijk vals wordt, maar ik begreep dat het liedje makkelijker is gemaakt/het achtergrondkoor echt zingt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij ligt kritiek op de Nederlandse inzending heel gevoelig in ESF als ik zo even koekeloer.
@vrijgevochtenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die interesse tonen in het ESF hebben zonder uitzondering een micropenis.
[ afbeelding ]
Momo in ESF / [LIVE] Eerste halve finale songfestival 2023 21:00 #1quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die interesse tonen in het ESF hebben zonder uitzondering een micropenis.
[ afbeelding ]
Ik kijk het liefst naar jouquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wat kijk je liever: Champions Liek of Eurovisie? @:scrummie
Ik denk geen van beiden. Misschien zaterdag songfestival. Maar ik wens je veel plezier met 1 van beiden (of allebei).quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wat kijk je liever: Champions Liek of Eurovisie? @:scrummie
Of allebei nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk geen van beiden. Misschien zaterdag songfestival. Maar ik wens je veel plezier met 1 van beiden (of allebei).
Laat me met rust.quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat vond jij van de laatste Michel Houellebecq, @:Fok-it?
Hahaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik win al tijden niets meer bij de Vrienden Loterij dus helaas.
KurtGod.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |