Geen plaats in het bijzonder, ik ben wel regelmatig in Den Haag en Rotterdam geweest en dat vond ik allebei wel prima.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke plaats in Zuid-Holland draag jij een warm hart toe?
Misschien komt dat omdat dit ook zo is.quote:
O ja, dat is ook wel leuk.quote:
Ik hoop dat het weer zo verschrikkelijk vals wordt, maar ik begreep dat het liedje makkelijker is gemaakt/het achtergrondkoor echt zingt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij ligt kritiek op de Nederlandse inzending heel gevoelig in ESF als ik zo even koekeloer.
@vrijgevochtenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die interesse tonen in het ESF hebben zonder uitzondering een micropenis.
[ afbeelding ]
Momo in ESF / [LIVE] Eerste halve finale songfestival 2023 21:00 #1quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die interesse tonen in het ESF hebben zonder uitzondering een micropenis.
[ afbeelding ]
Ik kijk het liefst naar jouquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wat kijk je liever: Champions Liek of Eurovisie? @:scrummie
Ik denk geen van beiden. Misschien zaterdag songfestival. Maar ik wens je veel plezier met 1 van beiden (of allebei).quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wat kijk je liever: Champions Liek of Eurovisie? @:scrummie
Of allebei nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk geen van beiden. Misschien zaterdag songfestival. Maar ik wens je veel plezier met 1 van beiden (of allebei).
Laat me met rust.quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat vond jij van de laatste Michel Houellebecq, @:Fok-it?
Hahaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik win al tijden niets meer bij de Vrienden Loterij dus helaas.
KurtGod.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |