Jan Koller? die wedstrijd heb ik in de kroeg in Sao Paulo gekeken, geen glazen omgeschopt, verder geen herinneringen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Nederland - Tsjechië EK 2004, zeg het maar jongens.
En de wedstrijd van dé wisselquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jan Koller? die wedstrijd heb ik in de kroeg in Sao Paulo gekeken, geen glazen omgeschopt, verder geen herinneringen.
Liquid lunch, nice.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jan Koller? die wedstrijd heb ik in de kroeg in Sao Paulo gekeken, geen glazen omgeschopt, verder geen herinneringen.
Oh?quote:
Nee, Sao Paulo.quote:
Maandag eraf, dan foto's maken en hopen dat het eraf mag blijven. Het geneest wel, alleen erg traag.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
@:sked hoe is het met je gips? Wanneer mag het eraf?
Vitamine D voor de bottenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Maandag eraf, dan foto's maken en hopen dat het eraf mag blijven. Het geneest wel, alleen erg traag.
Kippendij, tuinbonen, rijst.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kipwraps.
Wat voor leuks heb je besteld?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:33 schreef Caland het volgende:
Mijn pakketje uit Polen is niet onderschept door de douane
@:bezsen
Lekker op tijd binnen.quote:
Oh ik dacht dat je het al in handen had.quote:
Ja ik heb een Nederlandse en een Poolse bestellingquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het al in handen had.
Hopelijk op tijd dan.
Hoe danquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:30 schreef onlogisch het volgende:
Achterruit van mijn auto ligt eruit boys.
GODVERDOMME
Jezus, wat klote.quote:
Eigen buurt of was je ergens heen?quote:
Regent het bij jou?quote:
ID&T wizard op de achteruit?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Je weet toch wat voor een tokkie ik ben.
Nee, Feyenoord shirtjes.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ID&T wizard op de achteruit?![]()
(Zag ik vandaag nog op de weg.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@aTypisch en z’n enerverende PI gebruik.quote:
Mensen met een standaard PI. Wij vinden daar iets van hé.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:aTypisch en z’n enerverende PI gebruik.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord shirtjes.Iemand moet gewoon met z’n poten van je spullen blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
In feite heeft iedereen een standaard PIquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen met een standaard PI. Wij vinden daar iets van hé.
@:AFCNiels
Ik word wel altijd blij van die eindeloze blijheid van @AFCNielsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen met een standaard PI. Wij vinden daar iets van hé.
@:AFCNiels
het is net dat stukje extra expressie die de post maakt héquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:aTypisch en z’n enerverende PI gebruik.
Zeker weten. En vergeet het element van raadsel niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is net dat stukje extra expressie die de post maakt hé
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord shirtjes.Nog even als laatste. Weet je wie het is geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |