Zeiden de klikkers altijd op de lagere school.quote:
Hahahahaha.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:19 schreef GGMM het volgende:
Even aan mijn fanatieke Feyenoordcollega gevraagd of hij een vuurtje voor me heeft
Aan humor geen gebrek hier
Werk jij samen met @Scrummie ?quote:Op donderdag 6 april 2023 12:19 schreef GGMM het volgende:
Even aan mijn fanatieke Feyenoordcollega gevraagd of hij een vuurtje voor me heeft
Aan humor geen gebrek hier
Ik zou zo graag die meter hoge haas van @Scrummie zien.quote:
Die staat op Twitter.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou zo graag die meter hoge haas van @:scrummie zien.
Ik verbaas me nog het meest over 'een kantoor' zonder systeemplafondquote:
Monumentaal pand genot.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog het meest over 'een kantoor' zonder systeemplafond
Verder hoop ik dat de haas lekker smaakt. (tevens like gezet op den Twitters)
Het zal @GGMM verheugen dat je een banaan te pakken hebt (tenzij je deze zelf hebt meegenomen).quote:
Te pakken inderdaad. Het was het eerste wat GGMM opviel.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het zal @:GGMM verheugen dat je een banaan te pakken hebt (tenzij je deze zelf hebt meegenomen).
Amsterdam?quote:
Oostengodquote:Op donderdag 6 april 2023 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lol nee, gelukkig niet.
Klein dorpje in het oosten ergens.
Inclusief dialect?quote:
Onmeunig, onnieda?quote:
Heb ik niet echt meer, kan het wel spreken/verstaan, vooral als ik bij m'n ouders ben (of zij bij ons)quote:
Wat was het ookalweer... Vroomshoop?quote:Op donderdag 6 april 2023 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lol nee, gelukkig niet.
Klein dorpje in het oosten ergens.
Rectumquote:Op donderdag 6 april 2023 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat was het ookalweer... Vroomshoop?
Speel niet met mijn privé.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat was het ookalweer... Vroomshoop?
Neuhquote:
quote:
Gronings vind ik ook wel heel mooi.quote:
Verschilt ook niet heel veel met Twents, meevaller dusquote:Op donderdag 6 april 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gronings vind ik ook wel heel mooi.
@johannes_vermeer is @Pisces29 iets voor jou? (of ben je nog met dingetje?)quote:Op donderdag 6 april 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gronings vind ik ook wel heel mooi.
Het is dan wel te hopen dat user @Pisces29 van nasi houdt.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Johannes_vermeer is @:Pisces29 iets voor jou? (of ben je nog met dingetje?)
a la Johannes uiteraardquote:Op donderdag 6 april 2023 13:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is dan wel te hopen dat user @:pisces29 van nasi houdt.
En van de bioscoop.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is dan wel te hopen dat user @:pisces29 van nasi houdt.
Ik zou er niet de hele dag naar kunnen luisteren.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet zo wanhopig?quote:Op donderdag 6 april 2023 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou er niet de hele dag naar kunnen luisteren.
Ik heb helaas geen accent opgepikt. En ik ben nog met dingetje!quote:Op donderdag 6 april 2023 13:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 april 2023 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet zo wanhopig?
Nicequote:Op donderdag 6 april 2023 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen accent opgepikt. En ik ben nog met dingetje!
Dit heb ik gemist denk ikquote:Op donderdag 6 april 2023 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
@:GGMM heeft niet gereageerd op de biossuggestie die de AI robot voor hem en mij had
Doe maar wat tijgernootjes en wat Brosquote:Op donderdag 6 april 2023 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist denk ik
Mocht je weer kosten hebben gemaakt hiervoor dan moet je het maar even laten weten dan vergoed ik die weer uiteraard.
Bitcoin O'clockquote:Op donderdag 6 april 2023 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Begint nu wel een beetje zielig te worden hé @:aTypisch
stop dan met het postenquote:Op donderdag 6 april 2023 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Begint nu wel een beetje zielig te worden hé @:aTypisch
Zoals zo vaak.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikers @:Caland en @:Pietjepuk2000 vliegen elkaar in de haren in het Feyenoord topic
Kan je niet met een aantal welgestelden de beveiliging daar organiseren?quote:Op donderdag 6 april 2023 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey vriend, proficiat met de overwinning gisteren
quote:Op donderdag 6 april 2023 16:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan je niet met een aantal welgestelden de beveiliging daar organiseren?
Ik heb mie gegeten, met spinazie met room, vega pittige tofureepjes en wat pindasausquote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
K & B zonder de R.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cannelloni net in de oven gezet.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Thanks.quote:
Lekker, ik eet vandaag rollade.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipfilet?quote:Op donderdag 6 april 2023 17:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
K & B zonder de R.
@:AFCNiels ik maak het wat bont haha.
Ik weet het nog niet maar ik bid niet voor bruine bonenquote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga ervan uit dat hij, net zoals alle andere jaren, al weer flink wat zakken paaseitjes heeft weggeschrokt.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks.
Is je rijst op of bereid je je voor op lange paasdagen?
Die is idd leuk.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:27 schreef KingRoland het volgende:
@:littlerabbit gisteren de pursuit of happyness weer gekeken sinds een lange tijd. goeie film
Oh.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij, net zoals alle andere jaren, al weer flink wat zakken paaseitjes heeft weggeschrokt.
Nee. Dit jaar zijn we sterk.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij, net zoals alle andere jaren, al weer flink wat zakken paaseitjes heeft weggeschrokt.
quote:Op donderdag 6 april 2023 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dit jaar zijn we sterk.
@:Jojoortje
Alleen Wagner PMC kan de kuip nog temmen. Misschien een leuke klus voor na Oekraine.quote:Op donderdag 6 april 2023 16:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan je niet met een aantal welgestelden de beveiliging daar organiseren?
quote:Op donderdag 6 april 2023 18:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen Wagner PMC kan de kuip nog temmen. Misschien een leuke klus voor na Oekraine.
[ afbeelding ]
Hoeveel procent van de mensen in de kuip kun je typeren als een tokkie?quote:Op donderdag 6 april 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi vrienden.
Ik word een beetje verdrietig van mijn mede-Feyenoorders.
Ik had dinsdag 5% gezegd.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:06 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de mensen in de kuip kun je typeren als een tokkie?
Wanneer voor het laatst in de Kuip geweest?quote:Op donderdag 6 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had dinsdag 5% gezegd.
Ik wil nu gaan voor 60%.
Februari.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wanneer voor het laatst in de Kuip geweest?
Allerlei maatregelen bedenken om te voorkomen dat spelers geraakt worden in plaats van de supporters aan te pakkenquote:Op donderdag 6 april 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi vrienden.
Ik word een beetje verdrietig van mijn mede-Feyenoorders.
Beetje bagatelliseren hier. Beetje wijzen daar.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allerlei maatregelen bedenken om te voorkomen dat spelers geraakt worden in plaats van de supporters aan te pakken
Ze heeft wel gelijk. Kun je Els vragen mij een dm te sturen. Ik ben een beetje verliefdquote:Op donderdag 6 april 2023 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
Je zou zelfs kunnen zeggen dat Els RAZEND is.
[ twitter ]
Ik moet je helaas teleurstellen, Els heeft haar hart al aan God (en haar vogels) gegeven.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Kun je Els vragen mij een dm te sturen. Ik ben een beetje verliefd
Welke Fok!ker is hier Els?quote:Op donderdag 6 april 2023 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
Ze heeft er overigens een heel draadje aan gewijd.
Els is absoluut geen Fokker.quote:
Welke plannen zijn er in Amsterdam uitgerold?quote:Op donderdag 6 april 2023 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allerlei maatregelen bedenken om te voorkomen dat spelers geraakt worden in plaats van de supporters aan te pakken
(Deze tweet las ik dankzij @Insomnia)quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke plannen zijn er in Amsterdam uitgerold?
Heftig Nelis, heel heftig. Ik heb hier even geen woorden voor.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
(Deze tweet las ik dankzij @:Insomnia)
[ twitter ]
De wereld staat in brand!quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heftig Nelis, heel heftig. Ik heb hier even geen woorden voor.
https://www.ad.nl/show/na(...)hulp-nodig~a6d81188/quote:,,Ik wil blij zijn met mezelf’’, zei Kennis tegen zijn vriendin Eva Cleven, bekend als dj en presentatrice. Zij ziet dat Hugo streeft naar perfectie en vreest dat dit leidt tot een oneindige zoektocht naar iets onhaalbaars. ,,Misschien ben ik perfect als ik blij ben met mezelf’’, beredeneerde hij. ,,Dat is ook een vorm van perfectie. Je beste zelf zijn... (...) is dat ik mezelf lief ga hebben.’’
Bij die woorden viel hij Eva snikkend in de armen. ,,Ik schrok heel erg van mijn eigen emoties’’, zei hij achteraf. ,,Ik vond dat heel heftig. Dat heb ik nog nooit zo ervaren, dat er zo’n prop uitkwam, dat ik niet meer kon stoppen met huilen en eigenlijk alleen maar kon schreeuwen.’’
quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:30 schreef AFCNiels het volgende:
@:onlogisch Moet je hierbij geen traantje wegpinken?![]()
![]()
![]()
[..]
https://www.ad.nl/show/na(...)hulp-nodig~a6d81188/
Gelukkig heeft Els de traumatische passionuitvoering alweer verwerkt.quote:
Je wordt een beetje vermoeiend.quote:
Je ziet door de bomen het bos niet meerquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zijn er laatste tijd zoveel nieuwe kloons aangemaakt? Ik hou het niet meer bij.
Ze missen FOKquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zijn er laatste tijd zoveel nieuwe kloons aangemaakt? Ik hou het niet meer bij.
Doe maar nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:02 schreef onlogisch het volgende:
Misschien is dat wel leuk voor een poll.
Even opstellen
Niet gekozenquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[poll=5424]
Je hebt het maximale aantal opties bereikt.
Sorry @:Tyron
Probeer je nu een wig te drijven tussen forumgebruikster @Pisces29 en mij?quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
@:onlogisch is erg actief, zou dat komen door @:pisces29?
Natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer je nu een wig te drijven tussen forumgebruikster @:Pisces29 en mij?
Kijk volgende maand nog maar eensquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:21 schreef onlogisch het volgende:
Overigens is je bewering onjuist @:vrijgevochten
[ afbeelding ]
Op dit soort momenten is het heel, heel erg jammer dat de site van cijfergod @:arcee niet meer in de lucht is. Mijn autistische hart huilt
Doen we.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kijk volgende maand nog maar eens
Doc, Digger en SCH.quote:
quote:
quote:
Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[poll=5424]
WitbekGOATquote:
Hmm ja, ook sorry @Lenny_Leonardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt er dan nog eentje aan met degenen die niet genoemd konden wordenquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[poll=5424]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hmm ja, ook sorry @:Lenny_LeonardAls je je grote Feyenoordvriend Happel maar niet vergeten bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
mrstyloGod.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[poll=5424]
Happel kwam ik vorig jaar nog random tegen op een vliegveldquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je je grote Feyenoordvriend Happel maar niet vergeten bent!
Corandomquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel kwam ik vorig jaar nog random tegen op een vliegveld
quote:
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
Geert geeft ons echt een Goede Vrijdag.@:onlogisch
Geertruida is erbij tegen RKC.quote:
Oh, ik heb dus voor niks de twitter van Wilders zitten afzoeken!quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
Geert geeft ons echt een Goede Vrijdag.@:onlogisch
Op wat of wie is hij vandaag boos?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ik heb dus voor niks de twitter van Wilders zitten afzoeken!
Ik zocht daar omdat het over Geert ging, bleek het Geertruida te zijn. Ik voel me gewoon op een walgelijke manier in de maling genomen door @Pisces29 !quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op wat of wie is hij vandaag boos?
Dat lijkt me duidelijk, de scheidsrechter is een vrouwquote:
Nee klopt maar als je dan toch op zijn twitteraccount zatquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zocht daar omdat het over Geert ging, bleek het Geertruida te zijn. Ik voel me gewoon op een walgelijke manier in de maling genomen door @:Pisces29 !
Vandaag is hij op twitter boos op de Palestijnen, asielzoekers en Kaag, wel is hij blij dat Harry Vermeegen van hem genoten heeft!quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee klopt maar als je dan toch op zijn twitteraccount zat
Wat een consternatie, Niels. En dat op de droevigste dag van het kerkelijk jaar.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zocht daar omdat het over Geert ging, bleek het Geertruida te zijn. Ik voel me gewoon op een walgelijke manier in de maling genomen door @:Pisces29 !
Oefquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag is hij op twitter boos op de Palestijnen, asielzoekers en Kaag, wel is hij blij dat Harry Vermeegen van hem genoten heeft!
quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een consternatie, Niels. En dat op de droevigste dag van het kerkelijk jaar.
Uh nee? Vandaag stierf JC voor onze zonden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een consternatie, Niels. En dat op de droevigste dag van het kerkelijk jaar.
Ik heb nog een raadsel voor je, al denk ik eigenlijk dat het een inkoppertje voor je is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oef
Dit wordt geen stem op de pvv
666 maar dan omgekeerd om het te verbloemen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog een raadsel voor je, al denk ik eigenlijk dat het een inkoppertje voor je is.
Waarom heeft Nederland 999 ic-bedden?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
666 maar dan omgekeerd om het te verbloemen.
Ergens schaam ik mij dat ik hier geeneens over hoefde na te denkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik had niet anders verwacht!
[ twitter ]
Het is goed dat je op de hoogte bent van wat er allemaal speelt, laat andere mensen maar lekker verder slapen!quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ergens schaam ik mij dat ik hier geeneens over hoefde na te denken
Was echt een feestje, die kruisiging en het uitkotsen en lijden. Ligt er net een beetje aan hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee? Vandaag stierf JC voor onze zonden.
God zijn plan waar wij de vruchten van plukken als je deze zienswijze harteert doet het af aan Jezus zijn offer.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was echt een feestje, die kruisiging en het uitkotsen en lijden. Ligt er net een beetje aan hoe je het bekijkt.
Dat is dankbaarheid. Dat staat er los van.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
God zijn plan waar wij de vruchten van plukken als je deze zienswijze harteert doet het af aan Jezus zijn offer.
Ze heeft ook twee vogels!quote:
Laat mij dankbaar zijn dankzij Jezus zijn offer hoef ik wellicht slechts 5000 jaar in het hellevuur te branden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is dankbaarheid. Dat staat er los van.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is dankbaarheid. Dat staat er los van.
Ik probeer Els een beetje te koppelen aan een niet nader te noemen fokker. Ik hoop dat hij de tag snel leest!quote:
Je laat haar maar mooi met rust in al je pogingen tot grappig te lijken zonder enige vorm van humor te bezitten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeer Els een beetje te koppelen aan een niet nader te noemen fokker. Ik hoop dat hij de tag snel leest!
Helemaal mee eens nu ik FA ben.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je laat haar maar mooi met rust in al je pogingen tot grappig te lijken zonder enige vorm van humor te bezitten.
Wel de beste moderator van fok alsnog.
Els is geen Aziaat, hier kan @KingRoland helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeer Els een beetje te koppelen aan een niet nader te noemen fokker. Ik hoop dat hij de tag snel leest!
Ja, gelukkig is er in de hel plek genoeg voor iedereen!quote:
Ik hou van allerlei soorten knopjes.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom heb je dat nou weer gedaan? Gefeliciteerd of zo???
Nee, je hebt je feiten niet op een rij. LittleBabbit.quote:
Zit je iedere zondag vooraan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, je hebt je feiten niet op een rij.
@Coco voelt ditquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je laat haar maar mooi met rust in al je pogingen tot grappig te lijken zonder enige vorm van humor te bezitten.
Wel de beste moderator van fok alsnog.
Rittlelabbit dan, ketter.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, je hebt je feiten niet op een rij. LittleBabbit.
Wel opletten hè, zo noemde ik je in het begin.quote:
Jij ook. Hoop dat je een ontspannen weekend hebt.quote:
Komt goed. Nu rustig nachtdieren terugkijken van maandag en ik zie wel wat het weekend brengtquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ook. Hoop dat je een ontspannen weekend hebt.
Raven is wel leuk.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Nu rustig nachtdieren terugkijken van maandag en ik zie wel wat het weekend brengt
Zeker, maakt prima muziek met Dool ook overigens.quote:
Altijd als het even kan, sorry dat ik het zeg aan alle vrouwenvoetbal voorvechters.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Een oefenwedstrijd.
Ik sla een keertje over als je het niet erg vindt.
Ik kijk niet, ik zit op de hometrainer.quote:
Keurig.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk niet, ik zit op de hometrainer.
De Nederlandse dames zijn dominantquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Een oefenwedstrijd.
Ik sla een keertje over als je het niet erg vindt.
quote:
Dit bleek niet helemaal te kloppen.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:01 schreef tong80 het volgende:
Net op Facebook een paar vriendinnen goeiemorgen gewenst en gevraagd hoe het met ze gaat. Nu ik niet meer drink weer eens behoefte om lekker van bil te gaan.
Dan kun je toch ook kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk niet, ik zit op de hometrainer.
Ja, maar ik keek Succession.quote:
Wat een lolbroek.quote:In een reactie aan de krant laat Baudet weten dat hij zich niet herkent in de beschuldigingen van intimidatie. Ook zou hij geen last hebben van woede-uitbarstingen en zou hij de flessen gegooid hebben omdat scherven geluk zouden brengen.
Ik heb blijkbaar weer iets gemist.quote:
Een beetje zoals ik mij zijn dinsdagmiddag voorstel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)n-stuurde-porno.html
Niet de Dramaandag?quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje zoals ik mij zijn dinsdagmiddag voorstel.
Ik had verwacht dat er ook wel iets over drugsgebruik zou staan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)n-stuurde-porno.html
Dan is hij goed te pruimen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat er ook wel iets over drugsgebruik zou staan.
Ken jij de film bullet train? Echt al 60x moeten terugspoelen omdat je kennelijk moet opletten.quote:
Gefeliciteerd met je Netflix abonnement.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken jij de film bullet train? Echt al 60x moeten terugspoelen omdat je kennelijk moet opletten.
Waard om door te kijken?
Die heb ik al jaren gek.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je Netflix abonnement.
Ik heb de film nog niet gezien. Ik zou doorzetten als ik jou was.
Nee.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neem jij vrouwenvoetbal serieus?
HBO Max.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heb ik al jaren gek.
Netflix, disney, prime alles. Is gewoon niet zo leuk
De KKDivisie is nog 10 keer leuker.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neem jij vrouwenvoetbal serieus?
Ben toch geen nerd met al die draken en zo. Oprecht GoT enige tijd gekekeken maar wat was dat klote.quote:
Kijk even naar een trailer van Succession.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben toch geen nerd met al die draken en zo. Oprecht GoT enige tijd gekekeken maar wat was dat klote.
ik vind jou leuk xquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk even naar een trailer van Succession.
Misschien dat je dat leuk vindt.
In het begin vond ik Succession niet eens zo leuk, pas later wordt het beter. Ben vergeten waarom precies.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hunekopquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spreek jij fries?
En op je post, lijkt mij helemaal niks en om nou abonnement 30 af te sluiten om 1 serie.
5,99 is Succession waard.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
En op je post, lijkt mij helemaal niks en om nou abonnement 30 af te sluiten om 1 serie.
Woon jij in Friesland?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoorde vandaag Wy kam fram Fryslan op een regionaal zender en dat was erg goed
Ik wel, ben dan wel nog net geen Fries maar werk er wel, vooral de taal vind ik op zijn zachts gezegd bijzonder. Inmiddels kan ik het ook een beetje sprekenquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal maar dit geloofd niemand.
[..]
Doe ff norm
Lachen toch.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, ben dan wel nog net geen Fries maar werk er wel, vooral de taal vind ik op zijn zachts gezegd bijzonder. Inmiddels kan ik het ook een beetje spreken
Ik praat met een enorm plat dialect af en toe, ik woon ook op de grens met Drenthe, het is wel eens lastig maar ik voel mij totaal niet verbonden met Friesland verder, ik vind het maar stug volk.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lachen toch.
Zou willen dat ik dialect kon spreken maar vond het in mijn jeugd een teken van onvermogen helaas. Puur abn tot ik echt dronken ben dan komt er wat Haags doorheen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oera_Lindaquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, ben dan wel nog net geen Fries maar werk er wel, vooral de taal vind ik op zijn zachts gezegd bijzonder. Inmiddels kan ik het ook een beetje spreken
Ja, het is vrijdagavond, ik ga dit echt niet lezen hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oera_Linda
als je nog oude Friese folklore fakenews wil lezen
Ik voel mij helaas met niks verbonden en voel toch een soort van "wat zou het fijn zijn om" als ik Hunekop opzet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik praat met een enorm plat dialect af en toe, ik woon ook op de grens met Drenthe, het is wel eens lastig maar ik voel mij totaal niet verbonden met Friesland verder, ik vind het maar stug volk.
moet jij wetenquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, het is vrijdagavond, ik ga dit echt niet lezen hoor
Zelfs @GGMM niet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal maar dit geloofd niemand.
[..]
Doe ff norm
Ik werk dus rondom Heerenveen, als ik dan mensen tegenkom uit de kop van Overijssel tegenkom oid praat het ineens net alsof ik die mensen ken en gaat alles een stuk makkelijker. Heel bijzonder in zo'n klein landje.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij helaas met niks verbonden en voel toch een soort van "wat zou het fijn zijn om" als ik Hunekop opzet.
Gelooft? Mijn Nederlands is schriftelijk niezogoed met d/tquote:
Oh ja dan gaat het hard. Nee zit nu regio Achterhoek en accepteer het allemaal maar, maar zodra ze los gaan...quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik werk dus rondom Heerenveen, als ik dan mensen tegenkom uit de kop van Overijssel tegenkom oid praat het ineens net alsof ik die mensen ken en gaat alles een stuk makkelijker. Heel bijzonder in zo'n klein landje.
Jammer dat er geen audio knop op Fok! zit.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
En wat Amsterdams door werk. Dingen als betohn
Snap ik helemaal jaquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelooft? Mijn Nederlands is schriftelijk niezogoed met d/t
[..]
Oh ja dan gaat het hard. Nee zit nu regio Achterhoek en accepteer het allemaal maar, maar zodra ze los gaan...
Ik moet altijd lachen om Limburgers die opeens heel kwaad worden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen audio knop op Fok! zit.
Ik kan bijna alle dialecten nadoen, behalve Zeeuws. Heel ingewikkeld. Of lelijk. Of allebei.
Mannen uit Limburg kan ik gewoon niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om Limburgers die opeens heel kwaad worden.
Wat verandert er dan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om Limburgers die opeens heel kwaad worden.
Ze praten als meisjesquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat verandert er dan?Behalve dat ze voor mij nooit te verstaan zijn.
De intonatie. Te verstaan zijn ze sowieso amper.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens, rawrquote:
Ik niet hoor. Ik kan hooguit heel goed bluffen #fakeit #tillyoumakeit @vinzzentdromendansquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen audio knop op Fok! zit.
Ik kan bijna alle dialecten nadoen, behalve Zeeuws. Heel ingewikkeld. Of lelijk. Of allebei.
Dat doen ze normaal ook met die zachte g.quote:
Daar kan ik de symboliek wel van inzien. Een Haagse moet gewoon vragen om keihard geneukt te worden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik was ooit verliefd op een Limburgs meisje puur door de zachte g.
Klopt, maar je kan dat toch niet serieus nemen dan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat doen ze normaal ook met die zachte g.
Bij vrouwen vind ik het ook wel iets hebben, vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik was ooit verliefd op een Limburgs meisje puur door de zachte g.
Elders telt het als dialect maar kom je regio zuid-limburg dan is het de standaard, van de supermarkt tot de ijssalon.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij vrouwen vind ik het ook wel iets hebben, vraag me niet waarom
Lok je ze mee in je bus? Hence die snoepjes.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ja dan gaat het hard. Nee zit nu regio Achterhoek en accepteer het allemaal maar, maar zodra ze los gaan...
Hier kon ik op wachtenquote:
Goed antwoord.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier kon ik op wachten![]()
Vind dat gewoon mokergeil
Hooguit de decounit en dan komt het zand zelfs onder de voorhuid.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lok je ze mee in je bus? Hence die snoepjes.
Genoteerd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hooguit de decounit en dan komt het zand zelfs onder de voorhuid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |