WitbekGOATquote:
Hmm ja, ook sorry @Lenny_Leonardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt er dan nog eentje aan met degenen die niet genoemd konden wordenquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[poll=5424]
Je hebt het maximale aantal opties bereikt.
Sorry @:Tyron
quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hmm ja, ook sorry @:Lenny_LeonardAls je je grote Feyenoordvriend Happel maar niet vergeten bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
mrstyloGod.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[poll=5424]
Je hebt het maximale aantal opties bereikt.
Sorry @:Tyron
Happel kwam ik vorig jaar nog random tegen op een vliegveldquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je je grote Feyenoordvriend Happel maar niet vergeten bent!
Corandomquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel kwam ik vorig jaar nog random tegen op een vliegveld
quote:
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
Geert geeft ons echt een Goede Vrijdag.@:onlogisch
Geertruida is erbij tegen RKC.quote:
Oh, ik heb dus voor niks de twitter van Wilders zitten afzoeken!quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
Geert geeft ons echt een Goede Vrijdag.@:onlogisch
Op wat of wie is hij vandaag boos?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ik heb dus voor niks de twitter van Wilders zitten afzoeken!
Ik zocht daar omdat het over Geert ging, bleek het Geertruida te zijn. Ik voel me gewoon op een walgelijke manier in de maling genomen door @Pisces29 !quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op wat of wie is hij vandaag boos?
Dat lijkt me duidelijk, de scheidsrechter is een vrouwquote:
Nee klopt maar als je dan toch op zijn twitteraccount zatquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zocht daar omdat het over Geert ging, bleek het Geertruida te zijn. Ik voel me gewoon op een walgelijke manier in de maling genomen door @:Pisces29 !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |