WitbekGOATquote:
Hmm ja, ook sorry @Lenny_Leonardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt er dan nog eentje aan met degenen die niet genoemd konden wordenquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[poll=5424]
Je hebt het maximale aantal opties bereikt.
Sorry @:Tyron
quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hmm ja, ook sorry @:Lenny_LeonardAls je je grote Feyenoordvriend Happel maar niet vergeten bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
mrstyloGod.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[poll=5424]
Je hebt het maximale aantal opties bereikt.
Sorry @:Tyron
Happel kwam ik vorig jaar nog random tegen op een vliegveldquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je je grote Feyenoordvriend Happel maar niet vergeten bent!
Corandomquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel kwam ik vorig jaar nog random tegen op een vliegveld
quote:
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
Geert geeft ons echt een Goede Vrijdag.@:onlogisch
Geertruida is erbij tegen RKC.quote:
Oh, ik heb dus voor niks de twitter van Wilders zitten afzoeken!quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
Geert geeft ons echt een Goede Vrijdag.@:onlogisch
Op wat of wie is hij vandaag boos?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ik heb dus voor niks de twitter van Wilders zitten afzoeken!
Ik zocht daar omdat het over Geert ging, bleek het Geertruida te zijn. Ik voel me gewoon op een walgelijke manier in de maling genomen door @Pisces29 !quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op wat of wie is hij vandaag boos?
Dat lijkt me duidelijk, de scheidsrechter is een vrouwquote:
Nee klopt maar als je dan toch op zijn twitteraccount zatquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zocht daar omdat het over Geert ging, bleek het Geertruida te zijn. Ik voel me gewoon op een walgelijke manier in de maling genomen door @:Pisces29 !
Vandaag is hij op twitter boos op de Palestijnen, asielzoekers en Kaag, wel is hij blij dat Harry Vermeegen van hem genoten heeft!quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee klopt maar als je dan toch op zijn twitteraccount zat
Wat een consternatie, Niels. En dat op de droevigste dag van het kerkelijk jaar.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zocht daar omdat het over Geert ging, bleek het Geertruida te zijn. Ik voel me gewoon op een walgelijke manier in de maling genomen door @:Pisces29 !
Oefquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag is hij op twitter boos op de Palestijnen, asielzoekers en Kaag, wel is hij blij dat Harry Vermeegen van hem genoten heeft!
quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een consternatie, Niels. En dat op de droevigste dag van het kerkelijk jaar.
Uh nee? Vandaag stierf JC voor onze zonden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een consternatie, Niels. En dat op de droevigste dag van het kerkelijk jaar.
Ik heb nog een raadsel voor je, al denk ik eigenlijk dat het een inkoppertje voor je is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oef
Dit wordt geen stem op de pvv
666 maar dan omgekeerd om het te verbloemen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog een raadsel voor je, al denk ik eigenlijk dat het een inkoppertje voor je is.
Waarom heeft Nederland 999 ic-bedden?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
666 maar dan omgekeerd om het te verbloemen.
Ergens schaam ik mij dat ik hier geeneens over hoefde na te denkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik had niet anders verwacht!
[ twitter ]
Het is goed dat je op de hoogte bent van wat er allemaal speelt, laat andere mensen maar lekker verder slapen!quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ergens schaam ik mij dat ik hier geeneens over hoefde na te denken
Was echt een feestje, die kruisiging en het uitkotsen en lijden. Ligt er net een beetje aan hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee? Vandaag stierf JC voor onze zonden.
God zijn plan waar wij de vruchten van plukken als je deze zienswijze harteert doet het af aan Jezus zijn offer.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was echt een feestje, die kruisiging en het uitkotsen en lijden. Ligt er net een beetje aan hoe je het bekijkt.
Dat is dankbaarheid. Dat staat er los van.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
God zijn plan waar wij de vruchten van plukken als je deze zienswijze harteert doet het af aan Jezus zijn offer.
Ze heeft ook twee vogels!quote:
Laat mij dankbaar zijn dankzij Jezus zijn offer hoef ik wellicht slechts 5000 jaar in het hellevuur te branden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is dankbaarheid. Dat staat er los van.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is dankbaarheid. Dat staat er los van.
Ik probeer Els een beetje te koppelen aan een niet nader te noemen fokker. Ik hoop dat hij de tag snel leest!quote:
Je laat haar maar mooi met rust in al je pogingen tot grappig te lijken zonder enige vorm van humor te bezitten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeer Els een beetje te koppelen aan een niet nader te noemen fokker. Ik hoop dat hij de tag snel leest!
Helemaal mee eens nu ik FA ben.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je laat haar maar mooi met rust in al je pogingen tot grappig te lijken zonder enige vorm van humor te bezitten.
Wel de beste moderator van fok alsnog.
Els is geen Aziaat, hier kan @KingRoland helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeer Els een beetje te koppelen aan een niet nader te noemen fokker. Ik hoop dat hij de tag snel leest!
Ja, gelukkig is er in de hel plek genoeg voor iedereen!quote:
Ik hou van allerlei soorten knopjes.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom heb je dat nou weer gedaan? Gefeliciteerd of zo???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |