Bitcoin O'clockquote:Op donderdag 6 april 2023 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Begint nu wel een beetje zielig te worden h @:aTypisch
stop dan met het postenquote:Op donderdag 6 april 2023 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Begint nu wel een beetje zielig te worden h @:aTypisch
Zoals zo vaak.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikers @:Caland en @:Pietjepuk2000 vliegen elkaar in de haren in het Feyenoord topic
Kan je niet met een aantal welgestelden de beveiliging daar organiseren?quote:Op donderdag 6 april 2023 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey vriend, proficiat met de overwinning gisteren
quote:Op donderdag 6 april 2023 16:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan je niet met een aantal welgestelden de beveiliging daar organiseren?
Ik heb mie gegeten, met spinazie met room, vega pittige tofureepjes en wat pindasausquote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
K & B zonder de R.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cannelloni net in de oven gezet.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Thanks.quote:
Lekker, ik eet vandaag rollade.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipfilet?quote:Op donderdag 6 april 2023 17:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
K & B zonder de R.
@:AFCNiels ik maak het wat bont haha.
Ik weet het nog niet maar ik bid niet voor bruine bonenquote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga ervan uit dat hij, net zoals alle andere jaren, al weer flink wat zakken paaseitjes heeft weggeschrokt.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks.
Is je rijst op of bereid je je voor op lange paasdagen?
Die is idd leuk.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:27 schreef KingRoland het volgende:
@:littlerabbit gisteren de pursuit of happyness weer gekeken sinds een lange tijd. goeie film
Oh.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij, net zoals alle andere jaren, al weer flink wat zakken paaseitjes heeft weggeschrokt.
Nee. Dit jaar zijn we sterk.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij, net zoals alle andere jaren, al weer flink wat zakken paaseitjes heeft weggeschrokt.
quote:Op donderdag 6 april 2023 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dit jaar zijn we sterk.
@:Jojoortje
Alleen Wagner PMC kan de kuip nog temmen. Misschien een leuke klus voor na Oekraine.quote:Op donderdag 6 april 2023 16:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan je niet met een aantal welgestelden de beveiliging daar organiseren?
quote:Op donderdag 6 april 2023 18:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen Wagner PMC kan de kuip nog temmen. Misschien een leuke klus voor na Oekraine.
[ afbeelding ]
Hoeveel procent van de mensen in de kuip kun je typeren als een tokkie?quote:Op donderdag 6 april 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi vrienden.
Ik word een beetje verdrietig van mijn mede-Feyenoorders.
Ik had dinsdag 5% gezegd.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:06 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de mensen in de kuip kun je typeren als een tokkie?
Wanneer voor het laatst in de Kuip geweest?quote:Op donderdag 6 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had dinsdag 5% gezegd.
Ik wil nu gaan voor 60%.
Februari.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wanneer voor het laatst in de Kuip geweest?
Allerlei maatregelen bedenken om te voorkomen dat spelers geraakt worden in plaats van de supporters aan te pakkenquote:Op donderdag 6 april 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi vrienden.
Ik word een beetje verdrietig van mijn mede-Feyenoorders.
Beetje bagatelliseren hier. Beetje wijzen daar.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allerlei maatregelen bedenken om te voorkomen dat spelers geraakt worden in plaats van de supporters aan te pakken
Ze heeft wel gelijk. Kun je Els vragen mij een dm te sturen. Ik ben een beetje verliefdquote:Op donderdag 6 april 2023 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
Je zou zelfs kunnen zeggen dat Els RAZEND is.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |