Zelfs @GGMM niet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal maar dit geloofd niemand.
[..]
Doe ff norm
Ik werk dus rondom Heerenveen, als ik dan mensen tegenkom uit de kop van Overijssel tegenkom oid praat het ineens net alsof ik die mensen ken en gaat alles een stuk makkelijker. Heel bijzonder in zo'n klein landje.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij helaas met niks verbonden en voel toch een soort van "wat zou het fijn zijn om" als ik Hunekop opzet.
Gelooft? Mijn Nederlands is schriftelijk niezogoed met d/tquote:
Oh ja dan gaat het hard. Nee zit nu regio Achterhoek en accepteer het allemaal maar, maar zodra ze los gaan...quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik werk dus rondom Heerenveen, als ik dan mensen tegenkom uit de kop van Overijssel tegenkom oid praat het ineens net alsof ik die mensen ken en gaat alles een stuk makkelijker. Heel bijzonder in zo'n klein landje.
Jammer dat er geen audio knop op Fok! zit.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
En wat Amsterdams door werk. Dingen als betohn
Snap ik helemaal jaquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelooft? Mijn Nederlands is schriftelijk niezogoed met d/t
[..]
Oh ja dan gaat het hard. Nee zit nu regio Achterhoek en accepteer het allemaal maar, maar zodra ze los gaan...
Ik moet altijd lachen om Limburgers die opeens heel kwaad worden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen audio knop op Fok! zit.
Ik kan bijna alle dialecten nadoen, behalve Zeeuws. Heel ingewikkeld. Of lelijk. Of allebei.
Mannen uit Limburg kan ik gewoon niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om Limburgers die opeens heel kwaad worden.
Wat verandert er dan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om Limburgers die opeens heel kwaad worden.
Ze praten als meisjesquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat verandert er dan?Behalve dat ze voor mij nooit te verstaan zijn.
De intonatie. Te verstaan zijn ze sowieso amper.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens, rawrquote:
Ik niet hoor. Ik kan hooguit heel goed bluffen #fakeit #tillyoumakeit @vinzzentdromendansquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen audio knop op Fok! zit.
Ik kan bijna alle dialecten nadoen, behalve Zeeuws. Heel ingewikkeld. Of lelijk. Of allebei.
Dat doen ze normaal ook met die zachte g.quote:
Daar kan ik de symboliek wel van inzien. Een Haagse moet gewoon vragen om keihard geneukt te worden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik was ooit verliefd op een Limburgs meisje puur door de zachte g.
Klopt, maar je kan dat toch niet serieus nemen dan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat doen ze normaal ook met die zachte g.
Bij vrouwen vind ik het ook wel iets hebben, vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik was ooit verliefd op een Limburgs meisje puur door de zachte g.
Elders telt het als dialect maar kom je regio zuid-limburg dan is het de standaard, van de supermarkt tot de ijssalon.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij vrouwen vind ik het ook wel iets hebben, vraag me niet waarom
Lok je ze mee in je bus? Hence die snoepjes.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ja dan gaat het hard. Nee zit nu regio Achterhoek en accepteer het allemaal maar, maar zodra ze los gaan...
Hier kon ik op wachtenquote:
Goed antwoord.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier kon ik op wachten![]()
Vind dat gewoon mokergeil
Hooguit de decounit en dan komt het zand zelfs onder de voorhuid.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lok je ze mee in je bus? Hence die snoepjes.
Genoteerd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hooguit de decounit en dan komt het zand zelfs onder de voorhuid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |