Zeiden de klikkers altijd op de lagere school.quote:
Hahahahaha.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:19 schreef GGMM het volgende:
Even aan mijn fanatieke Feyenoordcollega gevraagd of hij een vuurtje voor me heeft
Aan humor geen gebrek hier
Werk jij samen met @Scrummie ?quote:Op donderdag 6 april 2023 12:19 schreef GGMM het volgende:
Even aan mijn fanatieke Feyenoordcollega gevraagd of hij een vuurtje voor me heeft
Aan humor geen gebrek hier
Ik zou zo graag die meter hoge haas van @Scrummie zien.quote:
Die staat op Twitter.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou zo graag die meter hoge haas van @:scrummie zien.
Ik verbaas me nog het meest over 'een kantoor' zonder systeemplafondquote:
Monumentaal pand genot.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog het meest over 'een kantoor' zonder systeemplafond
Verder hoop ik dat de haas lekker smaakt. (tevens like gezet op den Twitters)
Het zal @GGMM verheugen dat je een banaan te pakken hebt (tenzij je deze zelf hebt meegenomen).quote:
Te pakken inderdaad. Het was het eerste wat GGMM opviel.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het zal @:GGMM verheugen dat je een banaan te pakken hebt (tenzij je deze zelf hebt meegenomen).
Amsterdam?quote:
Oostengodquote:Op donderdag 6 april 2023 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lol nee, gelukkig niet.
Klein dorpje in het oosten ergens.
Inclusief dialect?quote:
Onmeunig, onnieda?quote:
Heb ik niet echt meer, kan het wel spreken/verstaan, vooral als ik bij m'n ouders ben (of zij bij ons)quote:
Wat was het ookalweer... Vroomshoop?quote:Op donderdag 6 april 2023 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lol nee, gelukkig niet.
Klein dorpje in het oosten ergens.
Rectumquote:Op donderdag 6 april 2023 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat was het ookalweer... Vroomshoop?
Speel niet met mijn privé.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat was het ookalweer... Vroomshoop?
Neuhquote:
quote:
Gronings vind ik ook wel heel mooi.quote:
Verschilt ook niet heel veel met Twents, meevaller dusquote:Op donderdag 6 april 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gronings vind ik ook wel heel mooi.
@johannes_vermeer is @Pisces29 iets voor jou? (of ben je nog met dingetje?)quote:Op donderdag 6 april 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gronings vind ik ook wel heel mooi.
Het is dan wel te hopen dat user @Pisces29 van nasi houdt.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Johannes_vermeer is @:Pisces29 iets voor jou? (of ben je nog met dingetje?)
a la Johannes uiteraardquote:Op donderdag 6 april 2023 13:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is dan wel te hopen dat user @:pisces29 van nasi houdt.
En van de bioscoop.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is dan wel te hopen dat user @:pisces29 van nasi houdt.
Ik zou er niet de hele dag naar kunnen luisteren.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet zo wanhopig?quote:Op donderdag 6 april 2023 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou er niet de hele dag naar kunnen luisteren.
Ik heb helaas geen accent opgepikt. En ik ben nog met dingetje!quote:Op donderdag 6 april 2023 13:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 april 2023 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet zo wanhopig?
Nicequote:Op donderdag 6 april 2023 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen accent opgepikt. En ik ben nog met dingetje!
Dit heb ik gemist denk ikquote:Op donderdag 6 april 2023 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
@:GGMM heeft niet gereageerd op de biossuggestie die de AI robot voor hem en mij had
Doe maar wat tijgernootjes en wat Brosquote:Op donderdag 6 april 2023 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist denk ik
Mocht je weer kosten hebben gemaakt hiervoor dan moet je het maar even laten weten dan vergoed ik die weer uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |