Ik snap er ook niks van. Is dit dagelijkse kost op Twitter?quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vent zal wel een pedofiel zijn ofzo
Dan heb je geen verstand van (die) honden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die vergeet ik niet, ik vertrouw er gewoon niet op dat hij iets doet. Ik zet er liever een Herder of Stafford neer. En wat jongens met een knuppel.
Jij ook niet, want die twee die ik noem happen met meer liefde.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan heb je geen verstand van (die) honden.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zit mobiel
(Nee weet ik veel hoe je dat spelt, Zeebra of hoe heet zo'n beest?)
Hahahahhahquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft genieten.
Ja dat is een beetje hoe twitter en social media werkt tegenwoordig. Plaats een filmpje zonder context en vervolgens kan daar weer heel rechts of links Nederland over vallen. Ophef. En doorgaans valt het dan wel mee met de context erbij, of niet.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Is dit dagelijkse kost op Twitter?
Daar gaat het niet om, of er rassen zijn die agressiever van aard zijn en sneller zomaar happen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ook niet, want die twee die ik noem happen met meer liefde.
Maar ik neem het van je aan als ze klaarblijkelijk meer verdedigen.Ik ken ze enkel als goedgetrainde kalme beesten.
Nee er zit geen enkel verschil tussen honden en hoe verdedigend ze zijn als een baasje wordt aangevallen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, of er rassen zijn die agressiever van aard zijn en sneller zomaar happen.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee er zit geen enkel verschil tussen honden en hoe verdedigend ze zijn als een baasje wordt aangevallen.
Laten we het dan maar hierbij houden. En geef een leuk gifje.
Weer gelachenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft genieten.
Dat is geheid vaak zo, of misschien ben je gewoon niet zoveel tuig gewend in Nijmegen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje hoe twitter en social media werkt tegenwoordig. Plaats een filmpje zonder context en vervolgens kan daar weer heel rechts of links Nederland over vallen. Ophef. En doorgaans valt het dan wel mee met de context erbij, of niet.
Katgodenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
@:onlogisch
Ik heb geen hond. Heb jij een hond, alleen katten toch?
Klopt. Heb je wel huisdieren? Of helemaal huisdierloos? (Cold hearted woman)quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
@:onlogisch
Ik heb geen hond. Heb jij een hond, alleen katten toch?
Pisces heeft een poesquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Heb je wel huisdieren? Of helemaal huisdierloos? (Cold hearted woman)
Ik aai en pak alles met een hartslag. Ook de ratten van @Tjackaquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Heb je wel huisdieren? Of helemaal huisdierloos? (Cold hearted woman)
reis je voor werk of for teh lulzquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik aai en pak alles met een hartslag. Ook de ratten van @:tjacka
Meer dan tien jaar een hond gehad.
En nu veel teveel van huis, dus geen dieren.
Allebei.quote:
Oh de reizen buitenland, voor de lol. In Nederland altijd de hort op voor allebei.quote:
Ik was kantoor, maar nu thuis.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
Erg laat, maar ik zat dan ook te wachten op @:GGMM @:Scrummie @:Coco
Maar we gaan dus lunchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |