Maar hij is voor PSV toch?quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3rr0r is als user erg punctueel, dat zou dan prima werken als mod?
Ken jij niet iemand die fan is van Ajax, redelijk normaal acteert, erg inhoudelijk post en al dan niet voorliefde heeft voor sambavoetbal?quote:
Ja die ken ik wel maar die is geen fan van digitaal parkeerwachter zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ken jij niet iemand die fan is van Ajax, redelijk normaal acteert, erg inhoudelijk post en al dan niet voorliefde heeft voor sambavoetbal?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3rr0r is als user erg punctueel, dat zou dan prima werken als mod?
quote:
Ja, soms voelt dat wel zo.quote:
@TheVulture komt zonder act en post stipt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ken jij niet iemand die fan is van Ajax, redelijk normaal acteert, erg inhoudelijk post en al dan niet voorliefde heeft voor sambavoetbal?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:TheVulture komt zonder act en post stipt.
lijkt mij toch wat te ijverig voor vbl danquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:TheVulture komt zonder act en post stipt.
Maar die heeft geen tijd.quote:
@AFCNiels dan. Altijd goed gehumeurd en kan met iedereen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:34 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
lijkt mij toch wat te ijverig voor vbl dan
Ik vind dat echt de liefste user hier, mocht hij ambitie hebben ... aangenomenquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:afcniels dan. Altijd goed gehumeurd en kan met iedereen.
Stuur hem even een berichtje op DE APP dan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik vind dat echt de liefste user hier, mocht hij ambitie hebben ... aangenomen
@AFCNiels zit niet in DE APP.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stuur hem even een berichtje op DE APP dan.
Haha.quote:
Wtf. Jemig, dat is wel echt balen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Nieuw achterruitje laten plaatsen. ¤ 795 boys.
[ afbeelding ]
Stukje Rotterdam-zuidquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkerrrrrrrr.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:44 schreef onlogisch het volgende:
Van verdriet ga ik maar een stukje boterkoek eten. @:GGMM
Sow, KoeKoek.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn 'normale' prijzen tegenwoordig, voor mijn accu vervangen rekenden ze laatst ook doodleuk 300 euro.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
Rijd je stiekem een Carrera dan ofzo. Mijn hemel wat een bedrag. Dikke autorijder gespot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |