@GGMMquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Veel langer is hier toch niet mogelijk met zo'n achterlijke mongool als FA. Lekker mensen bannen omdat ze een andere mening hebben.
Die gaat na het kampioensfeestje weg naar de zon.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Veel langer is hier toch niet mogelijk met zo'n achterlijke mongool als FA. Lekker mensen bannen omdat ze een andere mening hebben.
quote:
ouiquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zit ik vast verkeerd.
Ik dacht aan vertrekken na het kampioensfeestje, wie ging er dan bijna naar Spanje? @:aTypisch
Ah, si.quote:
Wat een negativiteit weerquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
@Cocoquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Oldemarkt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
WolvegaGoden
Maar hij is inmiddelsbij God. (auto-ongeluk) @:KingRoland
It's a wrap.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen groentjes?quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kun je niet maken gap. Ons allen verblijden met je terugkeer en dan na zo korte tijd alweer verdwijnen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Quiche.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:De politie heeft drie jongens aangehouden voor de mishandeling van een oudere man in Pijnacker
Ik geloof niet dat zo gek veel mensen verblijd zijnquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je niet maken gap. Ons allen verblijden met je terugkeer en dan na zo korte tijd alweer verdwijnen.
Jezelf ook niet tochquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zo gek veel mensen verblijd zijn
Dit lijkt me @KnutdeIJsbeerquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:56 schreef vrijgevochten het volgende:
Welke gast postte altijd foto's in de APP van een dakterras in Spanje
Altijd met broccoli, sperziebonen of doppers, maar ik hou het lekker kort door gewoon "rijst met kip" te postenquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen groentjes?
Ik weet het nog niet, bedenk het pas als ik in de winkel sta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |