Ja hij is echt heel schattigquote:
De eerste stap naar kinderen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Katgoden
Nog één weekje tot onze kitten
GGMM en ik wachten alvast op de pics.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel schattigLekker knuffelig maar ook wel een beetje ondeugend, dus dat wordt leuk
Dan be je echt cucked.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De eerste stap naar kinderen.
Ga je hem/haar ook ondervoeden net als @GGMMquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Britse korthaar, Lilac.
En vrijdag al ophalen hoor ik nu net, nog beter.
Hatecrimeverwensingquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk verbrandt iemand je LBQTIA-vlag.
Sinds wanneer is Toto de diëtist van René?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je hem/haar ook ondervoeden net als @:GGMM
It's a wrap.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:01 schreef KingRoland het volgende:
Zeg het voor de 3e keer maar mensen die “its a wrap” zeggen mogen van mij een hele erge griep krijgen
Aan het mechaniek van het smoelwerk van deze sasquatch maak ik op dat 'ie Tukker of soortgelijk is. Klopt dat?quote:
WolvegaGodenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Aan het mechaniek van het smoelwerk van deze sasquatch maak ik op dat 'ie Tukker of soortgelijk is. Klopt dat?
quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
WolvegaGoden
Maar hij is inmiddelsbij God. (auto-ongeluk) @:KingRoland
Van wat?quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, review en foto’s had je beloofd.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat zich in zo’n coma zuipen en snuiven dat hij niet eens meer in staat is om nog fatsoenlijk te kunnen posten.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:29 schreef HMFuckyouall het volgende:
Nog vijf daagjes, dan ben ik hier weer weg!
Ik zit niet in appgroepen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zien we wel verschijnen in de APP
Dan zit ik vast verkeerd.quote:
Veel langer is hier toch niet mogelijk met zo'n achterlijke mongool als FA. Lekker mensen bannen omdat ze een andere mening hebben.quote:
@Skedquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Veel langer is hier toch niet mogelijk met zo'n achterlijke mongool als FA. Lekker mensen bannen omdat ze een andere mening hebben.
@GGMMquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Veel langer is hier toch niet mogelijk met zo'n achterlijke mongool als FA. Lekker mensen bannen omdat ze een andere mening hebben.
Die gaat na het kampioensfeestje weg naar de zon.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
quote:
ouiquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zit ik vast verkeerd.
Ik dacht aan vertrekken na het kampioensfeestje, wie ging er dan bijna naar Spanje? @:aTypisch
Ah, si.quote:
Wat een negativiteit weerquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
@Cocoquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Oldemarkt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
WolvegaGoden
Maar hij is inmiddelsbij God. (auto-ongeluk) @:KingRoland
It's a wrap.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen groentjes?quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |