Ja hij is echt heel schattigquote:
De eerste stap naar kinderen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Katgoden
Nog één weekje tot onze kitten
GGMM en ik wachten alvast op de pics.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel schattigLekker knuffelig maar ook wel een beetje ondeugend, dus dat wordt leuk
Dan be je echt cucked.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De eerste stap naar kinderen.
Hopelijk verbrandt iemand je LBQTIA-vlag.quote:
Ga je hem/haar ook ondervoeden net als @GGMMquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Britse korthaar, Lilac.
En vrijdag al ophalen hoor ik nu net, nog beter.
Hatecrimeverwensingquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk verbrandt iemand je LBQTIA-vlag.
Sinds wanneer is Toto de diëtist van René?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je hem/haar ook ondervoeden net als @:GGMM
It's a wrap.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:01 schreef KingRoland het volgende:
Zeg het voor de 3e keer maar mensen die “its a wrap” zeggen mogen van mij een hele erge griep krijgen
Aan het mechaniek van het smoelwerk van deze sasquatch maak ik op dat 'ie Tukker of soortgelijk is. Klopt dat?quote:
Veel katten zijn dol op ijs. (Vanille)quote:
WolvegaGodenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Aan het mechaniek van het smoelwerk van deze sasquatch maak ik op dat 'ie Tukker of soortgelijk is. Klopt dat?
quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
WolvegaGoden
Maar hij is inmiddelsbij God. (auto-ongeluk) @:KingRoland
Van wat?quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, review en foto’s had je beloofd.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat zich in zo’n coma zuipen en snuiven dat hij niet eens meer in staat is om nog fatsoenlijk te kunnen posten.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:29 schreef HMFuckyouall het volgende:
Nog vijf daagjes, dan ben ik hier weer weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |