Zwarte Tulp inderdaad en ook 12 van Oldenheim en 12 van Schouwendam.quote:Op maandag 24 april 2023 18:10 schreef TjjWester het volgende:
Wat zijn de nederlandse hitseries die ik moet zien??
Heb meisje van plezier, Mocro maffia, de 12 van en nieuwe buren al gezien. ben bezig met hockeyvaders, wat best geinig is.
Ik hoorde dat zwarte tulp goed is?
Kijkt lekker weg, prima voor een vrijdagavond met een speciaalbiertje en een zak chips erbijquote:Op donderdag 27 april 2023 22:30 schreef ISVV het volgende:
Morgen die film over Tata van Mocro Maffia, ben benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 28-04-2023 21:57:34 ]
Nee, niet gezien. Die Mads Wittermans acteert vaak dezelfde persoon. In Penoza was hij precies hetzelfde. Dat hij een draaideurcrimineel neer moet zetten snap ik, maar altijd dat 'fok jou' en meer quasi-Engels schelden (en veel retorische vragen stellen) ken ik onderhand wel van hemquote:Op zaterdag 29 april 2023 00:04 schreef Vlinder het volgende:
Vond Tatta tegenvallen eigenlijk. Had gehoopt op meer diepgang en meer achtergrond.
En het kleinere verminkte oog is lang niet zo klein meer als in het begin van de serie. Maar dat valt me al een poosje op.
Hebben we Otto eerder gezien? Ik herkende hem en z'n verhaallijn niet
Niet haten op Mads Wittermans. Ik ken hem nog van Fort Alpha, de beste Nederlandse serie ooitquote:Op zaterdag 29 april 2023 00:26 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Die Mads Wittermans acteert vaak dezelfde persoon. In Penoza was hij precies hetzelfde. Dat hij een draaideurcrimineel neer moet zetten snap ik, maar altijd dat 'fok jou' en meer quasi-Engels schelden (en veel retorische vragen stellen) ken ik onderhand wel van hem
Ot Godquote:Op zaterdag 29 april 2023 00:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Niet haten op Mads Wittermans. Ik ken hem nog van Fort Alpha, de beste Nederlandse serie ooit
Niet Nederlands maar Vlaams is ‘de dag’quote:Op maandag 24 april 2023 18:10 schreef TjjWester het volgende:
Wat zijn de nederlandse hitseries die ik moet zien??
Heb meisje van plezier, Mocro maffia, de 12 van en nieuwe buren al gezien. ben bezig met hockeyvaders, wat best geinig is.
Ik hoorde dat zwarte tulp goed is?
Ohhhhh daarom is mijn ondertiteling soms weg!!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:28 schreef DX11 het volgende:
Wat is het toch bloedje irritant dat de ondertiteling instellingen gedeeld is tussen alle profielen. Ik kijk soms Belgische series dus zet de ondertiteling aan. Partner kijkt alleen nl dingen dus zet het weer uit (op een ander profiel). Elke keer dus weer aanpassen. Waarom is deze instelling niet gewoon per profiel opgeslagen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohhhhh daarom is mijn ondertiteling soms weg!!
Een vriendin heeft ook een profiel bij ons account en die kijkt Nederlandse dingen zonder ondertitels. Wij hebben ze gewoon altijd aan, maar ze zijn regelmatig weg.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:33 schreef DX11 het volgende:
[..]![]()
Ja echt wie heeft in vredesnaam verzonnen dat dit een goed idee is..
Ja soms is het gewoon echt nodig bij de Belgen. Maar waarom het niet opgeslagen wordt per profiel, is echt wel een beetje dom van Videoland.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Een vriendin heeft ook een profiel en die kijkt Nederlandse dingen zonder ondertitels. Wij hebben ze gewoon altijd aan, maar ze zijn regelmatig weg.
Wel irritant. Bij haar staan ze dus regelmatig zomaar aan
Ik heb het gezien. Na Tempation en Verraders USA zet ik abbo uit en zet ik hem weer aan als het laatste seizoen van de Handmaid Tales erop staat. Als de berichten zo lees kan dat nog even duren.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Tja weer een verhoging qua prijs.
Ik kijk alleen MAFS, Temptation, Kopen zonder kijken (vooruit)
Maar eens gaan kijken wat er nog voor boeiends op staat.
Vind er niet veel aan eigenlijk
Via de Actie kun je een jaarabonnement afsluiten voor Videoland Plus voor 8,99 per maand i.p.v. het nieuwe tarief van 9,99 per maand of Videoland Premium voor 10,99 per maand i.p.v. het nieuwe tarief van 11,99 per maand.quote:
Ik heb er een mail over ontvangen:quote:
quote:Beste serie- en filmliefhebber,
We hopen dat je geniet van alles wat er bij ons te zien is. Om jou nóg meer exclusieve series, films en docu's van eigen bodem en internationaal aan te kunnen bieden, wijzigen binnenkort onze prijzen.
Dit verandert er voor jou
Het nieuwe maandbedrag van jouw Videoland-abonnement wordt ¤10,99. Hiermee behoud je nog steeds je prijsvoordeel*. De nieuwe prijs gaat in vanaf je eerste betaling ná 20 juni 2023.
*Je hebt op dit moment prijsvoordeel. Wanneer je jouw abonnement wijzigt of later opnieuw afsluit, verlies je dit voordeel en betaal je het tarief dat geldt voor nieuwe klanten. Lees hier over de nieuwe prijzen.
Deze series kun je komende tijd verwachten
Binnenkort kijk je onder andere naar het nieuwe seizoen van Mocro Maffia, B&B Vol Liefde, Sleepers seizoen 2 en nog vele andere series. Ook voor internationale toptitels zit je bij ons goed, zoals de nieuwste seizoenen van de Amerikaanse hitseries The Blacklist en The Good Doctor. En natuurlijk blijven alle gevechten van Glory exclusief te zien.
Het account staat op mijn vriend zijn mail bedenk ik me.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb er een mail over ontvangen:
[..]
Je bent je bewust dat videoland gevoed wordt door de commerciële zenders?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een rls rond Tino Martin, en nu ook rond Dave Roelvink en zijn gezin... Wat is dit voor pauperboel geworden? Ga je daar nou meer voor betalen?
Heb je ook weer gelijk in. Ga het vandaag opzeggen. Het enige wat ik af en toe nog keek waren de oude afleveringen van Kees en co, maar dat kijk ik ook niet meer.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:40 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Je bent je bewust dat videoland gevoed wordt door de commerciële zenders?
T'is geen NPO+...
De Roelvinkjes hadden al eerder een show op RTL4. Was best leuk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een rls rond Tino Martin, en nu ook rond Dave Roelvink en zijn gezin... Wat is dit voor pauperboel geworden? Ga je daar nou meer voor betalen?
Serie van de AvroTross, dat verklaart de kwaliteit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:45 schreef Firuze60 het volgende:
Tussen de rotsooi soms een pareltje:
Vliegende Hollanders (TV Series 2020) - Reference View - IMDb
Prachtig opgezet, goed script en acteerwerk. Erg goed van de regie om oude zw beelden zo te verwerken dat het naadloos over gaat.
haha wou net zeggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Serie van de AvroTross, dat verklaart de kwaliteit.
aflevering 3 en 4 gekeken, toch een leuke seriequote:Op maandag 23 oktober 2023 08:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
haha wou net zeggen
een grote familie is stom zeg
Omdat ze dachten fuck you. Altijd in de top 10 best bekeken zooi van Videoland , nee het nieuwe seizoen zetten we er lekker niet opquote:Op maandag 6 november 2023 10:52 schreef Redbullkid het volgende:
Weet iemand waarom lang leve de liefde niet meer op Videoland is? (de nieuwe afleveringen)
Omdat fusie Talpa en rtl niet doorging I guess. Staat niets meer van Talpa op toch?quote:Op maandag 6 november 2023 10:52 schreef Redbullkid het volgende:
Weet iemand waarom lang leve de liefde niet meer op Videoland is? (de nieuwe afleveringen)
Lijkt qua verhaal wel op Lost, iedergeval geen gecancelde serie eens een keer op videoland,quote:Als midden in Los Angeles een enorm zinkgat verschijnt, worden honderden mensen de diepte ingezogen. Ze komen in een onverklaarbare oerwereld
Gekeken, en ik raad het iedereen aanquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:31 schreef TLC het volgende:
Binnenkort 'Een moord kost meer levens' checken
Al een paar keer met Paul Spruit gesproken. Als hij je het verhaal persoonlijk vertelt, grijpt het je gewoon bij de strot. Indringend verhaal, gevoed door de grote liefde voor zijn moeder. "Jongen, doe je voorzichtig!".quote:Op zondag 19 november 2023 23:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Gekeken, en ik raad het iedereen aanhet deed me soms denken aan die serie op Netflix over Jeffrey Dahmer (ook met de vader-zoon relatie)
Ja, waardeloos.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jammer dat je weer week moet wachten.
Jawel ik kijk!quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees niks over de Verhulstjes? Kijkt niemand hier? Ik vind het seizoen op de cruise wel weer vermakelijk. Het valt me wel een beetje op (en misschien ligt dat gewoon aan mij) dat Gert en zoon Victor dikke Mik zijn en dat Marie daar een beetje achteraan hobbelt.
Ik kijk ook. Ja nu je het zegtquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees niks over de Verhulstjes? Kijkt niemand hier? Ik vind het seizoen op de cruise wel weer vermakelijk. Het valt me wel een beetje op (en misschien ligt dat gewoon aan mij) dat Gert en zoon Victor dikke Mik zijn en dat Marie daar een beetje achteraan hobbelt.
Haha vrouw hier vind er ook niks aan.quote:Op maandag 11 december 2023 10:39 schreef Benny het volgende:
Eerste Hulp Bij Kerst gezien gister. Dacht dat het wel een leuke film zou zijn, maar...
HOLYSHIT WAT SLECHT!
Slecht geacteerd, slecht verhaal, slecht opgezet. Alles was slecht. Maar daarom vermakelijk
Werkt gewoon goed hier.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:09 schreef GwaiLow het volgende:
Website van Videoland werkt bij mij helemaal niet sinds gisterochtend, storing geloof ik (?). Of niemand anders hier last van?
Nee, ik merk nu dat ie via Microsoft Edge wel gewoon werkt (en waarschijnlijk Chrome ook), maar via Mozilla Firefox dus niet. Zowel op mijn privé laptop, als op mijn zakelijke laptop, lukt het inloggen niet via Mozilla. Vreemd..ik heb op FB een bericht naar Videoland gestuurd.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Werkt gewoon goed hier.
Zie ook geen piek: https://allestoringen.nl/storing/videoland-on-demand/
Ik kijk ook.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had het van de week op de app op mijn telefoon. Na afsluiten en weer opstarten deed ie het weer.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:41 schreef DX11 het volgende:
Videoland werkt sinds een week ofzo niet meer goed op onze 2 android tv's: continu de melding:
[ afbeelding ]
En soms werkt het om 612 keer op probeer opnieuw te drukken, maar ook niet altijd. Zeer frustrerend. Via KPN kastje werkt het weer wel altijd. Mensen hier met vergelijkbare problemen?
Ik keek eerst wel toen het gewoon over hun dagelijkse leven ging. Maar nu moet het steeds over vakanties gaan en dat vind ik niet zoquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wou er dit weekend aan beginnen. Heb ik nu een spoiler gelezen?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Sleepers is best een goede serie maar verzaakt een beetje in de details. Het zou in Utrecht moeten afspelen en ik zie ook wel Utrechtse locaties maar de acteurs acten alles behalve Utrechts, veel Amsterdamse tongvallen en uitdrukkingen zijn niet van de lucht, en daar helpt de komst van Henk ten Cate ook niet echt aan bij dus. En dan acteurs die een FC Utrecht t-shirtje dragen die eigenlijk gewoon voor Ajax zijn vind ik dan wel weer ironisch. Eigenlijk had ik deze kritieken ook wel bij het eerste seizoen, dit is nu seizoen 2 dus eigenlijk hoop je dat deze details meer kloppen. Maar al met al een leuke serie maar ik weet niet of hier nog een seizoen 3 van gaat komen, de ontmaskering van ******. dus ik denk dat het wel een afgerond verhaal gaat worden, maar je wie weet.
Wat dat betreft klopt een serie als Mocro Maffia dan weer veel beter, tot in de details.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
heb je al 10 min de stekker uit je tv getrokken voor een goede reset?quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:41 schreef DX11 het volgende:
Videoland werkt sinds een week ofzo niet meer goed op onze 2 android tv's: continu de melding:
[ afbeelding ]
En soms werkt het om 612 keer op probeer opnieuw te drukken, maar ook niet altijd. Zeer frustrerend. Via KPN kastje werkt het weer wel altijd. Mensen hier met vergelijkbare problemen?
Het was op meerdere tvs.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je al 10 min de stekker uit je tv getrokken voor een goede reset?
quote:Op maandag 29 januari 2024 22:25 schreef matthijst het volgende:
Pfoe, Sleepers wel weer mooi. En sommige snoeiharde scènes.Ik ben ook aan seizoen 2 begonnen maar ook even doorgespoeld bij het begin van aflevering 1...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut, had hoop dat het wel klaar zou zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:32 schreef Zipportal het volgende:
Zoals verwacht S3 voor Sleepers komt eraan.
Erg mooi.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:32 schreef Zipportal het volgende:
Zoals verwacht S3 voor Sleepers komt eraan.
Eens, overacting..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg mooi.
Die Ans mag wel weg, ben ik zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:10 schreef Aether het volgende:
Op 22 februari 2022 was Nederland urenlang in de ban van een gijzeling in de Apple Store in Amsterdam. Precies 2 jaar later, op 22 februari vanaf 20:00 uur kijk je in een 2-delige documentaire een intense reconstructie die van heel dichtbij laat zien wat er gebeurde. Met niet eerder vertoonde beelden en verhalen van onder anderen slachtoffers, politie en Defensie. ‘De Gijzeling In De Apple Store’ is geproduceerd door AT5.
Ohja, toen Yvonne debieltje Coldeweijer even tijdens de gijzeling online gooide dat er mensen verstopt zaten in bepaalde x ruimtequote:Op maandag 5 februari 2024 11:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lekker via AT5 kijken.
Ik vond het raar dat ze niet wat meer vertelde over die Bulgaar. Die hadden ze ook wel even kunnen opsporen, maar vertel in ieder geval even hoe het daarna met die man is gegaan...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:21 schreef Firuze60 het volgende:
https://v2.videoland.com/(...)aflevering-2-c_59974
Hele goede doc en manoman, dat die doorgedraaide Abdel nog een body-cam droeg. Zo supertriest allemaal.
Mee eens, die man had wel het lef om met geboeide knokkels op zijn rug hard weg te lopen van Abdel met het risico een schot in zijn rug te krijgen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vond het raar dat ze niet wat meer vertelde over die Bulgaar. Die hadden ze ook wel even kunnen opsporen, maar vertel in ieder geval even hoe het daarna met die man is gegaan...
Wat dat betreft is deze docu het net-niet...
Wat zit jij nu weer voor ongein te spammen, halfwas, dit is het Videoland topic, wat er op youtube te zien is, hoort hier niet thuis, stik maar met je freedom!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Deze documentaire is zeer de moeite waard, is ook genomineerd voor een Oscar. Maar los daarvan is het het verhaal van een moedige man en vrouw (wel eerst even inloggen):
En dit is de muziekvideo die min of meer bij deze docu hoort, dat liedje blijft maar in mijn hoofd zitten!![]()
O sorry! Ik had even niet door dat ik in het Videoland-topic zat. Ik dacht dat ik in het documentaire topic zatquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat zit jij nu weer voor ongein te spammen, halfwas, dit is het Videoland topic, wat er op youtube te zien is, hoort hier niet thuis, stik maar met je freedom!
Ok sorry dat ik zo fel reageerde dan, ben hier 'opgevoed 'met spoilers en off-topic posts die altijd fout zijn. En daarom laat ik je kwoot staan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O sorry! Ik had even niet door dat ik in het Videoland-topic zat. Ik dacht dat ik in het documentaire topic zatMaar ik heb hem al weggehaald dus no worries
![]()
Fijn dat je zo relaxt reageert als iemand zich vergist!
Die wou juist anoniem blijven. meteen na het voorval al. Maar hadden ze idd op eind wel kunnen vermelden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vond het raar dat ze niet wat meer vertelde over die Bulgaar. Die hadden ze ook wel even kunnen opsporen, maar vertel in ieder geval even hoe het daarna met die man is gegaan...
Wat dat betreft is deze docu het net-niet...
vanaf 21 dec vorig jaar al?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:49 schreef Elan het volgende:
Staat die serie van Van Rossem die dinosaurussen zoekt in De VS er al op eigenlijk?
Vorig jaar ergens is dat opgenomen.
Thanks, straks ff checken.quote:
Ik vond (deel 1) niet zo ontzettend goed gemaakt, beetje warrig en soms wat saai. Maar ik vond de beelden en audio wel aangrijpend, knap dat ze dat materiaal hebben gekregen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die wou juist anoniem blijven. meteen na het voorval al. Maar hadden ze idd op eind wel kunnen vermelden.
Verder zwaar goede docu. Netflix film nu beetje mosterd na maaltijd.
Kreeg eigenlijk wel sympathie voor die Abdel.
Die advocaat mag zich KEIHARD gaan schamen voor wat die allemaal uitkraamde.
Leuk. Ik kan geen genoeg krijgen van Zorro, dus hoe meer remakes hoe beter.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:32 schreef Karina het volgende:
Zag het per toeval, leuke nieuwe serie: Zorro. Nou ja nieuw, de zoveelste remake natuurlijk maar ziet er wel veelbelovend uit en volgens mij geheel in het Spaans, wat ik wel leuker vind eigenlijk.
Volgens de trailer ook op Prime te zien.
Wil het graag gaan kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:10 schreef Nielojram75 het volgende:
Iemand Sphinx gekeken?
Onderhoudend, maar wel veel ergelijke situaties erin..
Die dertigers-actrice speelt wel altijd dezelfde rol..
in 2 dagen afgekeken. Vond hem erg goedquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:10 schreef Nielojram75 het volgende:
Iemand Sphinx gekeken?
Onderhoudend, maar wel veel ergelijke situaties erin..
Die dertigers-actrice speelt wel altijd dezelfde rol..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijstje zou nog veel langer kunnen zijn... Zelden zo'n laag niveau van suspension of disbelief ervaren tijdens het kijken van een serie, ik ben er echt boos over dat ik als kijker zó dom word ingeschat dat ik dit allemaal moet geloven. 2/10
Het is een saaie regenachtige zaterdag dus ik ga deze nu kijken.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Maxima de serie, komt die in zijn geheel op Videoland of elke week een aflevering?
quote:Vijftien jaar na het laatste seizoen van Gooische Vrouwen (2005–) keert Will Koopman terug op de regiestoel voor een gloednieuw zesde seizoen.
https://www.filmvandaag.n(...)oen-gooische-vrouwen
Het kijkt leuk weg maar je leert niets over de mens Mark Rutte. Een vermakelijke registratie van zijn laatste weken, zou ik zeggen.quote:
Mooie detail? Met een trucje kun je 10 weken krijgen voor 1 cent.quote:Op maandag 30 september 2024 19:42 schreef Nielojram75 het volgende:
Ik had vorig jaar met black Friday een mooie deal voor videoland, dus ik wacht daar nu ook weer op. Wellicht tip voor de twijfelaars!
DMquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mooie detail? Met een trucje kun je 10 weken krijgen voor 1 cent.
Zou ik dit trucje via DM/PM van jou mogen leren?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niemand heeft mij een DM/PM gestuurd, maar ik leg het graag uit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zou ik dit trucje via DM/PM van jou mogen leren?
Beraal gewoon dat tientje per maand johquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niemand heeft mij een DM/PM gestuurd, maar ik leg het graag uit.
Je neemt een proefabonnement van 1 cent, daarna blokkeer je de handelaar zodat deze niet langer kan afboeken.
Na twee weken krijg je een mail waarin staat dat je nog twee weken de kans heb om de rekening te voldoen, in werkelijkheid word je maandabbo geactiveerd na de twee weken, dus 6 weken gratis. Dat is een bug die al lang bestaat.
Sinds ongeveer maart dit jaar word na de eerste maand weer een tweede maand geactiveerd, in totaal dus 10 weken. Het gekke is dat in mijn videoland de eerste maand staat als voldaan terwijl ze wel een hoop herinneringen sturen.
Na 10 weken is het echt klaar.
Ah, iets soortgelijks deed ik ooit met NPO Plus icm Paypal.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je neemt een proefabonnement van 1 cent, daarna blokkeer je de handelaar zodat deze niet langer kan afboeken.
Na twee weken krijg je een mail waarin staat dat je nog twee weken de kans heb om de rekening te voldoen, in werkelijkheid word je maandabbo geactiveerd na de twee weken, dus 6 weken gratis. Dat is een bug die al lang bestaat.
Sinds ongeveer maart dit jaar word na de eerste maand weer een tweede maand geactiveerd, in totaal dus 10 weken. Het gekke is dat in mijn videoland de eerste maand staat als voldaan terwijl ze wel een hoop herinneringen sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Hier ben ik te lui voor.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit hoort in het Netflix topic.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:39 schreef ISVV het volgende:
Ik kijk die serie Monsters, over de Mendenez brothers. Dat is af en toe wel echt heftig, die verhalen over dat misbruik. Zo ontzettend gedetailleerd, de rillingen lopen dan echt over je rug.
Excuus, slaaptekort speelt me parten hier.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Maar jij blokkeert dan telkens de incassant in je bankieren app? En dat vindt je bank allemaal wel prima?quote:
Vandaag is de laatste van het seizoenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er een foutje gemaakt bij de Verraders Halloween? Ik kon bij release de eerste twee afleveringen achter elkaar zien en vorige week al aflevering 3 maar nu staan er opeens nog maar twee afleveringen online. Was bij release twee afleveringen een foutje en hebben ze het nu teruggedraaid om niet twee weken voor te lopen?
Oh jaa zin in. Ik ga vanavond beginnenquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:31 schreef NedKelly het volgende:
Genoten van de eerste 2 afleveringen Gooische Vrouwen![]()
Oeh ja vanavond kijken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:31 schreef NedKelly het volgende:
Genoten van de eerste 2 afleveringen Gooische Vrouwen![]()
Ik vind dat persoonlijk niet erg eigenlijk. Toch een tijd geleden dat ik Gooische Vrouwen keek.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie ik nou goed dat er een samenvatting van een uur is van de vorige seizoenen?
Roelien was altijd al ultra woke en deugend.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:33 schreef freaky40 het volgende:
Even inkomen weer. De eerste aflevering vannacht gekeken. De serie is qua sfeer en opbouw en grappen wel hetzelfde gebleven. Maar toch ook een beetje naar deze tijd gebracht met een ultra woke en deugende Roelien. Dat is wel weer jammer.
Absoluut. Destijds heeeeeeel erg al.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Roelien was altijd al ultra woke en deugend.
Haha, ja die aflevering met de paddentrek. Dat Cheryl dan over die emmer vol padden rijdt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Roelien was altijd al ultra woke en deugend.
Ja naja misschien later als ik weer thuis ben. Mobiel is dat kut.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:17 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Omdat jij die nog niet hebt aangemaakt!
Thanksquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
F&S / [Videoland] Gooische Vrouwen Oke misschien verander ik straks de OP nog wel.
Slaat dat nou weer op!quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:59 schreef Aberkullie het volgende:
Misschien omdat je er zelf nogal gefixeerd op bent
Nee, denk niet dat dit de tand des tijds heeft doorstaan...quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:21 schreef Kaatje2658 het volgende:
[poll=7975]
"Vrienden voor het Leven" is een televisieserie die oorspronkelijk werd uitgezonden tussen 1991 en 1993 bij RTL. De hoofdrollen (Eddie en Ellen) werden vertolkt door acteurs Peter Lusse en Mary-Lou van Steenis. De serie was destijds enorm populair en is later ook uitgebracht op DVD. Herhalingen waren te zien bij FOX, SBS6 en Comedy Central Family.
Ik ben erg benieuwd dus ik ga straks kijken.quote:Videoland lanceert vandaag de documentaire Marilyn Manson: Unmasked, die wereldwijd vol verbijstering wordt ontvangen. De driedelige documentaire toont de uitgebreide aanklachten van seksueel misbruik aan het adres van rockster Marilyn Manson. Ook een voormalig bandlid, fans van Marilyn, juristen en de vermeende slachtoffers komen aan het woord.
En ik heb gister het ww van een vriend gekregen van videoland dus die gaat bij mij straks ook opquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd dus ik ga straks kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vrienden voor het Leven" heeft ook een interessante lijst met terugkerende gastacteurs waaronder Edmond Classen, Sander de Heer, Cynthia Abma, Jules Croiset, Liz Snoijink en Kiki Classen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:21 schreef Kaatje2658 het volgende:
"Vrienden voor het Leven" is een televisieserie die oorspronkelijk werd uitgezonden tussen 1991 en 1993 bij RTL. De hoofdrollen (Eddie en Ellen) werden vertolkt door acteurs Peter Lusse en Mary-Lou van Steenis. De serie was destijds enorm populair en is later ook uitgebracht op DVD. Herhalingen waren te zien bij FOX, SBS6 en Comedy Central Family.
Dat staat beschreven in de volgende post:quote:
Binnenkomen via Videoland.com/nl in plaats van Videoland.com kan ook een storing opleveren. De beste ingang is Videoland.comquote:Op maandag 4 november 2024 18:39 schreef Pinuts het volgende:
Jullie videoland doet het nog wel gewoon? Ik krijg al 2 dagen een error zodra ik een aflevering aanklik. Iets met engine error. Heb al meerdere keren in en uitgelogd en cookies verwijderd maar helaas...
Edit: heb even contact gehad met de klantenservice en blijkbaar hebben we wat problemen met en het afspelen daarop. Wel vreemd dat ik op mijn dan nooit problemen ervaar.
Hopelijk is dit wat. @maxi-musquote:Hackers Tobias (Alfie Allen) en Marco (Martijn Lakemeier) zien het wel voor zich: de techmiljardairs van de toekomst worden. Maar ze raken verstrikt in de gewelddadige wereld van de Ierse maffia, die op grote schaal drugs Europa binnensmokkelt. Zet je schrap voor Safe Harbor! Een gloednieuwe 8-delige dramaserie, vanaf 10 januari te bingen.
Ik ga kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Hopelijk is dit wat. @:maxi-mus
Ik zou eens kijken bij nl__streamer op twitch, hij zend 24uur per dag de beste nederlandse series uit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:21 schreef Kaatje2658 het volgende:
[poll=7975]
dit meen je niet? het is tenenkrommendquote:Op maandag 13 januari 2025 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik trek na twee afleveringen voorzichtig de conclusie dat safe harbor echt goed is.
@:zipportal
Dat dacht ik wel ja, was vorig jaar wel zo.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Is Vrienden van Amstel live nog terug te kijken na vrijdag?
Kan het helaas niet zien
Heel mooi gedaan met die tapes, ik was onder de indruk en emotioneel. De hiv positieve mensen die ik ken leven nog, en zoals het duidelijk gemaakt werd hoe belangrijk het was om de medicatie daar voor te ontwikkelen is te danken aan vele mensen die zich daar hard voor hebben gemaakt. In eerste instantie waren homosexuelen niet zo belangrijk. Dank je wel voor deze tipquote:Op zondag 12 januari 2025 21:02 schreef Fascination het volgende:
AIDS: the unheard tapes
https://www.imdb.com/title/tt21194112/?ref_=ext_shr_lnk
Fantastisch. Zou eigenlijk iedereen moeten kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Safe Harbor is heel aardig.Eens al is het een beetje ongeloofwaardig (alleen de 1e aflevering gezien daar dacht ik al uhh )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas dus nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel ja, was vorig jaar wel zo.
Dat wordt niet veel beter, het seizoen afkijken wordt steeds meer zelfkastijding :’)quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens al is het een beetje ongeloofwaardig (alleen de 1e aflevering gezien daar dacht ik al uhh )
married... with children.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:29 schreef Kaatje2658 het volgende:
[poll=8450]
Enige tijd heeft RTL de rechten gehad van Dennis de Bengel: dit is de Nederlandse versie van de beroemde Amerikaanse tekenfilmserie "Dennis the Menace". Zou jij deze serie willen terugzien op RTL's Videoland? En zijn er nog kindertitels uit jouw eigen jeugd die je graag zou willen terugzien bij RTL's Videoland?
Die serie heeft RTL al meerdere malen uitgezonden. Waarschijnlijk verschijnt die over een paar jaren wel weer.quote:
Fedja van Huet. Weer. Overal. Altijd.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:04 schreef Benny het volgende:
Bennie. Wat een geweldige serie![]()
Hadewych Minis
Best lang uitgesteld om naar te gaan kijken, beetje vooroordeel over series met acteurs met een beperking. Maar deze serie is goed! De dochter vond ik de minste actrice, jezusmina, wat acteert die slecht. Hadewych acteert weer fantastisch en goed script. Topserie met een lach en een traan.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:04 schreef Benny het volgende:
Bennie. Wat een geweldige serie![]()
Hadewych Minis
Meestal 9u.quote:Op maandag 7 april 2025 21:25 schreef NedKelly het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot het morgen online komt, hopelijk vroeg in de ochtend.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:42 schreef Sorella het volgende:
Ik kijk redelijk vaak videoland op de pc maar sinds kort kan ik videoland niet meer bekijken met firefox, het blijft laden, wel via chrome maar ik gebruik liever firefox, iemand anders ook dit probleem ?.
quote:Ah balen! 😩 Dat Videoland niet meer werkt in Firefox is super frustrerend, zeker als je liever die browser gebruikt. Geen zorgen, ik help je stap voor stap. Er zijn een paar dingen die we kunnen proberen om het te fixen:
✅ 1. Cookies en cache wissen (specifiek voor Videoland)
Soms loopt Videoland vast in de browsercache.
Zo doe je dat in Firefox:
Ga naar videoland.com
Klik op het slotje linksboven in de adresbalk
Klik op “Cookies wissen en sitegegevens wissen” (of soortgelijke tekst)
Ververs de pagina (Ctrl + F5)
✅ 2. Controleer of DRM aanstaat (nodig voor Videoland!)
Videoland gebruikt DRM (Digital Rights Management) voor video’s.
Zo check je dat in Firefox:
Ga naar Instellingen (hamburgermenu → Instellingen)
Zoek naar “DRM” in de zoekbalk
Zorg dat “Inhoud afspelen met DRM” AANGEVINKT is
✅ 3. Schakel extensies tijdelijk uit
Soms blokkeert een extensie zoals adblockers of privacy-tools de videospeler.
Test dit:
Start Firefox in Veilige modus:
Menu → Help → Herstarten met uitgeschakelde add-ons
Probeer Videoland opnieuw
Als het dan werkt: een extensie is de boosdoener → je kunt dan één voor één uitschakelen om de schuldige te vinden.
✅ 4. Update Firefox
Zorg dat je de nieuwste versie van Firefox hebt:
Menu → Help → Over Firefox → laat hem checken op updates
✅ 5. Videoland opnieuw proberen in een nieuw Firefox-profiel
Soms zit het probleem diep in je profiel-instellingen.
Snel testen met een schoon profiel:
Ga naar: about:profiles in je adresbalk
Klik op “Een nieuw profiel aanmaken” → geef het een naam
Start met dat profiel en test of Videoland daar wel werkt
En als al het andere faalt...
Laatste optie is om Videoland even te mailen of chatten – zij weten vaak precies welke instellingen er moeten staan.
Het doet het weer zonder dat ik wat hoefde te doen, wel vervelend als dit een paar dagen tot een week duurtquote:
Zeker vervelend dit!quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:57 schreef Sorella het volgende:
[..]
Het doet het weer zonder dat ik wat hoefde te doen, wel vervelend als dit een paar dagen tot een week duurt
Deze gisteren gekeken, zeker de moeite waard! Leuk om die beelden van toen terug te zien en wat meer achtergrond informatie te krijgen en hoe de vj's het allemaal hebben beleefd.quote:
Dit vond ik erg leuk en interessant om te zien. Had van mij nog wel een aflevering langer gemogen.quote:
Eens, hier hadden ze toch nog zoveel meer van kunnen laten zien! Vloog er nu iets te snel doorheen....quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit vond ik erg leuk en interessant om te zien. Had van mij nog wel een aflevering langer gemogen.
Inderdaad, voor mijn gevoel is elke serie/film waar hij in speelt goed.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Fedja van Huet. Weer. Overal. Altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |