Leuk. Ik kan geen genoeg krijgen van Zorro, dus hoe meer remakes hoe beter.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:32 schreef Karina het volgende:
Zag het per toeval, leuke nieuwe serie: Zorro. Nou ja nieuw, de zoveelste remake natuurlijk maar ziet er wel veelbelovend uit en volgens mij geheel in het Spaans, wat ik wel leuker vind eigenlijk.
Volgens de trailer ook op Prime te zien.
Wil het graag gaan kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:10 schreef Nielojram75 het volgende:
Iemand Sphinx gekeken?
Onderhoudend, maar wel veel ergelijke situaties erin..
Die dertigers-actrice speelt wel altijd dezelfde rol..
in 2 dagen afgekeken. Vond hem erg goedquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:10 schreef Nielojram75 het volgende:
Iemand Sphinx gekeken?
Onderhoudend, maar wel veel ergelijke situaties erin..
Die dertigers-actrice speelt wel altijd dezelfde rol..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijstje zou nog veel langer kunnen zijn... Zelden zo'n laag niveau van suspension of disbelief ervaren tijdens het kijken van een serie, ik ben er echt boos over dat ik als kijker zó dom word ingeschat dat ik dit allemaal moet geloven. 2/10
Het is een saaie regenachtige zaterdag dus ik ga deze nu kijken.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Maxima de serie, komt die in zijn geheel op Videoland of elke week een aflevering?
quote:Vijftien jaar na het laatste seizoen van Gooische Vrouwen (2005–) keert Will Koopman terug op de regiestoel voor een gloednieuw zesde seizoen.
https://www.filmvandaag.n(...)oen-gooische-vrouwen
Het kijkt leuk weg maar je leert niets over de mens Mark Rutte. Een vermakelijke registratie van zijn laatste weken, zou ik zeggen.quote:
Mooie detail? Met een trucje kun je 10 weken krijgen voor 1 cent.quote:Op maandag 30 september 2024 19:42 schreef Nielojram75 het volgende:
Ik had vorig jaar met black Friday een mooie deal voor videoland, dus ik wacht daar nu ook weer op. Wellicht tip voor de twijfelaars!
DMquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mooie detail? Met een trucje kun je 10 weken krijgen voor 1 cent.
Zou ik dit trucje via DM/PM van jou mogen leren?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |