Leuk. Ik kan geen genoeg krijgen van Zorro, dus hoe meer remakes hoe beter.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:32 schreef Karina het volgende:
Zag het per toeval, leuke nieuwe serie: Zorro. Nou ja nieuw, de zoveelste remake natuurlijk maar ziet er wel veelbelovend uit en volgens mij geheel in het Spaans, wat ik wel leuker vind eigenlijk.
Volgens de trailer ook op Prime te zien.
Wil het graag gaan kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:10 schreef Nielojram75 het volgende:
Iemand Sphinx gekeken?
Onderhoudend, maar wel veel ergelijke situaties erin..
Die dertigers-actrice speelt wel altijd dezelfde rol..
in 2 dagen afgekeken. Vond hem erg goedquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:10 schreef Nielojram75 het volgende:
Iemand Sphinx gekeken?
Onderhoudend, maar wel veel ergelijke situaties erin..
Die dertigers-actrice speelt wel altijd dezelfde rol..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijstje zou nog veel langer kunnen zijn... Zelden zo'n laag niveau van suspension of disbelief ervaren tijdens het kijken van een serie, ik ben er echt boos over dat ik als kijker zó dom word ingeschat dat ik dit allemaal moet geloven. 2/10
Het is een saaie regenachtige zaterdag dus ik ga deze nu kijken.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Maxima de serie, komt die in zijn geheel op Videoland of elke week een aflevering?
quote:Vijftien jaar na het laatste seizoen van Gooische Vrouwen (2005–) keert Will Koopman terug op de regiestoel voor een gloednieuw zesde seizoen.
https://www.filmvandaag.n(...)oen-gooische-vrouwen
Het kijkt leuk weg maar je leert niets over de mens Mark Rutte. Een vermakelijke registratie van zijn laatste weken, zou ik zeggen.quote:
Mooie detail? Met een trucje kun je 10 weken krijgen voor 1 cent.quote:Op maandag 30 september 2024 19:42 schreef Nielojram75 het volgende:
Ik had vorig jaar met black Friday een mooie deal voor videoland, dus ik wacht daar nu ook weer op. Wellicht tip voor de twijfelaars!
DMquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mooie detail? Met een trucje kun je 10 weken krijgen voor 1 cent.
Zou ik dit trucje via DM/PM van jou mogen leren?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niemand heeft mij een DM/PM gestuurd, maar ik leg het graag uit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zou ik dit trucje via DM/PM van jou mogen leren?
Beraal gewoon dat tientje per maand johquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niemand heeft mij een DM/PM gestuurd, maar ik leg het graag uit.
Je neemt een proefabonnement van 1 cent, daarna blokkeer je de handelaar zodat deze niet langer kan afboeken.
Na twee weken krijg je een mail waarin staat dat je nog twee weken de kans heb om de rekening te voldoen, in werkelijkheid word je maandabbo geactiveerd na de twee weken, dus 6 weken gratis. Dat is een bug die al lang bestaat.
Sinds ongeveer maart dit jaar word na de eerste maand weer een tweede maand geactiveerd, in totaal dus 10 weken. Het gekke is dat in mijn videoland de eerste maand staat als voldaan terwijl ze wel een hoop herinneringen sturen.
Na 10 weken is het echt klaar.
Ah, iets soortgelijks deed ik ooit met NPO Plus icm Paypal.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je neemt een proefabonnement van 1 cent, daarna blokkeer je de handelaar zodat deze niet langer kan afboeken.
Na twee weken krijg je een mail waarin staat dat je nog twee weken de kans heb om de rekening te voldoen, in werkelijkheid word je maandabbo geactiveerd na de twee weken, dus 6 weken gratis. Dat is een bug die al lang bestaat.
Sinds ongeveer maart dit jaar word na de eerste maand weer een tweede maand geactiveerd, in totaal dus 10 weken. Het gekke is dat in mijn videoland de eerste maand staat als voldaan terwijl ze wel een hoop herinneringen sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Hier ben ik te lui voor.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit hoort in het Netflix topic.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:39 schreef ISVV het volgende:
Ik kijk die serie Monsters, over de Mendenez brothers. Dat is af en toe wel echt heftig, die verhalen over dat misbruik. Zo ontzettend gedetailleerd, de rillingen lopen dan echt over je rug.
Excuus, slaaptekort speelt me parten hier.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Maar jij blokkeert dan telkens de incassant in je bankieren app? En dat vindt je bank allemaal wel prima?quote:
Vandaag is de laatste van het seizoenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er een foutje gemaakt bij de Verraders Halloween? Ik kon bij release de eerste twee afleveringen achter elkaar zien en vorige week al aflevering 3 maar nu staan er opeens nog maar twee afleveringen online. Was bij release twee afleveringen een foutje en hebben ze het nu teruggedraaid om niet twee weken voor te lopen?
Oh jaa zin in. Ik ga vanavond beginnenquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:31 schreef NedKelly het volgende:
Genoten van de eerste 2 afleveringen Gooische Vrouwen![]()
Oeh ja vanavond kijken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:31 schreef NedKelly het volgende:
Genoten van de eerste 2 afleveringen Gooische Vrouwen![]()
Ik vind dat persoonlijk niet erg eigenlijk. Toch een tijd geleden dat ik Gooische Vrouwen keek.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie ik nou goed dat er een samenvatting van een uur is van de vorige seizoenen?
Roelien was altijd al ultra woke en deugend.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:33 schreef freaky40 het volgende:
Even inkomen weer. De eerste aflevering vannacht gekeken. De serie is qua sfeer en opbouw en grappen wel hetzelfde gebleven. Maar toch ook een beetje naar deze tijd gebracht met een ultra woke en deugende Roelien. Dat is wel weer jammer.
Absoluut. Destijds heeeeeeel erg al.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Roelien was altijd al ultra woke en deugend.
Haha, ja die aflevering met de paddentrek. Dat Cheryl dan over die emmer vol padden rijdt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Roelien was altijd al ultra woke en deugend.
Ja naja misschien later als ik weer thuis ben. Mobiel is dat kut.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:17 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Omdat jij die nog niet hebt aangemaakt!
Thanksquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
F&S / [Videoland] Gooische Vrouwen Oke misschien verander ik straks de OP nog wel.
Slaat dat nou weer op!quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:59 schreef Aberkullie het volgende:
Misschien omdat je er zelf nogal gefixeerd op bent
Nee, denk niet dat dit de tand des tijds heeft doorstaan...quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:21 schreef Kaatje2658 het volgende:
[poll=7975]
"Vrienden voor het Leven" is een televisieserie die oorspronkelijk werd uitgezonden tussen 1991 en 1993 bij RTL. De hoofdrollen (Eddie en Ellen) werden vertolkt door acteurs Peter Lusse en Mary-Lou van Steenis. De serie was destijds enorm populair en is later ook uitgebracht op DVD. Herhalingen waren te zien bij FOX, SBS6 en Comedy Central Family.
Ik ben erg benieuwd dus ik ga straks kijken.quote:Videoland lanceert vandaag de documentaire Marilyn Manson: Unmasked, die wereldwijd vol verbijstering wordt ontvangen. De driedelige documentaire toont de uitgebreide aanklachten van seksueel misbruik aan het adres van rockster Marilyn Manson. Ook een voormalig bandlid, fans van Marilyn, juristen en de vermeende slachtoffers komen aan het woord.
En ik heb gister het ww van een vriend gekregen van videoland dus die gaat bij mij straks ook opquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd dus ik ga straks kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vrienden voor het Leven" heeft ook een interessante lijst met terugkerende gastacteurs waaronder Edmond Classen, Sander de Heer, Cynthia Abma, Jules Croiset, Liz Snoijink en Kiki Classen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:21 schreef Kaatje2658 het volgende:
"Vrienden voor het Leven" is een televisieserie die oorspronkelijk werd uitgezonden tussen 1991 en 1993 bij RTL. De hoofdrollen (Eddie en Ellen) werden vertolkt door acteurs Peter Lusse en Mary-Lou van Steenis. De serie was destijds enorm populair en is later ook uitgebracht op DVD. Herhalingen waren te zien bij FOX, SBS6 en Comedy Central Family.
Dat staat beschreven in de volgende post:quote:
Binnenkomen via Videoland.com/nl in plaats van Videoland.com kan ook een storing opleveren. De beste ingang is Videoland.comquote:Op maandag 4 november 2024 18:39 schreef Pinuts het volgende:
Jullie videoland doet het nog wel gewoon? Ik krijg al 2 dagen een error zodra ik een aflevering aanklik. Iets met engine error. Heb al meerdere keren in en uitgelogd en cookies verwijderd maar helaas...
Edit: heb even contact gehad met de klantenservice en blijkbaar hebben we wat problemen met en het afspelen daarop. Wel vreemd dat ik op mijn dan nooit problemen ervaar.
Hopelijk is dit wat. @maxi-musquote:Hackers Tobias (Alfie Allen) en Marco (Martijn Lakemeier) zien het wel voor zich: de techmiljardairs van de toekomst worden. Maar ze raken verstrikt in de gewelddadige wereld van de Ierse maffia, die op grote schaal drugs Europa binnensmokkelt. Zet je schrap voor Safe Harbor! Een gloednieuwe 8-delige dramaserie, vanaf 10 januari te bingen.
Ik ga kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Hopelijk is dit wat. @:maxi-mus
Ik zou eens kijken bij nl__streamer op twitch, hij zend 24uur per dag de beste nederlandse series uit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:21 schreef Kaatje2658 het volgende:
[poll=7975]
dit meen je niet? het is tenenkrommendquote:Op maandag 13 januari 2025 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik trek na twee afleveringen voorzichtig de conclusie dat safe harbor echt goed is.
@:zipportal
Dat dacht ik wel ja, was vorig jaar wel zo.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Is Vrienden van Amstel live nog terug te kijken na vrijdag?
Kan het helaas niet zien
Heel mooi gedaan met die tapes, ik was onder de indruk en emotioneel. De hiv positieve mensen die ik ken leven nog, en zoals het duidelijk gemaakt werd hoe belangrijk het was om de medicatie daar voor te ontwikkelen is te danken aan vele mensen die zich daar hard voor hebben gemaakt. In eerste instantie waren homosexuelen niet zo belangrijk. Dank je wel voor deze tipquote:Op zondag 12 januari 2025 21:02 schreef Fascination het volgende:
AIDS: the unheard tapes
https://www.imdb.com/title/tt21194112/?ref_=ext_shr_lnk
Fantastisch. Zou eigenlijk iedereen moeten kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Safe Harbor is heel aardig.Eens al is het een beetje ongeloofwaardig (alleen de 1e aflevering gezien daar dacht ik al uhh )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas dus nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel ja, was vorig jaar wel zo.
Dat wordt niet veel beter, het seizoen afkijken wordt steeds meer zelfkastijding :’)quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens al is het een beetje ongeloofwaardig (alleen de 1e aflevering gezien daar dacht ik al uhh )
married... with children.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:29 schreef Kaatje2658 het volgende:
[poll=8450]
Enige tijd heeft RTL de rechten gehad van Dennis de Bengel: dit is de Nederlandse versie van de beroemde Amerikaanse tekenfilmserie "Dennis the Menace". Zou jij deze serie willen terugzien op RTL's Videoland? En zijn er nog kindertitels uit jouw eigen jeugd die je graag zou willen terugzien bij RTL's Videoland?
Die serie heeft RTL al meerdere malen uitgezonden. Waarschijnlijk verschijnt die over een paar jaren wel weer.quote:
Fedja van Huet. Weer. Overal. Altijd.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:04 schreef Benny het volgende:
Bennie. Wat een geweldige serie![]()
Hadewych Minis
Best lang uitgesteld om naar te gaan kijken, beetje vooroordeel over series met acteurs met een beperking. Maar deze serie is goed! De dochter vond ik de minste actrice, jezusmina, wat acteert die slecht. Hadewych acteert weer fantastisch en goed script. Topserie met een lach en een traan.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:04 schreef Benny het volgende:
Bennie. Wat een geweldige serie![]()
Hadewych Minis
Meestal 9u.quote:Op maandag 7 april 2025 21:25 schreef NedKelly het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot het morgen online komt, hopelijk vroeg in de ochtend.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:42 schreef Sorella het volgende:
Ik kijk redelijk vaak videoland op de pc maar sinds kort kan ik videoland niet meer bekijken met firefox, het blijft laden, wel via chrome maar ik gebruik liever firefox, iemand anders ook dit probleem ?.
quote:Ah balen! 😩 Dat Videoland niet meer werkt in Firefox is super frustrerend, zeker als je liever die browser gebruikt. Geen zorgen, ik help je stap voor stap. Er zijn een paar dingen die we kunnen proberen om het te fixen:
✅ 1. Cookies en cache wissen (specifiek voor Videoland)
Soms loopt Videoland vast in de browsercache.
Zo doe je dat in Firefox:
Ga naar videoland.com
Klik op het slotje linksboven in de adresbalk
Klik op “Cookies wissen en sitegegevens wissen” (of soortgelijke tekst)
Ververs de pagina (Ctrl + F5)
✅ 2. Controleer of DRM aanstaat (nodig voor Videoland!)
Videoland gebruikt DRM (Digital Rights Management) voor video’s.
Zo check je dat in Firefox:
Ga naar Instellingen (hamburgermenu → Instellingen)
Zoek naar “DRM” in de zoekbalk
Zorg dat “Inhoud afspelen met DRM” AANGEVINKT is
✅ 3. Schakel extensies tijdelijk uit
Soms blokkeert een extensie zoals adblockers of privacy-tools de videospeler.
Test dit:
Start Firefox in Veilige modus:
Menu → Help → Herstarten met uitgeschakelde add-ons
Probeer Videoland opnieuw
Als het dan werkt: een extensie is de boosdoener → je kunt dan één voor één uitschakelen om de schuldige te vinden.
✅ 4. Update Firefox
Zorg dat je de nieuwste versie van Firefox hebt:
Menu → Help → Over Firefox → laat hem checken op updates
✅ 5. Videoland opnieuw proberen in een nieuw Firefox-profiel
Soms zit het probleem diep in je profiel-instellingen.
Snel testen met een schoon profiel:
Ga naar: about:profiles in je adresbalk
Klik op “Een nieuw profiel aanmaken” → geef het een naam
Start met dat profiel en test of Videoland daar wel werkt
En als al het andere faalt...
Laatste optie is om Videoland even te mailen of chatten – zij weten vaak precies welke instellingen er moeten staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |