dit meen je niet? het is tenenkrommendquote:Op maandag 13 januari 2025 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik trek na twee afleveringen voorzichtig de conclusie dat safe harbor echt goed is.
@:zipportal
Dat dacht ik wel ja, was vorig jaar wel zo.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Is Vrienden van Amstel live nog terug te kijken na vrijdag?
Kan het helaas niet zien
Heel mooi gedaan met die tapes, ik was onder de indruk en emotioneel. De hiv positieve mensen die ik ken leven nog, en zoals het duidelijk gemaakt werd hoe belangrijk het was om de medicatie daar voor te ontwikkelen is te danken aan vele mensen die zich daar hard voor hebben gemaakt. In eerste instantie waren homosexuelen niet zo belangrijk. Dank je wel voor deze tipquote:Op zondag 12 januari 2025 21:02 schreef Fascination het volgende:
AIDS: the unheard tapes
Bekijk deze YouTube-video
https://www.imdb.com/title/tt21194112/?ref_=ext_shr_lnk
Fantastisch. Zou eigenlijk iedereen moeten kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Safe Harbor is heel aardig.Eens al is het een beetje ongeloofwaardig (alleen de 1e aflevering gezien daar dacht ik al uhh )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas dus nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel ja, was vorig jaar wel zo.
Dat wordt niet veel beter, het seizoen afkijken wordt steeds meer zelfkastijding :’)quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens al is het een beetje ongeloofwaardig (alleen de 1e aflevering gezien daar dacht ik al uhh )
married... with children.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:29 schreef Kaatje2658 het volgende:
[poll=8450]
Enige tijd heeft RTL de rechten gehad van Dennis de Bengel: dit is de Nederlandse versie van de beroemde Amerikaanse tekenfilmserie "Dennis the Menace". Zou jij deze serie willen terugzien op RTL's Videoland? En zijn er nog kindertitels uit jouw eigen jeugd die je graag zou willen terugzien bij RTL's Videoland?
Bekijk deze YouTube-video
Die serie heeft RTL al meerdere malen uitgezonden. Waarschijnlijk verschijnt die over een paar jaren wel weer.quote:
Fedja van Huet. Weer. Overal. Altijd.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:04 schreef Benny het volgende:
Bennie. Wat een geweldige serie![]()
Hadewych Minis
Best lang uitgesteld om naar te gaan kijken, beetje vooroordeel over series met acteurs met een beperking. Maar deze serie is goed! De dochter vond ik de minste actrice, jezusmina, wat acteert die slecht. Hadewych acteert weer fantastisch en goed script. Topserie met een lach en een traan.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:04 schreef Benny het volgende:
Bennie. Wat een geweldige serie![]()
Hadewych Minis
Meestal 9u.quote:Op maandag 7 april 2025 21:25 schreef NedKelly het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot het morgen online komt, hopelijk vroeg in de ochtend.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:42 schreef Sorella het volgende:
Ik kijk redelijk vaak videoland op de pc maar sinds kort kan ik videoland niet meer bekijken met firefox, het blijft laden, wel via chrome maar ik gebruik liever firefox, iemand anders ook dit probleem ?.
quote:Ah balen! 😩 Dat Videoland niet meer werkt in Firefox is super frustrerend, zeker als je liever die browser gebruikt. Geen zorgen, ik help je stap voor stap. Er zijn een paar dingen die we kunnen proberen om het te fixen:
✅ 1. Cookies en cache wissen (specifiek voor Videoland)
Soms loopt Videoland vast in de browsercache.
Zo doe je dat in Firefox:
Ga naar videoland.com
Klik op het slotje linksboven in de adresbalk
Klik op “Cookies wissen en sitegegevens wissen” (of soortgelijke tekst)
Ververs de pagina (Ctrl + F5)
✅ 2. Controleer of DRM aanstaat (nodig voor Videoland!)
Videoland gebruikt DRM (Digital Rights Management) voor video’s.
Zo check je dat in Firefox:
Ga naar Instellingen (hamburgermenu → Instellingen)
Zoek naar “DRM” in de zoekbalk
Zorg dat “Inhoud afspelen met DRM” AANGEVINKT is
✅ 3. Schakel extensies tijdelijk uit
Soms blokkeert een extensie zoals adblockers of privacy-tools de videospeler.
Test dit:
Start Firefox in Veilige modus:
Menu → Help → Herstarten met uitgeschakelde add-ons
Probeer Videoland opnieuw
Als het dan werkt: een extensie is de boosdoener → je kunt dan één voor één uitschakelen om de schuldige te vinden.
✅ 4. Update Firefox
Zorg dat je de nieuwste versie van Firefox hebt:
Menu → Help → Over Firefox → laat hem checken op updates
✅ 5. Videoland opnieuw proberen in een nieuw Firefox-profiel
Soms zit het probleem diep in je profiel-instellingen.
Snel testen met een schoon profiel:
Ga naar: about:profiles in je adresbalk
Klik op “Een nieuw profiel aanmaken” → geef het een naam
Start met dat profiel en test of Videoland daar wel werkt
En als al het andere faalt...
Laatste optie is om Videoland even te mailen of chatten – zij weten vaak precies welke instellingen er moeten staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |