Het doet het weer zonder dat ik wat hoefde te doen, wel vervelend als dit een paar dagen tot een week duurtquote:
Zeker vervelend dit!quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:57 schreef Sorella het volgende:
[..]
Het doet het weer zonder dat ik wat hoefde te doen, wel vervelend als dit een paar dagen tot een week duurt
Deze gisteren gekeken, zeker de moeite waard! Leuk om die beelden van toen terug te zien en wat meer achtergrond informatie te krijgen en hoe de vj's het allemaal hebben beleefd.quote:
Dit vond ik erg leuk en interessant om te zien. Had van mij nog wel een aflevering langer gemogen.quote:
Eens, hier hadden ze toch nog zoveel meer van kunnen laten zien! Vloog er nu iets te snel doorheen....quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit vond ik erg leuk en interessant om te zien. Had van mij nog wel een aflevering langer gemogen.
Inderdaad, voor mijn gevoel is elke serie/film waar hij in speelt goed.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Fedja van Huet. Weer. Overal. Altijd.
Ik heb vorige week Windscribe gebruikt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:05 schreef Pinuts het volgende:
Iemand nog een goede tip welke vpn werkt voor kijken van videoland buiten Europa?
Geld. Handmatig aanpassen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:08 schreef roos94 het volgende:
Waarom maakt videoland eigenlijk geen aangepaste afleveringen van programmas die ook op tv komen.
Op tv krijg je honderd keer 'straks in x programma zie je x '
En dan begint dus de reclame.
Maar op videoland heb je dat dus niet(reclame) Maar je krijgt wel honderd keer die 'straks zie je dit' en dan een random 1seconde break om vervolgens weer verder te gaan met wat het dan ook is.
Het slaat nergens op.
Huh? "ding" ?quote:Op woensdag 10 september 2025 10:50 schreef roos94 het volgende:
Tatjana blijft nog steeds een lekker ding.
In het politiek correcte tijdperk waar het bezigen van woorden als negerzoen, zwarte Piet en een moslim (niet vermeld uiteraard) man die een traditionele vrouw wil al fophef opleveren in de woke alfabet+ bubbel zit fatsoenlijk Nederland bij het minste of geringste nog steeds op de kast.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik wil helemaal geen Flodder terug. Gaat ook niet werken denk ik eerlijk gezegd... Wat toen heel wild was, is nu normaal geworden.. Caroline van de BBB is Ma Flodder en iedereen is daar aan gewend. Dus je moet wel een heel heftige Flodder-serie maken nu om nog een beetje te shockeren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |