terwijl ik denk dat sas hem meer respecteert als hij wat meer tegengas zou geven..quote:Op zondag 5 maart 2023 21:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk ergens ook dat hij dat niet durft en bang is om haar te verliezen
Denk ik misschien ook maar dan gaat ze natuurlijk ook weer tegen hem in. Die heeft af en toe ook wat steekjes los hoor. Maar als je een relatie hebt moet je van beide kanten dat kunnen doenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
terwijl ik denk dat sas hem meer respecteert als hij wat meer tegengas zou geven..
ja ze zal wel tegen hem in gaan, maar denk dat ze uiteindelijk moe van wordt van iemand die haar alleen maar adoreert en nooit tegengas geeftquote:Op zondag 5 maart 2023 21:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk ik misschien ook maar dan gaat ze natuurlijk ook weer tegen hem in. Die heeft af en toe ook wat steekjes los hoor. Maar als je een relatie hebt moet je van beide kanten dat kunnen doen
je moet er van houdenquote:
bern heeft zelf gezegd in deze relatie heb jij de broek aan /////quote:Op zondag 5 maart 2023 21:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk ik misschien ook maar dan gaat ze natuurlijk ook weer tegen hem in. Die heeft af en toe ook wat steekjes los hoor. Maar als je een relatie hebt moet je van beide kanten dat kunnen doen
en dat is waarquote:Op zondag 5 maart 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern heeft zelf gezegd in deze relatie heb jij de broek aan /////
Dat klopt. Maar denk ergens dat het ook een bepaalde angst is om haar daardoor te verliezen. Zijn basis in vorige relaties was ook niet goed. Hoop voor hem dat hij toch zijn zegje kan doen of er iets van leert.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern heeft zelf gezegd in deze relatie heb jij de broek aan /////
quote:Op zondag 5 maart 2023 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en dat is waar
en toch denk ik dat ze dit zat wordt..
zonder make up opquote:Op zondag 5 maart 2023 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda zit gezellig te zingen met oa Kenzi
Sasja Kruidjeroermie heeft vaak zat Bern zijn vet gegeven, als een hond in de hoek gezet omdat meneer niet eerlijk was over zijn verleden.. met hoeveel lulletjes Maagdelijke SasjeHeiligeMaria buiten de deur geneukt heeft was even niet ter sprake..quote:Op zondag 5 maart 2023 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ze zal wel tegen hem in gaan, maar denk dat ze uiteindelijk moe van wordt van iemand die haar alleen maar adoreert en nooit tegengas geeft
Jappie weet toch wel dat er een IvoRR'tje buiten rondloopt.. dat hoeft ParaSasje hem toch niet te vertellenquote:
Ze zijn al uitgeluld en SLquote:Op zondag 5 maart 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
Zou mooi zijn als iemand er een filmpje van maakt
heel verhaal over de relatie van Wanda
door Sas verteld
Even teruggeluisterd.. Sasje gaf alleen aan dat de relatie tussen Wanda en haar vriend sterk genoeg waren om die shit met Jappie te doorstaan... máár je weet het pas zéker al je naar huis gaat... Wanda of Jappiequote:Op zondag 5 maart 2023 21:47 schreef greysbones het volgende:
Jappie had het btw over een vertrek van Wanda
en dat dit het domste is wat ze nu kan doen
Jappie zei tochquote:Op zondag 5 maart 2023 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even teruggeluisterd.. Sasje gaf alleen aan dat de relatie tussen Wanda en haar vriend sterk genoeg waren om die shit met Jappie te doorstaan... máár je weet het pas zéker al je naar huis gaat... Wanda of Jappie![]()
Bullshit gesprekje van nix dus weer
ik heb Mori's naam niet gehoordquote:Op zondag 5 maart 2023 21:57 schreef Inka het volgende:
Zei Isaac nu net dat Wanda Moraima op de stip gaat zetten?
Sjah.. Jappie wil neuken.. het fuckt 'm niet hoe en wanneerquote:Op zondag 5 maart 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie zei toch
ze moet hierom niet naar huis gaan
om nu naar huis te gaan is het domste wat je kan doen
ze kan beter wachten tot de storm is gaan liggen
Jappie en Sas liggen elkaar ook welquote:Op zondag 5 maart 2023 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah.. Jappie wil neuken.. het fuckt 'm niet hoe en wanneer
hoe weet japie dat er storm is , wanda iets gehoord over buiten in k5quote:Op zondag 5 maart 2023 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah.. Jappie wil neuken.. het fuckt 'm niet hoe en wanneer
dat was Icequote:Op zondag 5 maart 2023 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë gaat nog even uit de doeken doen dat Wanda en ... de eliminatie van Jeff hebben voorbereid, met namen en nummers etc...
Zoë zegt dat Wanda en (kim?) dit hebben voorbereidquote:Op zondag 5 maart 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was Ice
dus zoe is ook niet eerlijk
Kenzy was toch al een keer geweestquote:Op zondag 5 maart 2023 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jappie en Wendie ook wel.. waar zou Jappie het eerste zijn pikkie in willen stoppen?
quote:Op zondag 5 maart 2023 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zoë zegt dat Wanda en (kim?) dit hebben voorbereid
Isaac voegt toe dat ze hem ook wilden overhalen
ze hebben het allemaal achter de allebogen
ik begrijp de haat naar Kim gewoon nietquote:Op zondag 5 maart 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
die daar met die roze bidon (kim dus)
vind ik echt een jaloers achterbaks
verder niet echt positieve woorden
wow
Jappie wat ziek dit
Wandaquote:Op zondag 5 maart 2023 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik begrijp de haat naar Kim gewoon niet
achterbaks is ze absoluut niet
als Jappie zo beinvloedbaar is dat omdat zijn object of affection Jeff en Kim haat, hij nu ook de vriendin van Jeff haat.. sneuneus is hetquote:
Wanda haat Kimquote:Op zondag 5 maart 2023 22:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als Jappie zo beinvloedbaar is dat omdat zijn object of affection Jeff haat, hij nu ook de vriendin van Jeff haat.. sneuneus is het
dat valt wel meequote:Op zondag 5 maart 2023 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het niet te doen dat ze nu allemaal nieuwe groepjes en bondjes hebben
Zegt degene die een voorraad drank in zijn kast heeft staan en in de ochtend al begint met drinken.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:07 schreef greysbones het volgende:
jappie over jeff
ups en downs met hem
ik zie wel dat het een echte ehhhh
hij heeft heel veel stemmingswisselingen
ehmm
de pet staat afhankelijk van alcohol en tabak
ik zou hem niet missen
Sas uiteindelijk ook niet
ze heeft er zelf geen last van
anderen wel
het voelt voor mij als chaosquote:Op zondag 5 maart 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat valt wel mee
de meesten zijn weer terug op hun oude plekje
Ik vind met name Sjeffie inmiddels een bijna bordline eikel met iets teveel stemmingswisseling.. dat Kim het met die klootzak uithoudt zal wel met de veiligheid binnen het TV programma te maken hebbenquote:Op zondag 5 maart 2023 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff en Kim zijn aan het toneelspelen met elkaar, doen net alsof ze buiten de loods zijn, met vrienden bellen, aar de dierentuin geweest, over hun dag praten
ik vind het schattig
Heel raarquote:Op zondag 5 maart 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Jappie lijkt zijn interesse te verplaatsen naar sascha? ineens dikke vrienden
Of Sasje wil intussen wat anders dan Bern...quote:Op zondag 5 maart 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Jappie lijkt zijn interesse te verplaatsen naar sascha? ineens dikke vrienden
Japie nodigt haar uit om erbij te komenquote:Op zondag 5 maart 2023 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of Sasje wil intussen wat anders dan Bern...
En wie giebelt ertussen... cockblockWaffel![]()
[ afbeelding ]
Eerder afleiding strategie maar daar trappen we niet inquote:Op zondag 5 maart 2023 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of Sasje wil intussen wat anders dan Bern...
En wie giebelt ertussen... cockblockWaffel![]()
[ afbeelding ]
het is echt te raarquote:Op zondag 5 maart 2023 22:48 schreef cinsan het volgende:
kan me niet van de indruk ontdoen dat k5 vinger in de pap heeft rondom wanda , jasper , bern en sas
meer van sasha trek jij wat meer met jasper op , om wanda uit de wind te houden
nou laat deze oude dame dan maar naief zijnquote:Op zondag 5 maart 2023 22:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Eerder afleiding strategie maar daar trappen we niet in
Ja maar wel keihard naar beneden blére BERREENNN SASJAA WIL JE WAT SEGGEEHHquote:Op zondag 5 maart 2023 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Japie nodigt haar uit om erbij te komen
dat wil ze niet
babeltrut moet heel snel naar maastrichtquote:Op zondag 5 maart 2023 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel vind Taart van Jumbo maar nix
Babbel vind Taart van Multivlaai ook maar nix
Babbel vind Taart van de Hema ook maar nix
Babbel moest maar eens oprotten naar LuiLekkerland buiten de Poort
Het begint inmiddels een beschamende vertoning te worden die hele TV Show .. stelletje verwende klootzakken met een bekken vol beterweten, leven gratis met ruim ¤900.000 op de bank..quote:Op zondag 5 maart 2023 23:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
babeltrut moet heel snel naar maastricht
Ik zei al eerder: dat vriendelijkequote:Op zondag 5 maart 2023 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee... ParaSasje zit weer in de houding...
[ afbeelding ]
Plottwist.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:48 schreef cinsan het volgende:
kan me niet van de indruk ontdoen dat k5 vinger in de pap heeft rondom wanda , jasper , bern en sas
meer van sasha trek jij wat meer met jasper op , om wanda uit de wind te houden
Nieuw verhaallijn: driehoeksverhouding tussen B&S&J.quote:
Denk niet dat dit aan de orde is, denk meer wanda en jasper uit de wind houden zoals we al vaker gezien hebbenquote:Op maandag 6 maart 2023 00:04 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Nieuw verhaallijn: driehoeksverhouding tussen B&S&J.
Voor wie gaat Sas?
De stille Bern of de zuipende Jappie?.
Jappie wilde Bern van begin al er uit, dat zei hij al op het muziekfeestje waar Bern de 1e zoen aan Sas gaf.
Deze opdracht van kmr 5 is DE gelegenheid voor Jappie om Bern dwars te zitten.
Ja, dat begreep ik wel hoor, vond gewoon leuk om er een andere draai aan te geven.quote:Op maandag 6 maart 2023 00:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk niet dat dit aan de orde is, denk meer wanda en jasper uit de wind houden zoals we al vaker gezien hebben
Ze zitten nu in de loods muziek te luisteren: Sacha, Babet, Zoe, Jappie, Wendyquote:Op maandag 6 maart 2023 00:50 schreef Daana316 het volgende:
Storingen op stream al 1,5 uur. Weet iemand of Jsppie weer bij Das ligt?
Oké thanks. Dag Bern, welkom Jappie.quote:Op maandag 6 maart 2023 00:54 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze zitten nu in de loods muziek te luisteren: Sacha, Babet, Zoe, Jappie, Wendy
Dat hoop ik niet...quote:Op maandag 6 maart 2023 00:56 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Oké thanks. Dag Bern, welkom Jappie.
Ik heb geen stroring, ze zitten in de woonkamer te praten over gele kaarten etc. vanwege muziek luisteren of ietsquote:Op maandag 6 maart 2023 00:50 schreef Daana316 het volgende:
Storingen op stream al 1,5 uur. Weet iemand of Jsppie weer bij Das ligt?
Als die maar drank heeftquote:Op maandag 6 maart 2023 01:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper praat als JW, het maakt mij allemaal niet uit
Don't jinx it....quote:Op maandag 6 maart 2023 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha moppert, ze dreigen met alles met gele kaarten: je mag geen briefjes schrijven, niet fluisteren, ze doen het allemaal, niet praten tijdens het roken, staat allemaal een gele kaart op, maar ze geven hem fakking nooit
3 maanden lang onzichtbaar geweest en nu het hoogste woord, raar wijfquote:Op maandag 6 maart 2023 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha heeft er een tering hekel aan als mensen er wat van zeggen op een bepaalde toon en ze heeft er geen boodschap aan
Sasha komt ook nog. Ik lees later wel terug. Ik ga slapen. Goodnightquote:Op maandag 6 maart 2023 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy en Jappie weer naar kamer 4, muziek luisteren denk ik
Dacht dat zij ging slapen. Sleep wellquote:Op maandag 6 maart 2023 01:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Sasha komt ook nog. Ik lees later wel terug. Ik ga slapen. Goodnight
en lekker afgeven op Bernquote:Op maandag 6 maart 2023 01:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zal Sasha morgen wel weer de hele dag in bed liggen, moe moe en nog eens moe
Niet echt lekkere muziek voor het slapen gaan, die teringherrie.quote:
doet ze vrijwel elke avond voor het slapen gaanquote:Op maandag 6 maart 2023 01:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe heeft geen boterham gegeten, maar wel een (of meer) lepels pindakaas
quote:Op maandag 6 maart 2023 02:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
doet ze vrijwel elke avond voor het slapen gaan
Er is toch niets tussen Wanda en Jasper gebeurd, dan alleen samen slapen?quote:Op maandag 6 maart 2023 05:36 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
lees hier veel over sasha,, maar niet dat sasha nog naar bern is geweest hem . dit was nog voor ze muziek gingen draaien beneden , sas was met japie muziek aan het luisteren , sas ging effe naar k3 , wat verslag uitbrengen over japie , wanda vroeg vooral hoe japie zich voelde en sas antwoorde daarop, sas ging dan effe op bern liggen die al op bed lag ,ze zoenden elkaar sas zegde je weet toch wat ik aan het doen ben bern knikte van ja , was nog van i love you, daarna ging sas terug naar k4 waar japie om verslag vroeg wat wanda heeft gezegd. dus ik schreef al eerder dat sasha met japie moet optrekken om wanda uit de wind te houden
dat weten we dus niet , opvallend was wel dat wanda sasha uithoorde over jasper , en jasper sas uithoorde over wanda. en ik blijf erbij sasha heeft opdracht gekregen om wanda uit de wind te houden , en er niks fout tussen bern- sasha.hoorde jasper wel zeggen dat wanda naar huis wil, jasper vind dit geen goed idee ze kon beter wachten tot de storm geluwd was, heeft wanda mss via k5 iets te horen gekregen van het thuisfrontquote:Op maandag 6 maart 2023 05:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is toch niets tussen Wanda en Jasper gebeurd, dan alleen samen slapen?
Ik heb geen idee, nergens gelezen dat er iets gebeurd is.quote:Op maandag 6 maart 2023 05:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat weten we dus niet , opvallend was wel dat wanda sasha uithoorde over jasper , en jasper sas uithoorde over wanda. en ik blijf erbij sasha heeft opdracht gekregen om wanda uit de wind te houden , en er niks fout tussen bern- sasha
snap ik maar , normaal ik ook niet maar duidelijk ws wel dat sasha als doorgeeflijk fungeert tussen wanda en jasper , zelf praten ze niet met elkaarquote:Op maandag 6 maart 2023 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, nergens gelezen dat er iets gebeurd is.
IK ben zelf niet zo van het invullen van wat er wel of niet gebeurd en om iemand uit de wind te houden.
Ja hoor ze hebben gisteren nog samen in het ei gezeten.quote:Op maandag 6 maart 2023 06:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
snap ik maar , normaal ik ook niet maar duidelijk ws wel dat sasha als doorgeeflijk fungeert tussen wanda en jasper , zelf praten ze niet met elkaar
dat wel maar hun niet horen praten , wat ik schreef gebeurde gisteravond, en nu plots jasper weer bij wendy in bed. jasper weet dat sasha close is met wanda , van haar probeert hij info te krijgen over wandaquote:Op maandag 6 maart 2023 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor ze hebben gisteren nog samen in het ei gezeten.
ze is al bij bern geweest , was toen ze boven muziek draaide met japiequote:Op maandag 6 maart 2023 02:10 schreef Flow3r het volgende:
ze heeft geen haast om naar bed te gaan, morgen weer de halve dag in bed
ben benieuwd of ze nog naar Bern gaat met haar buikpijn
[ afbeelding ]
juiste uur weet ik niet meer , om en rond 23 uur , was toen ze met japie muziek aan het luisteren was , ik heb het gehoord en gezien , hier las ik er niks over wat mij niet verwondert vandaar dat ik het hier schreefquote:Op maandag 6 maart 2023 06:38 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hoe laat was dit? @:cinsan @:dgk_tegengas @:hoempah hebben jullie dit op beeld?
Eerder op de dag was hij ook met Sas aan het praten over Wandaquote:Op maandag 6 maart 2023 06:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
juiste uur weet ik niet meer , om en rond 23 uur , was toen ze met japie muziek aan het luisteren was , ik heb het gehoord en gezien , hier las ik er niks over wat mij niet verwondert vandaar dat ik het hier schreef
ja , maar dit viel op sas effe in k3 wanda vragen over jasper en ja sas ging effe bij bern liggen knuffelen en zoenen, sas terug naar k4 ging jasper haar uitvragen over wandaquote:Op maandag 6 maart 2023 06:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerder op de dag was hij ook met Sas aan het praten over Wanda
En de relatie van Wanda
Wonderlijk
denk niemandquote:Op maandag 6 maart 2023 07:20 schreef Charmian het volgende:
wie gaat er vandaag de 24 uur aanvragen. vorige week waren er een paar droeftoeters
Ze doet vandaag de krakelingquote:Op maandag 6 maart 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Eunice heeft nu de kas in beslag genomen voor haar oefeningen zie ik
Eunice doet best vreemde yogaquote:Op maandag 6 maart 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Eunice moet nog even door oefen en dan kan ze haar been in de nek leggen
laat wendy toch zelf toequote:Op maandag 6 maart 2023 07:34 schreef greysbones het volgende:
Stream 2 is paperclip Jappie bij wendy in bed
Je moet er maar zin in hebben die man elke keer in je bed te hebben
Dan mag je niet met een man in bed liggen?quote:Op maandag 6 maart 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee weet ik .wendy is lief en aardig maar ze heeft kids thuis , ze zou beter moeten weten
Zeker met haar drink gedragquote:Op maandag 6 maart 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee weet ik .wendy is lief en aardig maar ze heeft kids thuis , ze zou beter moeten weten
mag zeker ze doet maar , ze heeft wel kids thuis , en ja jasper lag ook bij sas in bed las ik andere comments overquote:Op maandag 6 maart 2023 07:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan mag je niet met een man in bed liggen?
Ieder zijn ding
vind haar gewoon eng nuquote:Op maandag 6 maart 2023 07:51 schreef greysbones het volgende:
Ik word gewoon misselijk als ik naar Eunice kijk
Ze maakt af en toe bewegingen die niet gezond zijn voor een menselijk lichaamquote:
Matin heeft haar waarschijnlijk weer wakker gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2023 08:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
babet al wakker waar gaan we dat schrijven
ojee dat kan ik missen als kiespijnquote:Op maandag 6 maart 2023 08:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin heeft haar waarschijnlijk weer wakker gemaakt
Om samen te filosoferen
erik heeft het redelijk hoog in zijn bol gekregenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:10 schreef greysbones het volgende:
Hoor ik Erik nu zeggen
Ik ben de persoon geworden die zij nooit hebben kunnen zijn
Ze hebben ik weet niet hoe lang samen in het ei gezeten. Wanda wordt uit beeld gehouden maar denk dat dat eerder met die scheldpartij te maken heeft dan hoe ze met Sjappie omgaat.quote:Op maandag 6 maart 2023 05:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat weten we dus niet , opvallend was wel dat wanda sasha uithoorde over jasper , en jasper sas uithoorde over wanda. en ik blijf erbij sasha heeft opdracht gekregen om wanda uit de wind te houden , en er niks fout tussen bern- sasha.hoorde jasper wel zeggen dat wanda naar huis wil, jasper vind dit geen goed idee ze kon beter wachten tot de storm geluwd was, heeft wanda mss via k5 iets te horen gekregen van het thuisfront
Dan zou Jeff heel veel uit beeld gehouden moeten wordenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze hebben ik weet niet hoe lang samen in het ei gezeten. Wanda wordt uit beeld gehouden maar denk dat dat eerder met die scheldpartij te maken heeft dan hoe ze met Sjappie omgaat.
Ik denk wel dat het te maken heeft met het in 1 bed slapen met Jappiequote:Op maandag 6 maart 2023 08:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze hebben ik weet niet hoe lang samen in het ei gezeten. Wanda wordt uit beeld gehouden maar denk dat dat eerder met die scheldpartij te maken heeft dan hoe ze met Sjappie omgaat.
Dat doen ze toch ook.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou Jeff heel veel uit beeld gehouden moeten worden
denk ik niet gisteravond ging sas nog effe naar bern toe , kussen , knuffelen en i love you hoorde en zag ik. en wada hoorde sasha uit over jasper , later hoorde jasper sasha uit over wandaquote:Op maandag 6 maart 2023 08:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet heel veel meer aan de hand is dan de vorige keer dat ze samen in bed lagen toen ze ook even afstand namen en ik denk al helemaal niet dat Sacha in opdracht van kamer 5 met Sjappie in bed is gaan liggen. Als er al een verzoek ligt of Sascha Sjappie bezig wil houden dan komt dat eerder van Wanda zelf af.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk ik niet gisteravond ging sas nog effe naar bern toe , kussen , knuffelen en i love you hoorde en zag ik. en wada hoorde sasha uit over jasper , later hoorde jasper sasha uit over wanda
Juist niet, wordt gelijk weggedraaid. Wat hebben we meegekregen van de laatste ruzie met Kim? Geluid bijna geen beeld.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij komt nog te veel in beeld als hij zijn nukken heeft
Ik zie dan die en dan die veel in beeld, of weinig in beeldquote:
helaas wel ben die babel kotsbeu aan het worden irritant persoonquote:Op maandag 6 maart 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dan die en dan die veel in beeld, of weinig in beeld
Ze volgen steeds andere mensen.
Helaas is nu Babette aan de beurt
Dan is het te hopen dat Babette snel een vreselijke scheldpartij krijgt dan zijn we even van haar verlost.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dan die en dan die veel in beeld, of weinig in beeld
Ze volgen steeds andere mensen.
Helaas is nu Babette aan de beurt
quote:Op maandag 6 maart 2023 08:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat Babette snel een vreselijke scheldpartij krijgt dan zijn we even van haar verlost.
ha babel is gek op labels heb er paar voor haar , irritant roddelend bemoeizuchtig wijf mett vreselijke lach , te lui om corvee te doenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:29 schreef greysbones het volgende:
Babbel is gek op labels
Erik niet
Ben het met Erik eens
Gelukkig wil ze enkel psycholoog worden en mag ze niet zomaar medicatie voorschrijven. Daar moet je psychiater voor zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 08:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
De toekomstige generatie is doomed met pillen voorschrijvers zoals Babette
kunnen ze bij haar niet wat pillen ingooien zodat ik haar effe niet moet aanhorenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig wil ze enkel psycholoog worden en mag ze niet zomaar medicatie voorschrijven. Daar moet je psychiater voor zijn
Je kunt wel de andere stream kijkenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
kunnen ze bij haar niet wat pillen ingooien zodat ik haar effe niet moet aanhoren
je hoort haar geratel en gehinnik overalquote:Op maandag 6 maart 2023 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt wel de andere stream kijken
Daar is ze niet te zien als het goed is
krijg je martinquote:Op maandag 6 maart 2023 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt wel de andere stream kijken
Daar is ze niet te zien als het goed is
p al een half uur zonder micquote:
Heeft hij het over de grootte van zijn ego? man manquote:Op maandag 6 maart 2023 08:10 schreef greysbones het volgende:
Hoor ik Erik nu zeggen
Ik ben de persoon geworden die zij nooit hebben kunnen zijn
Ik verwacht dat ze niet verder komt dan ervaringsdeskundige in een afkickcentrum.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig wil ze enkel psycholoog worden en mag ze niet zomaar medicatie voorschrijven. Daar moet je psychiater voor zijn
ja daarom verbaasd het mij dat hij nog in bed ligtquote:Op maandag 6 maart 2023 08:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
isaac is toch altijd als eerste op
Hij brengt meer tijd met Esther door, die zit bijna aan hem vastgeplaktquote:
Man man, dat is toch geen vergelijking.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
Mag Eric wel over de podcast recorder liegen?
leugentje om bestwil mssquote:Op maandag 6 maart 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
Mag Eric wel over de podcast recorder liegen?
jasper heeft wel gedouchtquote:Op maandag 6 maart 2023 09:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nadorst, nam wat slokken water maar ligt nu weer achter de kont van Wendy
Relax het is een grapjequote:Op maandag 6 maart 2023 09:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Man man, dat is toch geen vergelijking.
Alles in haar droom zegt dat, zegt ze tegen Babsquote:Op maandag 6 maart 2023 09:33 schreef cinsan het volgende:
sas heeft gedroomd en voelt ze ook aan dat er zwarte omslag komt voor haar
zoals bij gerry slecht nieuws van thuisquote:Op maandag 6 maart 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles in haar droom zegt dat, zegt ze tegen Babs
Babs hoopt het niet weer mee te maken?
ice denkt eliminatie pas rond 20 maartquote:Op maandag 6 maart 2023 09:42 schreef Flow3r het volgende:
Martin hoopt op een eliminatie vandaag, Marciano denkt van niet
[ afbeelding ]
Net als de eerste keer neemt ze wat afstand van Jasper, nu afwachten hoelang dat duurt, eerste keer was 2 dagen.quote:
jef ook alquote:Op maandag 6 maart 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
Zoe roddelt er weer lustig op los
Over de dj set
Dat deze beneden stond vannacht
jef vertelde al eerder aan icequote:Op maandag 6 maart 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe was het aan Jeff aan het vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |