Matin heeft haar waarschijnlijk weer wakker gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2023 08:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
babet al wakker waar gaan we dat schrijven
ojee dat kan ik missen als kiespijnquote:Op maandag 6 maart 2023 08:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin heeft haar waarschijnlijk weer wakker gemaakt
Om samen te filosoferen
erik heeft het redelijk hoog in zijn bol gekregenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:10 schreef greysbones het volgende:
Hoor ik Erik nu zeggen
Ik ben de persoon geworden die zij nooit hebben kunnen zijn
Ze hebben ik weet niet hoe lang samen in het ei gezeten. Wanda wordt uit beeld gehouden maar denk dat dat eerder met die scheldpartij te maken heeft dan hoe ze met Sjappie omgaat.quote:Op maandag 6 maart 2023 05:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat weten we dus niet , opvallend was wel dat wanda sasha uithoorde over jasper , en jasper sas uithoorde over wanda. en ik blijf erbij sasha heeft opdracht gekregen om wanda uit de wind te houden , en er niks fout tussen bern- sasha.hoorde jasper wel zeggen dat wanda naar huis wil, jasper vind dit geen goed idee ze kon beter wachten tot de storm geluwd was, heeft wanda mss via k5 iets te horen gekregen van het thuisfront
Dan zou Jeff heel veel uit beeld gehouden moeten wordenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze hebben ik weet niet hoe lang samen in het ei gezeten. Wanda wordt uit beeld gehouden maar denk dat dat eerder met die scheldpartij te maken heeft dan hoe ze met Sjappie omgaat.
Ik denk wel dat het te maken heeft met het in 1 bed slapen met Jappiequote:Op maandag 6 maart 2023 08:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze hebben ik weet niet hoe lang samen in het ei gezeten. Wanda wordt uit beeld gehouden maar denk dat dat eerder met die scheldpartij te maken heeft dan hoe ze met Sjappie omgaat.
Dat doen ze toch ook.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou Jeff heel veel uit beeld gehouden moeten worden
denk ik niet gisteravond ging sas nog effe naar bern toe , kussen , knuffelen en i love you hoorde en zag ik. en wada hoorde sasha uit over jasper , later hoorde jasper sasha uit over wandaquote:Op maandag 6 maart 2023 08:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet heel veel meer aan de hand is dan de vorige keer dat ze samen in bed lagen toen ze ook even afstand namen en ik denk al helemaal niet dat Sacha in opdracht van kamer 5 met Sjappie in bed is gaan liggen. Als er al een verzoek ligt of Sascha Sjappie bezig wil houden dan komt dat eerder van Wanda zelf af.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk ik niet gisteravond ging sas nog effe naar bern toe , kussen , knuffelen en i love you hoorde en zag ik. en wada hoorde sasha uit over jasper , later hoorde jasper sasha uit over wanda
Juist niet, wordt gelijk weggedraaid. Wat hebben we meegekregen van de laatste ruzie met Kim? Geluid bijna geen beeld.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij komt nog te veel in beeld als hij zijn nukken heeft
Ik zie dan die en dan die veel in beeld, of weinig in beeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |