Niet echt lekkere muziek voor het slapen gaan, die teringherrie.quote:
doet ze vrijwel elke avond voor het slapen gaanquote:Op maandag 6 maart 2023 01:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe heeft geen boterham gegeten, maar wel een (of meer) lepels pindakaas
quote:Op maandag 6 maart 2023 02:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
doet ze vrijwel elke avond voor het slapen gaan
Er is toch niets tussen Wanda en Jasper gebeurd, dan alleen samen slapen?quote:Op maandag 6 maart 2023 05:36 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
lees hier veel over sasha,, maar niet dat sasha nog naar bern is geweest hem . dit was nog voor ze muziek gingen draaien beneden , sas was met japie muziek aan het luisteren , sas ging effe naar k3 , wat verslag uitbrengen over japie , wanda vroeg vooral hoe japie zich voelde en sas antwoorde daarop, sas ging dan effe op bern liggen die al op bed lag ,ze zoenden elkaar sas zegde je weet toch wat ik aan het doen ben bern knikte van ja , was nog van i love you, daarna ging sas terug naar k4 waar japie om verslag vroeg wat wanda heeft gezegd. dus ik schreef al eerder dat sasha met japie moet optrekken om wanda uit de wind te houden
dat weten we dus niet , opvallend was wel dat wanda sasha uithoorde over jasper , en jasper sas uithoorde over wanda. en ik blijf erbij sasha heeft opdracht gekregen om wanda uit de wind te houden , en er niks fout tussen bern- sasha.hoorde jasper wel zeggen dat wanda naar huis wil, jasper vind dit geen goed idee ze kon beter wachten tot de storm geluwd was, heeft wanda mss via k5 iets te horen gekregen van het thuisfrontquote:Op maandag 6 maart 2023 05:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is toch niets tussen Wanda en Jasper gebeurd, dan alleen samen slapen?
Ik heb geen idee, nergens gelezen dat er iets gebeurd is.quote:Op maandag 6 maart 2023 05:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat weten we dus niet , opvallend was wel dat wanda sasha uithoorde over jasper , en jasper sas uithoorde over wanda. en ik blijf erbij sasha heeft opdracht gekregen om wanda uit de wind te houden , en er niks fout tussen bern- sasha
snap ik maar , normaal ik ook niet maar duidelijk ws wel dat sasha als doorgeeflijk fungeert tussen wanda en jasper , zelf praten ze niet met elkaarquote:Op maandag 6 maart 2023 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, nergens gelezen dat er iets gebeurd is.
IK ben zelf niet zo van het invullen van wat er wel of niet gebeurd en om iemand uit de wind te houden.
Ja hoor ze hebben gisteren nog samen in het ei gezeten.quote:Op maandag 6 maart 2023 06:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
snap ik maar , normaal ik ook niet maar duidelijk ws wel dat sasha als doorgeeflijk fungeert tussen wanda en jasper , zelf praten ze niet met elkaar
dat wel maar hun niet horen praten , wat ik schreef gebeurde gisteravond, en nu plots jasper weer bij wendy in bed. jasper weet dat sasha close is met wanda , van haar probeert hij info te krijgen over wandaquote:Op maandag 6 maart 2023 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor ze hebben gisteren nog samen in het ei gezeten.
ze is al bij bern geweest , was toen ze boven muziek draaide met japiequote:Op maandag 6 maart 2023 02:10 schreef Flow3r het volgende:
ze heeft geen haast om naar bed te gaan, morgen weer de halve dag in bed
ben benieuwd of ze nog naar Bern gaat met haar buikpijn
[ afbeelding ]
juiste uur weet ik niet meer , om en rond 23 uur , was toen ze met japie muziek aan het luisteren was , ik heb het gehoord en gezien , hier las ik er niks over wat mij niet verwondert vandaar dat ik het hier schreefquote:Op maandag 6 maart 2023 06:38 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hoe laat was dit? @:cinsan @:dgk_tegengas @:hoempah hebben jullie dit op beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |