Leuk je schrijft altijd duidelijk en makkelijk leesbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hah ... komt goed @:Dotteke, ik ga het af en toe doen had ik al bedacht. Wil er alleen niet zo intensief mee bezig zijn als tijdens BB
Leuk om te horen, ik weet zeker dat het door velen wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hah ... komt goed @:Dotteke, ik ga het af en toe doen had ik al bedacht. Wil er alleen niet zo intensief mee bezig zijn als tijdens BB
Ik ben er ook heel blij mee. Hopelijk gaat @Li0nHeart er nog meer schrijven. Snap dat er niet de hele dag door geschreven wordt maar belangrijke punten is altijd fijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk om te horen, ik weet zeker dat het door velen wordt gewaardeerd
Ik wilde gistermiddag een SV gaat tikken over de nieuwe opdracht, maar jij had het al gedaan, bedankt!
Dat zeer zekerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
@:DGK_tegengas, @:Hoempah, @:spapaars, dank voor jullie filmpjes, wordt erg gewaardeerd door mij en door heel veel lurkers![]()
quote:Op maandag 6 maart 2023 06:38 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hoe laat was dit? @:cinsan @:dgk_tegengas @:hoempah hebben jullie dit op beeld?
En @KinKiJan ook bedankt voor al de filmpjes tot nu toequote:Op zondag 5 maart 2023 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zekerwat een werk daar in zit en de SV van @:Li0nheart ook
quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
@:Kinkijan
heb jij toevallig het stukje dat stream 2 over gaat naar de badkamer
vond het zo een rare reactie
maar misschien zie ik iets wat er niet is
@ DGK_tegengas @Hoempah @KinKiJan iemand dit opgenomen misschien ?quote:Op zondag 12 maart 2023 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe had dus een leuke droom over haar familie, ze ging snel het bed uit om even te plassen en wilde daarna terug gaan om de droom te verwerken.
Daar heeft ze dus een aanvaring gehad met Isaac of JW over iets wat vrijdag gebeurd is.
EEn combi van deze is de reden dat ze huilde.
Nope, sorry!quote:Op zondag 12 maart 2023 13:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
@:DGK_tegengas @:hoempah @:kinkijan iemand dit opgenomen misschien ?![]()
ik neem 24/7 op.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
@:DGK_tegengas @:hoempah @:kinkijan iemand dit opgenomen misschien ?![]()
quote:Op zondag 12 maart 2023 13:38 schreef Hoempah het volgende:
[..]
ik neem 24/7 op.![]()
De aanvaring met jw was niet op stream. Als YT ze heeft verwerkt zal ik ze plaatsen.
Volgens mij heeft hij alles verwijderd incl zijn accountquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:dgk_tegengas doet de site met de uurfilmpjes het niet meer?
Wat jammer keek er graag naarquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij alles verwijderd incl zijn account
Hij is er nog niet zo lang geleden mee gestopt , ik keek ze ookquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat jammer keek er graag naar
ondertussen voorzien of nog niet?quote:Op zondag 19 maart 2023 21:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Aanvraag sasha en bern in de hot tub en later in bed @:hoempah
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:41 schreef juul. het volgende:
Aanvraag; het gesprek tussen Esther en Isaac rond een uur of 9 vanavond , lieve @:Hoempah
Thanks Hoempahquote:Op dinsdag 21 maart 2023 22:30 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2400 uur van gisteren staat online, kan van vandaag helaas niets doen ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hierheen verplaatstquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
@:Kinkijan heb jij toevallig filmpje?
quote:Op maandag 27 maart 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK meende nu te begrijpen dat niet alleen de ex managers mogen stemmen Maar Rupert gaat dit wel tegen de groep zeggen dat alleen de managers mogen stemmen
@DGK_Tegengasquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
@:DGK_tegengas uurfilmpjes aub, ik heb veel gemist![]()
![]()
![]()
Deze ?quote:
Tot 1500 uur staat al online ...quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:03 schreef Dotteke het volgende:
@:DGK_Tegengas uurfilmpjes aub, ik heb veel gemist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |