Er zit veel meer dan twee minuten tussen dus deze tt mag gewoon blijvenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:50 schreef IkFok het volgende:
@:cinsan als je andere titel wil geef dan maar door aan een moderator.
Eunice heeft er lol in, maar het ziet er niet uit, ze heeft ook geen mooi figuur, ondanks dat ze heel lenig is, is ze een beetje mannelijk vooral van achterquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:52 schreef Snensie het volgende:
Wat een houten Klaas die Eunice. Ze heeft volgens mij ook amper ritmegevoel. Maar ik vind het wel leuk hoor dat ze bezig zijn en proberen maar ze Zijn ook gewoon veel te oud om het nu nog te leren.
Vind de keuken er daar altijd netjes op opgeruimd uitzien eigenlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Valt me weer op, Jeff is met Janet in de keuken aan het werk geweest en die keuken ziet er weer spik en span uit
Het valt me op dat ze bijna geen nek heeft.. ik vind haar ook niet zo mooi hoor. Als je dan Mirthe naast haar ziet dansen dan ziet dat er na die paar weken een stuk beter uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eunice heeft er lol in, maar het ziet er niet uit, ze heeft ook geen mooi figuur, ondanks dat ze heel lenig is, is ze een beetje mannelijk vooral van achter
is goed hoor ,quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:50 schreef IkFok het volgende:
@:cinsan als je andere titel wil geef dan maar door aan een moderator.
Nou als sommigen hebben gekookt, ziet het er ontploft uit, hele aanrecht volquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind de keuken er daar altijd netjes op opgeruimd uitzien eigenlijk
Ik weet al wat ik eraan zie, Eunice heeft geen taillequote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze bijna geen nek heeft.. ik vind haar ook niet zo mooi hoor. Als je dan Mirthe naast haar ziet dansen dan ziet dat er na die paar weken een stuk beter uit.
Ook knap dat ze een 3/4 maat in vieren teltquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:52 schreef Snensie het volgende:
Wat een houten Klaas die Eunice. Ze heeft volgens mij ook amper ritmegevoel. Maar ik vind het wel leuk hoor dat ze bezig zijn en proberen maar ze Zijn ook gewoon veel te oud om het nu nog te leren.
Nou dat komt niet door Janet want als zij kookt is het net of er een bom is gevallen. Jeff is sinds hij regelmatig met Isaac in de keuken staat heel erg van het opruimen omdat Isaac daar van houdt. Die kan niet in een troep keuken koken. Jeff ruimt sindsdien alles op en het wordt elke keer nog meer schoon en nu mag er helemaal niets meer op het aanrecht staan. Hij ruimt elke beker of bordje op wat er wordt neergezetquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Valt me weer op, Jeff is met Janet in de keuken aan het werk geweest en die keuken ziet er weer spik en span uit
Klopt idd en alles is heel compact.. geen taille en geen nek en ze heeft een langer lijf en korte beentjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik eraan zie, Eunice heeft geen taille
Ze moet maar deel 2 bestellen ..hoe moet het alweer het ballet boek.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:05 schreef lojanda het volgende:
Sorry maar ik vind het echt nergens op lijken dat ballet van Eunice.. Ze heeft eerder toch ook al een keer een soort van voorstelling gegeven, ze vergat toen ook nog de pasjes
Jeff kan ook niet tegen troep, is ook wel van het opruimen, ook al voor dat Isaac ook in de keuken kwam helpen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat komt niet door Janet want als zij kookt is het net of er een bom is gevallen. Jeff is sinds hij regelmatig met Isaac in de keuken staat heel erg van het opruimen omdat Isaac daar van houdt. Die kan niet in een troep keuken koken. Jeff ruimt sindsdien alles op en het wordt elke keer nog meer schoon en nu mag er helemaal niets meer op het aanrecht staan. Hij ruimt elke beker of bordje op wat er wordt neergezet![]()
Ziet er toch ook veel smakelijker uit als het netjes en schoon is
Nou ik heb wel genoeg ballet gezien van haar.. tis niet te doenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze moet maar deel 2 bestellen ..hoe moet het alweer het ballet boek.
Ja dat kun je wel zien aan zijn bed en z’n kastquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff kan ook niet tegen troep, is ook wel van het opruimen, ook al voor dat Isaac ook in de keuken kwam helpen.
na dit stopt ze ermeequote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik heb wel genoeg ballet gezien van haar.. tis niet te doenhet lijkt nergens op en kan beter iets anders gaan oefenen..
ja samen met Janet vanmiddag..brrr zag er niet smakelijk uit..maar och het gaat de frituurpan in dan ziet er het weer eetbaar uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:06 schreef lojanda het volgende:
Heeft Jeff nu de frikandellen en worst gemalen en daar een mexicano van gemaakt?
Jeff heeft in een restaurant gewerkt en dat kan je gewoon zien. Heeft niets met zijn slaapkamer of kast te maken, maar met werken in de keukenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel zien aan zijn bed en z’n kast
Ja dan gaat ze weer yoga les geven.. dat denkt ze ook goed te kunnenquote:
Esther gaat vast wat over die outfit zeggen, dat ze dit speciaal voor JW heeft aangetrokken met die billen half blootquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
Rokje van Eunice heeft een eigen wil.
[ afbeelding ]
Vraag me af of dat wel goed gaat en niet uit elkaar zal vallen..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:09 schreef Silves het volgende:
[..]
ja samen met Janet vanmiddag..brrr zag er niet smakelijk uit..maar och het gaat de frituurpan in dan ziet er het weer eetbaar uit.
Lelijk zo,n string eronder, lijkt of Mirthe in haar blote reet aan het huppelen is..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
Rokje van Eunice heeft een eigen wil.
[ afbeelding ]
Ik hoorde haar laatst zeggen dat ze wil schermen..omdat dit bij haar past..pfffquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dan gaat ze weer yoga les geven.. dat denkt ze ook goed te kunnen
en haar rug dan nog ringen van cuppings goed te zienquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Lelijk zo,n string eronder, lijkt of Mirthe in haar blote reet aan het huppelen is..
Nou ik heb hem eerder vaak genoeg ook in een hoop troep zien werken en hoe hij nu aan het ruimen is heeft hij echt nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft in een restaurant gewerkt en dat kan je gewoon zien. Heeft niets met zijn slaapkamer of kast te maken, maar met werken in de keuken
Zo te zien is het geen string,quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Lelijk zo,n string eronder, lijkt of Mirthe in haar blote reet aan het huppelen is..
Nou yoga kan ze wel ballet daarentegenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dan gaat ze weer yoga les geven.. dat denkt ze ook goed te kunnen
Een badpak zeiden ze toch?quote:
nee ik zag het, toen ze begonnen had ze haar badpak in haar kont zitten, nu zie ik dat het een normaal badpak is en het over 1 bil goed zat..quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou yoga kan ze wel ballet daarentegen
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:06 schreef lojanda het volgende:
Heeft Jeff nu de frikandellen en worst gemalen en daar een mexicano van gemaakt?
Behalve JW.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:18 schreef lojanda het volgende:
Toch gek dat iedereen morgen iets wil doen en in de belangstelling staan maar eerder uitgesproken hebben dat het belachelijk is die hele bruiloft.
Opeens willen ze allemaal meedoen
Dit zei Essie vanmorgen , dat ze het goed moeten aanpakken van kamer 5.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Behalve JW.
Ze hebben denk ik van achter te horen gekregen dat ze wel tv moeten maken. Bovendien vinden zd het zelf ook niet leuk als ze een evenement organiseren dat niemand meedoet.
Ze hebben dit eerder gegeten. Esther en JW waren toen dol enthousiast dus dan is het goedquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:15 schreef lojanda het volgende:
Geen idee of het echt lekker zal zijn wat hij nu ingeklaard gefabriceerd heeft maar Jeff heeft goed zijn best weer vandaag. Er is voldoende weer zo te zien en de brunch was ook meer dan genoeg.. en dat allemaal voor 70 euro
JW danste gewoon mee tijdens de aanzoek.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Behalve JW.
Ze hebben denk ik van achter te horen gekregen dat ze wel tv moeten maken. Bovendien vinden zd het zelf ook niet leuk als ze een evenement organiseren dat niemand meedoet.
Maar behalve JW dan? Ik denk dat ze allemaal een stel klagers zijn en overal commentaar op hebben maar als het puntje bij paaltje komt toch ook wel willen shinen want ja ego’s hè..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Behalve JW.
Deze zelfgemaakte mexicano’s niet hoor, dat was toen een soort kebab van slierten geschaafde frikandel.. dat vonden ze toen eigenlijk allemaal wel erg lekkerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben dit eerder gegeten. Esther en JW waren toen dol enthousiast dus dan is het goed
Ik krijg er ook trek vanquote:
JW zei vanmorgen ik ga niets extra's doen voor die bruiloft van die twee ( Esther vroeg of hij mee wilde doen aan een toneelstukje samen met Erik)quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar behalve JW dan? Ik denk dat ze allemaal een stel klagers zijn en overal commentaar op hebben maar als het puntje bij paaltje komt toch ook wel willen shinen want ja ego’s hè..
ja tuurlijk stel je voor ze noemen hem een spelbederver..maar als hij op de bank zit en weer zijn sjaggie klaag bui heeft, dan is het allemaal maar kut..maarrrrr ut maak me nix uit, maaar belachelijk bla bla bla.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
JW danste gewoon mee tijdens de aanzoek.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dat iedereen de opdracht heeft gekregen van achter behalve dan JW want die doet niet mee met die onzin.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
JW zei vanmorgen ik ga niets extra's doen voor die bruiloft van die twee ( Esther vroeg of hij mee wilde doen aan een toneelstukje samen met Erik)
Daarom vond ik het zo leuk van de week dat hij weer eens een beter plan had met iets maar dat Rupert gewoon over hem heen walste.. dat was echt niet leuk aan zijn gezicht te zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:31 schreef Silves het volgende:
[..]
ja tuurlijk stel je voor ze noemen hem een spelbederver..maar als hij op de bank zit en weer zijn sjaggie klaag bui heeft, dan is het allemaal maar kut..maarrrrr ut maak me nix uit, maaar belachelijk bla bla bla.
Heeft gewoon een negatieve instelling, zal ook nooit de gezelligste thuis zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:31 schreef Silves het volgende:
[..]
ja tuurlijk stel je voor ze noemen hem een spelbederver..maar als hij op de bank zit en weer zijn sjaggie klaag bui heeft, dan is het allemaal maar kut..maarrrrr ut maak me nix uit, maaar belachelijk bla bla bla.
Ik ben zo afgeknapt op de ouwe zeur, toen hij Babs zo,n beetje echt in haar gezicht begon te dreigen, ben er ook niet meer zo zeker van dat hij Mexx toen ook echt wel stevig heeft geduwd..best wel veel haat in die man..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom vond ik het zo leuk van de week dat hij weer eens een beter plan had met iets maar dat Rupert gewoon over hem heen walste.. dat was echt niet leuk aan zijn gezicht te zien.
Hij is nog steeds over de zeik dat Kenzy ( zo'n meisje) manager is geworden en niet hij man met de meeste kennis en levenservaring. Daar heeft hij wel een uur over gemopperd tegen Marciano.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom vond ik het zo leuk van de week dat hij weer eens een beter plan had met iets maar dat Rupert gewoon over hem heen walste.. dat was echt niet leuk aan zijn gezicht te zien.
Dat met Babette was echt niet normaal.. en at vindt hij nog steeds zo hoor. Het is echt iemand die heel haatdragend is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ben zo afgeknapt op de ouwe zeur, toen hij Babs zo,n beetje echt in haar gezicht begon te dreigen, ben er ook niet meer zo zeker van dat hij Mexx toen ook echt wel stevig heeft geduwd..best wel veel haat in die man..
En dit gaat niet gebeuren dat ik eerder thuis ben dan Moira of een zooitje, al de jeugd deugd niet, luie ongezellige klager..en dit gaat 24\7 door , elke dag opnieuw zijn riedeltje.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds over de zeik dat Kenzy ( zo'n meisje) manager is geworden en niet hij man met de meeste kennis en levenservaring. Daar heeft hij wel een uur over gemopperd tegen Marciano.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat met Babette was echt niet normaal.. en at vindt hij nog steeds zo hoor. Het is echt iemand die heel haatdragend is.
Ik vond hem eerst altijd wel relaxed en aardig maar zijn ware aard is naar boven gekomen en blijkt zich heel anders te hebben voor gedaan. Ik ben ook wel klaar met hem.. snel elimineren en Erik er snel achteraan
A dat heb ik ook gezien.. hij kroop bijna in Marcianoquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds over de zeik dat Kenzy ( zo'n meisje) manager is geworden en niet hij man met de meeste kennis en levenservaring. Daar heeft hij wel een uur over gemopperd tegen Marciano.
Ja de jeugd moet eruit heeft hij meerdere keren gezegd maar als hij dan hoort dat Babette zegt dat de oudjes weg moeten omdat ze de hele dag op de bank hangen kan dat echt niet volgens hem..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:41 schreef Silves het volgende:
[..]
En dit gaat niet gebeuren dat ik eerder thuis ben dan Moira of een zooitje, al de jeugd deugd niet, luie ongezellige klager..en dit gaat 24\7 door , elke dag opnieuw zijn riedeltje.
Daarom heeft hij iedereen opgesteukt om op Babs te gaan..samen met die Erik, is voor te stikken idd dat hij hoorde dat hij oud werd genoemd.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja de jeugd moet eruit heeft hij meerdere keren gezegd maar als hij dan hoort dat Babette zegt dat de oudjes weg moeten omdat ze de hele dag op de bank hangen kan dat echt niet volgens hem..
Terwijl hij hetzelfde zegt over de jeugd.. hoe danquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Daarom heeft hij iedereen opgesteukt om op Babs te gaan..samen met die Erik, is voor te stikken idd dat hij hoorde dat hij oud werd genoemd.
De schijf van vijf fit girlquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:56 schreef Silves het volgende:
En dan hebben we de rolmops de zogenaamde gezondheids freak, de mayo, en al het vettig eten, smaakt haar elke keer bijzonder goed, maar achteraf ook klagen over het eten..
2 x en twee lange relaties volgens mijquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
A dat heb ik ook gezien.. hij kroop bijna in Marciano![]()
Nee het is gebleken dat hij een lelijk karakter heeft.
Zei hij laatst niet dat hij vier keer getrouwd is geweest? Nou kan me wel iets bij voorstellen dat niemand het met hem uithoudt.
Als er iemand niets te kort komt is het Erik welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:57 schreef lojanda het volgende:
Erik heeft al weer bijna zijn bord leeg en kijkt al over de tafel of hij zo nog een keer op kan scheppen..
Zo’n vieze hebberige vent is het.. echt bang dat hij iets te kort komt
Die is voor eunice want mag geen varkensvlees en geen pindasausquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:02 schreef spapaars het volgende:
1 kippenpoot in het vet, schiet ook niet op als iedereen er 1 krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:12 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Vind de friet er best lekker uit zien eigenlijk. Flinke borden ook wel. Eunice heeft een hele berg liggenZiet er zeker lekker uit en zo te zien vinden ze het allemaal ook lekker want ze blijven opscheppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi dat je er weer bent
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Nog niet maar ze zit nog aan tafel dus als de oudjes zo meteen naar de bank schuiven zal het gezeik van ze wel weer beginnen..quote:
En ongezonde troep vindt hij altijd wel lekker. Hij zei vanmorgen nog dat hij in zijn leven heel erg veel gehaktballen met mayonaise op heeft en nooit ziek is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:20 schreef pingu66 het volgende:
JW vond het allemaal heel erg lekker en lekkere satesaus zegt iextegen Jeff en Kim. Nou nou het is aangekomen bij JW hoor dat Eunice tegen hem zei dat de hele groep hem chagrijnig vindt.
Tuurlijk is het een grapje en ze denken waarschijnlijk lekker een feestje en lekker etenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:28 schreef Silves het volgende:
Babs zegt net het is 1 grote grap, de friendswedding,zo hoort er ook naar gekeken te worden vind ik ..een weekend vol flauwekul.en een hoop jaloezie die het serieus neemt.
Er komt toch ook nog haar vrijgezellenfeestje vanavond?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:29 schreef lojanda het volgende:
Wendy is de rast van de avond nog heel erg druk.. moet nog haar uitspoelen wimpers zetten en weet ik wat nog meer allemaal.
Die loopt zichzelf nog weleens voorbij
Daar hebben ze het wel over gehad. Zou door Jeff en Isaac worden geregeld dacht ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:31 schreef Silves het volgende:
[..]
Er komt toch ook nog haar vrijgezellenfeestje vanavond?
Sas heeft een soort spel bedacht, maar het zou ook morgen kunnen zijn, maar dan hebben we zometeen het kringgesprek en de borrel..we zien het wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar hebben ze het wel over gehad. Zou door Jeff en Isaac worden geregeld dacht ik.
Is dat ook het hoekje waar JW met Eunice hebben gestaan?quote:
ow oke spannend...is Essie aan het kijken of het Jw is met Euni..en drop zij morgen het bommetje over Wanda en slome Jap.quote:
Hadden ze het daarstraks wel overquote:
Oei!quote:
SPOILER: Dus toch richting Jasper?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Heb nog steeds mijn twijfels of ze geen verhaallijn spelen, waar Ivor vooraf over is ingelicht.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:39 schreef IkFok het volgende:
[..]
Wanda is degene die jappie naar die plekt drukt
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van vandaag?
Oeh dan moet ik ff terugkijken![]()
Staat nog niet op videoland.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van vandaag?
Oeh dan moet ik ff terugkijken![]()
Ontroerend mooiquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:30 schreef KinKiJan het volgende:
'Moeder dochter momentje' tussen Janet en Wendy
Filmpje: https://streamable.com/29su86
Ik zie Babbel weer krijsen alsof haar leven er vanaf hangt. Stream weg geklikt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:54 schreef Silves het volgende:
Ze gaan oefenen voor de BBf party, ice geeft Bep weg en Janet Wendy..
Noem het meer in de broek pissen van het lachen..ze weet dat dit 1 grote grap is..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie Babbel weer krijsen alsof haar leven er vanaf hangt. Stream weg geklikt.
Denk eerder dat Wanda ervan uit gaat dat er niks van bekend isquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:52 schreef Silves het volgende:
Iemand het gesprek gehoord van kim tegen Ima, over Wanda en Jap, dat het een open relatie moet zijn, want niet normaal bla bla...ik denk eerder dat Wanda flink is gedumpt en wraak neemt als ik zo zie.
heb dit ook gehoord was kim die dit opperde , imma ws amper te verstaanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk eerder dat Wanda ervan uit gaat dat er niks van bekend is
Wraak nemen kan gewoon in de loods, hoeft ze geen stiekem hoekje voor op te zoeken
Samequote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
ja klopt, maar wel elke keer een tv momentje voor de cheating Wanda dan wel..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk eerder dat Wanda ervan uit gaat dat er niks van bekend is
Wraak nemen kan gewoon in de loods, hoeft ze geen stiekem hoekje voor op te zoeken
Ze werkt ook op de markt in een oliebollenkraam..en in een foodtruck.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Same![]()
Kim heeft de naam, maar Babs kan ook zo de markt op.
in viskraaam nog beter, haringgggggggggggggg verse haringggggggggggggggquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze werkt ook op de markt in een oliebollenkraam..en in een foodtruck.
Die van Hakim uit Utopia ?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze werkt ook op de markt in een oliebollenkraam.
Ze zijn kleutertje aan het spelen voor dat kleuter huwelijkquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Acteren is ze gewend...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn kleutertje aan het spelen voor dat kleuter huwelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:27 schreef xsaskiax het volgende:
De aflevering van vanavond![]()
ik zag dingen die op de streams volgens mij echt niet te zien zijn geweestzoals?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Jeff werkt altijd vrij opgeruimdquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik heb hem eerder vaak genoeg ook in een hoop troep zien werken en hoe hij nu aan het ruimen is heeft hij echt nog nooit gedaanJeff kennende wil hij nu even laten zien aan bv. Een Kenzy hoe het moet..
Zei ik ook al, maar werd tegengesprokenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff werkt altijd vrij opgeruimd
vanaf het moment dat hij in de keuken staat
ow het wanda verhaal verder uitgemolkenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kussende Wanda en JaPPIE in een hoekje van de tuin
moeite waard om het te kijkenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow het wanda verhaal verder uitgemolken
kan FB nog verontwaardigder zijn
Ik vind het een raar iets om een compliment over te geven. Uiteindelijk wordt de keuken altijd opgeruimd en Janet is gewoon chaotisch. Zie het probleem niet zo. Ook op haar manier komt er een maaltijd op tafel.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zei ik ook al, maar werd tegengesproken
Het is geen probleem, het valt op dat jeff als 1 van de enigen tijdens het koken al opruimt en afwast. Ik doe dat zelf ook. Sommigen werken op een aanrecht dat helemaal vol staat. Moet je tegen kunnen en natuurlijk wordt het uiteindelijk opgeruimd en afgewassen. Gewoon een verschil van werkenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het een raar iets om een compliment over te geven. Uiteindelijk wordt de keuken altijd opgeruimd en Janet is gewoon chaotisch. Zie het probleem niet zo. Ook op haar manier komt er een maaltijd op tafel.
om te beginnen kon ik ze verstaanquote:
En een gesprekje tussen Wanda en Kenzi er over. Ook niet op stream geweest geloof ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
om te beginnen kon ik ze verstaan, ik had Jasper en Wanda niet zo duidelijk in dat hoekje zien staan (ligt aan mij he, had de andere stream waarschijnlijk aan) en volgens mij heeft Sasha totaal geen empathie (dat idee had ik al maar werd bevestigd)
Volgens mij is het niet op stream te zien geweest, heb er hier niemand over gehoordquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
om te beginnen kon ik ze verstaan, ik had Jasper en Wanda niet zo duidelijk in dat hoekje zien staan (ligt aan mij he, had de andere stream waarschijnlijk aan) en volgens mij heeft Sasha totaal geen empathie (dat idee had ik al maar werd bevestigd)
Omdat het hier heel veel benoemd wordt. Zo zie ik het ook, gewoon een verschil van werken.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is geen probleem, het valt op dat jeff als 1 van de enigen tijdens het koken al opruimt en afwast. Ik doe dat zelf ook. Sommigen werken op een aanrecht dat helemaal vol staat. Moet je tegen kunnen en natuurlijk wordt het uiteindelijk opgeruimd en afgewassen. Gewoon een verschil van werken
dat hebben wij niet gezienquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
klopt, dat ze op de bank zitten te praten, maar ook hoe ze in de slaapkamer reageerden op Wanda had ik niet meegekregenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
En een gesprekje tussen Wanda en Kenzi er over. Ook niet op stream geweest geloof ik.
Is ook niet te zien geweest denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
klopt, dat ze op de bank zitten te praten, maar ook hoe ze in de slaapkamer reageerden op Wanda had ik niet meegekregen
dat was wel te zienquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook niet te zien geweest denk ik.
Mirthe "heb je lekker geslapen"
Wanda "jawel"
Heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was wel te zien
wat je nu quote
Jij denkt dat Wanda verliefd is op Jappie?quote:
ik denk dat dat geen verschil maaktquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Jij denkt dat Wanda verliefd is op Jappie?
Oh zo dat wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat dat geen verschil maakt
je kwetst iemand net zo erg
Jappie zegt in de uitzending dat hij niet verliefd is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Jij denkt dat Wanda verliefd is op Jappie?
jappie gelooft ook dat hij goed bezig is daarquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jappie zegt in de uitzending dat hij niet verliefd is.
Jappie zegt ook dat ze geknuffeld hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jappie zegt in de uitzending dat hij niet verliefd is.
snapt hij wel dat het ook op tv komt?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie zegt ook dat ze geknuffeld hebben
Nou goed bezig, kijk het is net zo goed haar schuld, maar hij gebruikt haar wel wanneer ze een glaasje teveel op heeft, terwijl hij ook weet dat ze in een relatie zit.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
jappie gelooft ook dat hij goed bezig is daar
Dat snapt hij prima maar wat moet hij zeggen dan? Had hetzelfde gedaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
snapt hij wel dat het ook op tv komt?
tis een keus hequote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou goed bezig, kijk het is net zo goed haar schuld, maar hij gebruikt haar wel wanneer ze een glaasje teveel op heeft, terwijl hij ook weet dat ze in een relatie zit.
[ afbeelding ]
Ze hadden hier een hele uitzending mee kunnen en moeten vullen. Ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig wat ze allemaal gezegd hebben en hoe het tot stand kwam.quote:
Zo zag het er niet uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie zegt ook dat ze geknuffeld hebben
nou jaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat snapt hij prima maar wat moet hij zeggen dan? Had hetzelfde gedaan.
Alsnog ben je niet verplicht om het toe te geven of met anderen te gaan bespreken. Snap wel dat hij dat alleen al voor Wanda niet doet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
seksen op een slaapkamer
waar meerdere mensen liggen
dan wordt het wel een beetje kneuzig om het te ontkennen
ik vind het een beetje dommigquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Alsnog ben je niet verplicht om het toe te geven of met anderen te gaan bespreken. Snap wel dat hij dat alleen al voor Wanda niet doet.
Beiden gedragen zich al vier maanden als klef verliefd stelletje en het enige wat hen telkens tegenhield waren de camera'squote:
Nee die aandacht was er toch wel al op. Het ontkennen heeft niet meer aandacht gegeven. Althans, zo zie ik het.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het een beetje dommig
door er zo spastisch over te doen vestig je er nog meer aandacht op
Volgens mij denkt Wanda er zo mee weg te komen ook nog.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het een beetje dommig
door er zo spastisch over te doen vestig je er nog meer aandacht op
Dat hoopt ze. Ze weet goed dat Ivor dit te zien krijgt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Wanda er zo mee weg te komen ook nog.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Acteren is ze gewend...O tjee wat ziet ze er uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Vrijgezellenfeest mag ik aannemen.quote:
Hoorde vanmiddag iets over een vrijmiboquote:
Ah lekker los gaan en morgen weer ..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde vanmiddag iets over een vrijmibo
Zal Jappie condooms geregeld hebben bij voormalig gabber Jeff? Of Wanda bij Bern aangezien hij die toch niet gebruikt?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Wanda er zo mee weg te komen ook nog.
laten we hopen van welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal Jappie condooms geregeld hebben bij zijn beste maat Jeff? Of Wanda bij Bern aangezien hij die toch niet gebruikt?
Nog maar een poging wagen bij Willemquote:
Echt he, maar ze houdt afstand zeker een meterquote:
Het komt niet echt goed op gangquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:19 schreef engine het volgende:
Tamste feestje wat ik gezien heb tot nu toe.
Meer drank voor degene die er wel zijnquote:
en dat is dan een complimentquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:20 schreef engine het volgende:
Wanda ziet er "bombshell" uit aldus Kenzi. Een jonge Britney Spears.
ohhh dit is voor het eerst dat ik echt heel duidelijk beeld van ze zie (bewegingen in bed daargelaten), tjonge..quote:
Een jonge Britney is best een compliment hoorquote:
Was van korte duur ze zit er al weerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:22 schreef engine het volgende:
Esther herinnerd zich ineens dat ze afstand ging houden..
[ afbeelding ]
IK vraag mij ook af watquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie wist weer iets niet.. SeikSaS & Waffel verontwaardigd ..
dat vrijgezellenfeesten een verassing zijn voor de vrijgezelquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie wist weer iets niet.. SeikSaS & Waffel verontwaardigd ..
handig tochquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:26 schreef Flow3r het volgende:
Sas weer blij want biertje in haar hand
Haar long covid speelt nooit op tijdens feestjes
En? Iedereen loopt daar al te zuipenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vrijgezellenfeesten een verassing zijn voor de vrijgezel
hij heeft aan wendy gevraagd waarom er geen feest isquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En? Iedereen loopt daar al te zuipen
En die weten zogenaamd nix?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft aan wendy gevraagd waarom er geen feest is
niemand weet van watquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En die weten zogenaamd nix? [ afbeelding ]
heeft daar dus niks mee te maken , mijn dochter heeft ook long covid gaat ook naar feestjes en drinkt ookquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:26 schreef Flow3r het volgende:
Sas weer blij want biertje in haar hand
Haar long covid speelt nooit op tijdens feestjes
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:31 schreef Hoempah het volgende:
ach hoe is het met ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:31 schreef Hoempah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ok ik zit hardop te lachen op de bankThinking is difficult, that’s why most people judge
Ik wilde het net tikken de kleuters zijn gesluierdquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:39 schreef engine het volgende:
de twee kleuters krijgen een dingetje op het hoofd
ehhh ik ga zeggen zichzelfquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
Nog even over de uitzending... Jappie en Wanda zeggen daar los van elkaar, dat het puur lust is. Jappie zegt niet verliefd te zijn. Wie houden ze voor de gek.
Is ze weer pissig op Bern? Waarom nu weer? Goed dat Bern er niet achteraan gaat. Hij had dat al aangegeven bij haar dat ze bij elk feestje zo doet. Ze zei toen wel dat dat niet meer zou gebeuren. Kort geheugen!quote:
Jappie is al maanden verliefdquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh ik ga zeggen zichzelf
of het nu wel of geen lust is
het is kwetsend
Wat moet hij dan zeggen? Alsof je verplicht bent je gevoelens met anderen te bespreken.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
Nog even over de uitzending... Jappie en Wanda zeggen daar los van elkaar, dat het puur lust is. Jappie zegt niet verliefd te zijn. Wie houden ze voor de gek.
Niemand hoeft verplicht iets te delenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen? Alsof je verplicht bent je gevoelens met anderen te bespreken.
ja die denkt : straks weer lekker neukuhhhhquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:41 schreef engine het volgende:
Er zijn er maar weinig die het feestje voelen vanavond. Wanda wel![]()
[ afbeelding ]
En zo zie ik zijn antwoorden dus ook. Hij wil het er gewoon niet over hebben.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niemand hoeft verplicht iets te delen
bohh en deze keer wel op streamquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja die denkt : straks weer lekker neukuhhhh
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja die denkt : straks weer lekker neukuhhhh
3 biertjesquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
Gadverdamme.. wat een smoelwerk trekt SeikSas naar Bern,,, is ze al bezopen?
Geen commentaar op users/hierquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:43 schreef Daana316 het volgende:
Sorry, al gelezen waar Sas boos om was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |