Was van korte duur ze zit er al weerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:22 schreef engine het volgende:
Esther herinnerd zich ineens dat ze afstand ging houden..
[ afbeelding ]
IK vraag mij ook af watquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie wist weer iets niet.. SeikSaS & Waffel verontwaardigd ..
dat vrijgezellenfeesten een verassing zijn voor de vrijgezelquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie wist weer iets niet.. SeikSaS & Waffel verontwaardigd ..
handig tochquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:26 schreef Flow3r het volgende:
Sas weer blij want biertje in haar hand
Haar long covid speelt nooit op tijdens feestjes
En? Iedereen loopt daar al te zuipenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vrijgezellenfeesten een verassing zijn voor de vrijgezel
hij heeft aan wendy gevraagd waarom er geen feest isquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En? Iedereen loopt daar al te zuipen
En die weten zogenaamd nix?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft aan wendy gevraagd waarom er geen feest is
niemand weet van watquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En die weten zogenaamd nix? [ afbeelding ]
heeft daar dus niks mee te maken , mijn dochter heeft ook long covid gaat ook naar feestjes en drinkt ookquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:26 schreef Flow3r het volgende:
Sas weer blij want biertje in haar hand
Haar long covid speelt nooit op tijdens feestjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:31 schreef Hoempah het volgende:
ach hoe is het met ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |