abonnement Unibet Coolblue
pi_208519921
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:18 schreef lojanda het volgende:
Toch gek dat iedereen morgen iets wil doen en in de belangstelling staan maar eerder uitgesproken hebben dat het belachelijk is die hele bruiloft.

Opeens willen ze allemaal meedoen _O-
Behalve JW.
Ze hebben denk ik van achter te horen gekregen dat ze wel tv moeten maken. Bovendien vinden zd het zelf ook niet leuk als ze een evenement organiseren dat niemand meedoet.
pi_208519926
Ooit vroeg Wendy om frituurpannen, met de 100 euro van ice, ze mochten iets voorstellen..niemand die mee stemde..Jef heeft toen wel geluisterd en hoppa het meest gebruikte huishoudapparatuur..
  vrijdag 24 maart 2023 @ 17:22:04 #53
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208519936
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo te zien is het geen string,
Nee, want daar houdt ze rekening mee als ze er een draagt

pi_208519938
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:21 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Behalve JW.
Ze hebben denk ik van achter te horen gekregen dat ze wel tv moeten maken. Bovendien vinden zd het zelf ook niet leuk als ze een evenement organiseren dat niemand meedoet.
Dit zei Essie vanmorgen , dat ze het goed moeten aanpakken van kamer 5.
pi_208519950
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:15 schreef lojanda het volgende:
Geen idee of het echt lekker zal zijn wat hij nu ingeklaard gefabriceerd heeft maar Jeff heeft goed zijn best weer vandaag. Er is voldoende weer zo te zien en de brunch was ook meer dan genoeg.. en dat allemaal voor 70 euro ^O^
Ze hebben dit eerder gegeten. Esther en JW waren toen dol enthousiast dus dan is het goed ;)
  vrijdag 24 maart 2023 @ 17:25:58 #56
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208519978
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:21 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Behalve JW.
Ze hebben denk ik van achter te horen gekregen dat ze wel tv moeten maken. Bovendien vinden zd het zelf ook niet leuk als ze een evenement organiseren dat niemand meedoet.
JW danste gewoon mee tijdens de aanzoek.

pi_208519980
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:21 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Behalve JW.
Ze hebben denk ik van achter te horen gekregen dat ze wel tv moeten maken. Bovendien vinden zd het zelf ook niet leuk als ze een evenement organiseren dat niemand meedoet.
Maar behalve JW dan? Ik denk dat ze allemaal een stel klagers zijn en overal commentaar op hebben maar als het puntje bij paaltje komt toch ook wel willen shinen want ja ego’s hè..
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520004
Ik wil ook een mexicano
pi_208520009
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:23 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Ze hebben dit eerder gegeten. Esther en JW waren toen dol enthousiast dus dan is het goed ;)
Deze zelfgemaakte mexicano’s niet hoor, dat was toen een soort kebab van slierten geschaafde frikandel.. dat vonden ze toen eigenlijk allemaal wel erg lekker ^O^
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520022
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:28 schreef pingu66 het volgende:
Ik wil ook een mexicano
Ik krijg er ook trek van :9
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520025
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:26 schreef lojanda het volgende:

[..]
Maar behalve JW dan? Ik denk dat ze allemaal een stel klagers zijn en overal commentaar op hebben maar als het puntje bij paaltje komt toch ook wel willen shinen want ja ego’s hè..
JW zei vanmorgen ik ga niets extra's doen voor die bruiloft van die twee ( Esther vroeg of hij mee wilde doen aan een toneelstukje samen met Erik)
pi_208520039
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:25 schreef spapaars het volgende:

[..]
JW danste gewoon mee tijdens de aanzoek.

[ afbeelding ]
ja tuurlijk stel je voor ze noemen hem een spelbederver..maar als hij op de bank zit en weer zijn sjaggie klaag bui heeft, dan is het allemaal maar kut..maarrrrr ut maak me nix uit, maaar belachelijk bla bla bla.
pi_208520041
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:30 schreef pingu66 het volgende:

[..]
JW zei vanmorgen ik ga niets extra's doen voor die bruiloft van die twee ( Esther vroeg of hij mee wilde doen aan een toneelstukje samen met Erik)
Ik bedoelde dat iedereen de opdracht heeft gekregen van achter behalve dan JW want die doet niet mee met die onzin.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520051
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:31 schreef Silves het volgende:

[..]
ja tuurlijk stel je voor ze noemen hem een spelbederver..maar als hij op de bank zit en weer zijn sjaggie klaag bui heeft, dan is het allemaal maar kut..maarrrrr ut maak me nix uit, maaar belachelijk bla bla bla.
Daarom vond ik het zo leuk van de week dat hij weer eens een beter plan had met iets maar dat Rupert gewoon over hem heen walste.. dat was echt niet leuk aan zijn gezicht te zien.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  vrijdag 24 maart 2023 @ 17:35:54 #65
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208520078
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:31 schreef Silves het volgende:

[..]
ja tuurlijk stel je voor ze noemen hem een spelbederver..maar als hij op de bank zit en weer zijn sjaggie klaag bui heeft, dan is het allemaal maar kut..maarrrrr ut maak me nix uit, maaar belachelijk bla bla bla.
Heeft gewoon een negatieve instelling, zal ook nooit de gezelligste thuis zijn.
pi_208520082
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:33 schreef lojanda het volgende:

[..]
Daarom vond ik het zo leuk van de week dat hij weer eens een beter plan had met iets maar dat Rupert gewoon over hem heen walste.. dat was echt niet leuk aan zijn gezicht te zien.
Ik ben zo afgeknapt op de ouwe zeur, toen hij Babs zo,n beetje echt in haar gezicht begon te dreigen, ben er ook niet meer zo zeker van dat hij Mexx toen ook echt wel stevig heeft geduwd..best wel veel haat in die man..
pi_208520096
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:33 schreef lojanda het volgende:

[..]
Daarom vond ik het zo leuk van de week dat hij weer eens een beter plan had met iets maar dat Rupert gewoon over hem heen walste.. dat was echt niet leuk aan zijn gezicht te zien.
Hij is nog steeds over de zeik dat Kenzy ( zo'n meisje) manager is geworden en niet hij man met de meeste kennis en levenservaring. Daar heeft hij wel een uur over gemopperd tegen Marciano.
pi_208520121
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:36 schreef Silves het volgende:

[..]
Ik ben zo afgeknapt op de ouwe zeur, toen hij Babs zo,n beetje echt in haar gezicht begon te dreigen, ben er ook niet meer zo zeker van dat hij Mexx toen ook echt wel stevig heeft geduwd..best wel veel haat in die man..
Dat met Babette was echt niet normaal.. en at vindt hij nog steeds zo hoor. Het is echt iemand die heel haatdragend is.

Ik vond hem eerst altijd wel relaxed en aardig maar zijn ware aard is naar boven gekomen en blijkt zich heel anders te hebben voor gedaan. Ik ben ook wel klaar met hem.. snel elimineren en Erik er snel achteraan ^O^
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520133
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:37 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Hij is nog steeds over de zeik dat Kenzy ( zo'n meisje) manager is geworden en niet hij man met de meeste kennis en levenservaring. Daar heeft hij wel een uur over gemopperd tegen Marciano.
En dit gaat niet gebeuren dat ik eerder thuis ben dan Moira of een zooitje, al de jeugd deugd niet, luie ongezellige klager..en dit gaat 24\7 door , elke dag opnieuw zijn riedeltje.
pi_208520135
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:40 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat met Babette was echt niet normaal.. en at vindt hij nog steeds zo hoor. Het is echt iemand die heel haatdragend is.

Ik vond hem eerst altijd wel relaxed en aardig maar zijn ware aard is naar boven gekomen en blijkt zich heel anders te hebben voor gedaan. Ik ben ook wel klaar met hem.. snel elimineren en Erik er snel achteraan ^O^
_O_ _O_
pi_208520145
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:37 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Hij is nog steeds over de zeik dat Kenzy ( zo'n meisje) manager is geworden en niet hij man met de meeste kennis en levenservaring. Daar heeft hij wel een uur over gemopperd tegen Marciano.
A dat heb ik ook gezien.. hij kroop bijna in Marciano _O-

Nee het is gebleken dat hij een lelijk karakter heeft.

Zei hij laatst niet dat hij vier keer getrouwd is geweest? Nou kan me wel iets bij voorstellen dat niemand het met hem uithoudt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520165
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:41 schreef Silves het volgende:

[..]
En dit gaat niet gebeuren dat ik eerder thuis ben dan Moira of een zooitje, al de jeugd deugd niet, luie ongezellige klager..en dit gaat 24\7 door , elke dag opnieuw zijn riedeltje.
Ja de jeugd moet eruit heeft hij meerdere keren gezegd maar als hij dan hoort dat Babette zegt dat de oudjes weg moeten omdat ze de hele dag op de bank hangen kan dat echt niet volgens hem..
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520181
Dat hoesten van Moraima vind ik zo zielig voor haar. Ik hoop echt dat als ze straks weer thuis is daar weer opnieuw naar gekeken wordt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520182
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:44 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ja de jeugd moet eruit heeft hij meerdere keren gezegd maar als hij dan hoort dat Babette zegt dat de oudjes weg moeten omdat ze de hele dag op de bank hangen kan dat echt niet volgens hem..
Daarom heeft hij iedereen opgesteukt om op Babs te gaan..samen met die Erik, is voor te stikken idd dat hij hoorde dat hij oud werd genoemd.
pi_208520206
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:46 schreef Silves het volgende:

[..]
Daarom heeft hij iedereen opgesteukt om op Babs te gaan..samen met die Erik, is voor te stikken idd dat hij hoorde dat hij oud werd genoemd.
Terwijl hij hetzelfde zegt over de jeugd.. hoe dan 8)7

Nee het is gewoon een nare man.. blehhh :r
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520242
Kom Ima zegt Moraima en loopt naar de tafel..als er eten is sta ik er altijd als eerste _O-
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520249
Ze weten weer niet hoe snel ze aan de tafel zitten, zo bang om nog steeds tekort te komen..ja vooral de oudjes.
pi_208520262
Goh, zitten Esther en JW zomaar aan tafel...
pi_208520266
Moriama vraagt Ima wie hij op zichzelf en Rupert na zou kiezen wie de prijs zou winnen.

Hij zegt in eerste instantie Isaac, maar als Moraima dan zegt dat zij voor Janet zou kiezen, prijzen ze haar beiden de hemel in. Ze vinden Janet puur. Doet haar uiterste best en is altijd bezig met leuke dingetjes voor de groep, heeft met niemand ruzie. Ook komt ze voor zichzelf op, heeft niemand nodig zeggen ze.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_208520273
En dan hebben we de rolmops de zogenaamde gezondheids freak, de mayo, en al het vettig eten, smaakt haar elke keer bijzonder goed, maar achteraf ook klagen over het eten..
pi_208520278
Erik heeft al weer bijna zijn bord leeg en kijkt al over de tafel of hij zo nog een keer op kan scheppen..

Zo’n vieze hebberige vent is het.. echt bang dat hij iets te kort komt :{w
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520282
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:56 schreef Silves het volgende:
En dan hebben we de rolmops de zogenaamde gezondheids freak, de mayo, en al het vettig eten, smaakt haar elke keer bijzonder goed, maar achteraf ook klagen over het eten..
De schijf van vijf fit girl _O-
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520303
Ik krijg echt trek van al dat eten zien.

Zo blij dat mijn man net belt om te vragen of hij Chinees mee zal brengen _O_

Ze vinden het allemaal lekker zo te zien ^O^
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520308
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:42 schreef lojanda het volgende:

[..]
A dat heb ik ook gezien.. hij kroop bijna in Marciano _O-

Nee het is gebleken dat hij een lelijk karakter heeft.

Zei hij laatst niet dat hij vier keer getrouwd is geweest? Nou kan me wel iets bij voorstellen dat niemand het met hem uithoudt.
2 x en twee lange relaties volgens mij
pi_208520313


En dat moet dan ook op die plek op dat moment .. 8)7
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  vrijdag 24 maart 2023 @ 18:02:20 #86
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208520318
1 kippenpoot in het vet, schiet ook niet op als iedereen er 1 krijgt
pi_208520319
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:57 schreef lojanda het volgende:
Erik heeft al weer bijna zijn bord leeg en kijkt al over de tafel of hij zo nog een keer op kan scheppen..

Zo’n vieze hebberige vent is het.. echt bang dat hij iets te kort komt :{w
Als er iemand niets te kort komt is het Erik wel
pi_208520323
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 18:02 schreef spapaars het volgende:
1 kippenpoot in het vet, schiet ook niet op als iedereen er 1 krijgt
Die is voor eunice want mag geen varkensvlees en geen pindasaus
pi_208520327


Zou Esther haar kunnen zien daar? :X
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  vrijdag 24 maart 2023 @ 18:04:29 #90
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208520334
Geloof dat Eunice die kippenpoot heeft gekregen, die eet geen frikandellen.
  vrijdag 24 maart 2023 @ 18:05:37 #91
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208520343
pi_208520370
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 18:05 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Wie o wie krijgt haar bordje met snacks die ze bij haar heeft staan?
pi_208520374
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_208520394
Hey evening

Vind de friet er best lekker uit zien eigenlijk. Flinke borden ook wel. Eunice heeft een hele berg liggen


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208520404
Heeft Esther al geklaagd?
pi_208520418
Eunice eet friet met een lepel :? echt hele rara mensen daar hoor _O-
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520432
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 18:12 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening

Vind de friet er best lekker uit zien eigenlijk. Flinke borden ook wel. Eunice heeft een hele berg liggen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er zeker lekker uit en zo te zien vinden ze het allemaal ook lekker want ze blijven opscheppen :D

Mooi dat je er weer bent ^O^
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520439
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 18:13 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Esther al geklaagd?
Nog niet maar ze zit nog aan tafel dus als de oudjes zo meteen naar de bank schuiven zal het gezeik van ze wel weer beginnen..
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208520454
JW vond het allemaal heel erg lekker en lekkere satesaus zegt iextegen Jeff en Kim. Nou nou het is aangekomen bij JW hoor dat Eunice tegen hem zei dat de hele groep hem chagrijnig vindt.
pi_208520468
Als het zo saai blijft kijk ik lekker voetbal vanavond met mijn vriend Nederland tegen Frankrijk kwalificatie wedstrijd🙂
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')