Er zit veel meer dan twee minuten tussen dus deze tt mag gewoon blijvenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:50 schreef IkFok het volgende:
@:cinsan als je andere titel wil geef dan maar door aan een moderator.
Eunice heeft er lol in, maar het ziet er niet uit, ze heeft ook geen mooi figuur, ondanks dat ze heel lenig is, is ze een beetje mannelijk vooral van achterquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:52 schreef Snensie het volgende:
Wat een houten Klaas die Eunice. Ze heeft volgens mij ook amper ritmegevoel. Maar ik vind het wel leuk hoor dat ze bezig zijn en proberen maar ze Zijn ook gewoon veel te oud om het nu nog te leren.
Vind de keuken er daar altijd netjes op opgeruimd uitzien eigenlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Valt me weer op, Jeff is met Janet in de keuken aan het werk geweest en die keuken ziet er weer spik en span uit
Het valt me op dat ze bijna geen nek heeft.. ik vind haar ook niet zo mooi hoor. Als je dan Mirthe naast haar ziet dansen dan ziet dat er na die paar weken een stuk beter uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eunice heeft er lol in, maar het ziet er niet uit, ze heeft ook geen mooi figuur, ondanks dat ze heel lenig is, is ze een beetje mannelijk vooral van achter
is goed hoor ,quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:50 schreef IkFok het volgende:
@:cinsan als je andere titel wil geef dan maar door aan een moderator.
Nou als sommigen hebben gekookt, ziet het er ontploft uit, hele aanrecht volquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind de keuken er daar altijd netjes op opgeruimd uitzien eigenlijk
Ik weet al wat ik eraan zie, Eunice heeft geen taillequote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze bijna geen nek heeft.. ik vind haar ook niet zo mooi hoor. Als je dan Mirthe naast haar ziet dansen dan ziet dat er na die paar weken een stuk beter uit.
Ook knap dat ze een 3/4 maat in vieren teltquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:52 schreef Snensie het volgende:
Wat een houten Klaas die Eunice. Ze heeft volgens mij ook amper ritmegevoel. Maar ik vind het wel leuk hoor dat ze bezig zijn en proberen maar ze Zijn ook gewoon veel te oud om het nu nog te leren.
Nou dat komt niet door Janet want als zij kookt is het net of er een bom is gevallen. Jeff is sinds hij regelmatig met Isaac in de keuken staat heel erg van het opruimen omdat Isaac daar van houdt. Die kan niet in een troep keuken koken. Jeff ruimt sindsdien alles op en het wordt elke keer nog meer schoon en nu mag er helemaal niets meer op het aanrecht staan. Hij ruimt elke beker of bordje op wat er wordt neergezetquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Valt me weer op, Jeff is met Janet in de keuken aan het werk geweest en die keuken ziet er weer spik en span uit
Klopt idd en alles is heel compact.. geen taille en geen nek en ze heeft een langer lijf en korte beentjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik eraan zie, Eunice heeft geen taille
Ze moet maar deel 2 bestellen ..hoe moet het alweer het ballet boek.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:05 schreef lojanda het volgende:
Sorry maar ik vind het echt nergens op lijken dat ballet van Eunice.. Ze heeft eerder toch ook al een keer een soort van voorstelling gegeven, ze vergat toen ook nog de pasjes
Jeff kan ook niet tegen troep, is ook wel van het opruimen, ook al voor dat Isaac ook in de keuken kwam helpen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat komt niet door Janet want als zij kookt is het net of er een bom is gevallen. Jeff is sinds hij regelmatig met Isaac in de keuken staat heel erg van het opruimen omdat Isaac daar van houdt. Die kan niet in een troep keuken koken. Jeff ruimt sindsdien alles op en het wordt elke keer nog meer schoon en nu mag er helemaal niets meer op het aanrecht staan. Hij ruimt elke beker of bordje op wat er wordt neergezet![]()
Ziet er toch ook veel smakelijker uit als het netjes en schoon is
Nou ik heb wel genoeg ballet gezien van haar.. tis niet te doenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze moet maar deel 2 bestellen ..hoe moet het alweer het ballet boek.
Ja dat kun je wel zien aan zijn bed en z’n kastquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff kan ook niet tegen troep, is ook wel van het opruimen, ook al voor dat Isaac ook in de keuken kwam helpen.
na dit stopt ze ermeequote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik heb wel genoeg ballet gezien van haar.. tis niet te doenhet lijkt nergens op en kan beter iets anders gaan oefenen..
ja samen met Janet vanmiddag..brrr zag er niet smakelijk uit..maar och het gaat de frituurpan in dan ziet er het weer eetbaar uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:06 schreef lojanda het volgende:
Heeft Jeff nu de frikandellen en worst gemalen en daar een mexicano van gemaakt?
Jeff heeft in een restaurant gewerkt en dat kan je gewoon zien. Heeft niets met zijn slaapkamer of kast te maken, maar met werken in de keukenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel zien aan zijn bed en z’n kast
Esther gaat vast wat over die outfit zeggen, dat ze dit speciaal voor JW heeft aangetrokken met die billen half blootquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
Rokje van Eunice heeft een eigen wil.
[ afbeelding ]
Vraag me af of dat wel goed gaat en niet uit elkaar zal vallen..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:09 schreef Silves het volgende:
[..]
ja samen met Janet vanmiddag..brrr zag er niet smakelijk uit..maar och het gaat de frituurpan in dan ziet er het weer eetbaar uit.
Lelijk zo,n string eronder, lijkt of Mirthe in haar blote reet aan het huppelen is..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
Rokje van Eunice heeft een eigen wil.
[ afbeelding ]
Ik hoorde haar laatst zeggen dat ze wil schermen..omdat dit bij haar past..pfffquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dan gaat ze weer yoga les geven.. dat denkt ze ook goed te kunnen
en haar rug dan nog ringen van cuppings goed te zienquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Lelijk zo,n string eronder, lijkt of Mirthe in haar blote reet aan het huppelen is..
Nou ik heb hem eerder vaak genoeg ook in een hoop troep zien werken en hoe hij nu aan het ruimen is heeft hij echt nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft in een restaurant gewerkt en dat kan je gewoon zien. Heeft niets met zijn slaapkamer of kast te maken, maar met werken in de keuken
Zo te zien is het geen string,quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Lelijk zo,n string eronder, lijkt of Mirthe in haar blote reet aan het huppelen is..
Nou yoga kan ze wel ballet daarentegenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dan gaat ze weer yoga les geven.. dat denkt ze ook goed te kunnen
nee ik zag het, toen ze begonnen had ze haar badpak in haar kont zitten, nu zie ik dat het een normaal badpak is en het over 1 bil goed zat..quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou yoga kan ze wel ballet daarentegen
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:06 schreef lojanda het volgende:
Heeft Jeff nu de frikandellen en worst gemalen en daar een mexicano van gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |