Eerder op de dag was hij ook met Sas aan het praten over Wandaquote:Op maandag 6 maart 2023 06:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
juiste uur weet ik niet meer , om en rond 23 uur , was toen ze met japie muziek aan het luisteren was , ik heb het gehoord en gezien , hier las ik er niks over wat mij niet verwondert vandaar dat ik het hier schreef
ja , maar dit viel op sas effe in k3 wanda vragen over jasper en ja sas ging effe bij bern liggen knuffelen en zoenen, sas terug naar k4 ging jasper haar uitvragen over wandaquote:Op maandag 6 maart 2023 06:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerder op de dag was hij ook met Sas aan het praten over Wanda
En de relatie van Wanda
Wonderlijk
denk niemandquote:Op maandag 6 maart 2023 07:20 schreef Charmian het volgende:
wie gaat er vandaag de 24 uur aanvragen. vorige week waren er een paar droeftoeters
Ze doet vandaag de krakelingquote:Op maandag 6 maart 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Eunice heeft nu de kas in beslag genomen voor haar oefeningen zie ik
Eunice doet best vreemde yogaquote:Op maandag 6 maart 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Eunice moet nog even door oefen en dan kan ze haar been in de nek leggen
laat wendy toch zelf toequote:Op maandag 6 maart 2023 07:34 schreef greysbones het volgende:
Stream 2 is paperclip Jappie bij wendy in bed
Je moet er maar zin in hebben die man elke keer in je bed te hebben
Oh ja dat hoor je me niet zeggenquote:
Dan mag je niet met een man in bed liggen?quote:Op maandag 6 maart 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee weet ik .wendy is lief en aardig maar ze heeft kids thuis , ze zou beter moeten weten
Zeker met haar drink gedragquote:Op maandag 6 maart 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee weet ik .wendy is lief en aardig maar ze heeft kids thuis , ze zou beter moeten weten
mag zeker ze doet maar , ze heeft wel kids thuis , en ja jasper lag ook bij sas in bed las ik andere comments overquote:Op maandag 6 maart 2023 07:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan mag je niet met een man in bed liggen?
Ieder zijn ding
vind haar gewoon eng nuquote:Op maandag 6 maart 2023 07:51 schreef greysbones het volgende:
Ik word gewoon misselijk als ik naar Eunice kijk
Ze maakt af en toe bewegingen die niet gezond zijn voor een menselijk lichaamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |