Matin heeft haar waarschijnlijk weer wakker gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2023 08:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
babet al wakker waar gaan we dat schrijven
ojee dat kan ik missen als kiespijnquote:Op maandag 6 maart 2023 08:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin heeft haar waarschijnlijk weer wakker gemaakt
Om samen te filosoferen
erik heeft het redelijk hoog in zijn bol gekregenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:10 schreef greysbones het volgende:
Hoor ik Erik nu zeggen
Ik ben de persoon geworden die zij nooit hebben kunnen zijn
Ze hebben ik weet niet hoe lang samen in het ei gezeten. Wanda wordt uit beeld gehouden maar denk dat dat eerder met die scheldpartij te maken heeft dan hoe ze met Sjappie omgaat.quote:Op maandag 6 maart 2023 05:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat weten we dus niet , opvallend was wel dat wanda sasha uithoorde over jasper , en jasper sas uithoorde over wanda. en ik blijf erbij sasha heeft opdracht gekregen om wanda uit de wind te houden , en er niks fout tussen bern- sasha.hoorde jasper wel zeggen dat wanda naar huis wil, jasper vind dit geen goed idee ze kon beter wachten tot de storm geluwd was, heeft wanda mss via k5 iets te horen gekregen van het thuisfront
Dan zou Jeff heel veel uit beeld gehouden moeten wordenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze hebben ik weet niet hoe lang samen in het ei gezeten. Wanda wordt uit beeld gehouden maar denk dat dat eerder met die scheldpartij te maken heeft dan hoe ze met Sjappie omgaat.
Ik denk wel dat het te maken heeft met het in 1 bed slapen met Jappiequote:Op maandag 6 maart 2023 08:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze hebben ik weet niet hoe lang samen in het ei gezeten. Wanda wordt uit beeld gehouden maar denk dat dat eerder met die scheldpartij te maken heeft dan hoe ze met Sjappie omgaat.
Dat doen ze toch ook.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou Jeff heel veel uit beeld gehouden moeten worden
denk ik niet gisteravond ging sas nog effe naar bern toe , kussen , knuffelen en i love you hoorde en zag ik. en wada hoorde sasha uit over jasper , later hoorde jasper sasha uit over wandaquote:Op maandag 6 maart 2023 08:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet heel veel meer aan de hand is dan de vorige keer dat ze samen in bed lagen toen ze ook even afstand namen en ik denk al helemaal niet dat Sacha in opdracht van kamer 5 met Sjappie in bed is gaan liggen. Als er al een verzoek ligt of Sascha Sjappie bezig wil houden dan komt dat eerder van Wanda zelf af.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk ik niet gisteravond ging sas nog effe naar bern toe , kussen , knuffelen en i love you hoorde en zag ik. en wada hoorde sasha uit over jasper , later hoorde jasper sasha uit over wanda
Juist niet, wordt gelijk weggedraaid. Wat hebben we meegekregen van de laatste ruzie met Kim? Geluid bijna geen beeld.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij komt nog te veel in beeld als hij zijn nukken heeft
Ik zie dan die en dan die veel in beeld, of weinig in beeldquote:
helaas wel ben die babel kotsbeu aan het worden irritant persoonquote:Op maandag 6 maart 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dan die en dan die veel in beeld, of weinig in beeld
Ze volgen steeds andere mensen.
Helaas is nu Babette aan de beurt
Dan is het te hopen dat Babette snel een vreselijke scheldpartij krijgt dan zijn we even van haar verlost.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dan die en dan die veel in beeld, of weinig in beeld
Ze volgen steeds andere mensen.
Helaas is nu Babette aan de beurt
quote:Op maandag 6 maart 2023 08:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat Babette snel een vreselijke scheldpartij krijgt dan zijn we even van haar verlost.
ha babel is gek op labels heb er paar voor haar , irritant roddelend bemoeizuchtig wijf mett vreselijke lach , te lui om corvee te doenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:29 schreef greysbones het volgende:
Babbel is gek op labels
Erik niet
Ben het met Erik eens
Gelukkig wil ze enkel psycholoog worden en mag ze niet zomaar medicatie voorschrijven. Daar moet je psychiater voor zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 08:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
De toekomstige generatie is doomed met pillen voorschrijvers zoals Babette
kunnen ze bij haar niet wat pillen ingooien zodat ik haar effe niet moet aanhorenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig wil ze enkel psycholoog worden en mag ze niet zomaar medicatie voorschrijven. Daar moet je psychiater voor zijn
Je kunt wel de andere stream kijkenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
kunnen ze bij haar niet wat pillen ingooien zodat ik haar effe niet moet aanhoren
je hoort haar geratel en gehinnik overalquote:Op maandag 6 maart 2023 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt wel de andere stream kijken
Daar is ze niet te zien als het goed is
krijg je martinquote:Op maandag 6 maart 2023 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt wel de andere stream kijken
Daar is ze niet te zien als het goed is
p al een half uur zonder micquote:
Heeft hij het over de grootte van zijn ego? man manquote:Op maandag 6 maart 2023 08:10 schreef greysbones het volgende:
Hoor ik Erik nu zeggen
Ik ben de persoon geworden die zij nooit hebben kunnen zijn
Ik verwacht dat ze niet verder komt dan ervaringsdeskundige in een afkickcentrum.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig wil ze enkel psycholoog worden en mag ze niet zomaar medicatie voorschrijven. Daar moet je psychiater voor zijn
ja daarom verbaasd het mij dat hij nog in bed ligtquote:Op maandag 6 maart 2023 08:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
isaac is toch altijd als eerste op
Hij brengt meer tijd met Esther door, die zit bijna aan hem vastgeplaktquote:
Man man, dat is toch geen vergelijking.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
Mag Eric wel over de podcast recorder liegen?
leugentje om bestwil mssquote:Op maandag 6 maart 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
Mag Eric wel over de podcast recorder liegen?
jasper heeft wel gedouchtquote:Op maandag 6 maart 2023 09:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nadorst, nam wat slokken water maar ligt nu weer achter de kont van Wendy
Relax het is een grapjequote:Op maandag 6 maart 2023 09:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Man man, dat is toch geen vergelijking.
Alles in haar droom zegt dat, zegt ze tegen Babsquote:Op maandag 6 maart 2023 09:33 schreef cinsan het volgende:
sas heeft gedroomd en voelt ze ook aan dat er zwarte omslag komt voor haar
zoals bij gerry slecht nieuws van thuisquote:Op maandag 6 maart 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles in haar droom zegt dat, zegt ze tegen Babs
Babs hoopt het niet weer mee te maken?
ice denkt eliminatie pas rond 20 maartquote:Op maandag 6 maart 2023 09:42 schreef Flow3r het volgende:
Martin hoopt op een eliminatie vandaag, Marciano denkt van niet
[ afbeelding ]
Net als de eerste keer neemt ze wat afstand van Jasper, nu afwachten hoelang dat duurt, eerste keer was 2 dagen.quote:
jef ook alquote:Op maandag 6 maart 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
Zoe roddelt er weer lustig op los
Over de dj set
Dat deze beneden stond vannacht
Zoe was het aan Jeff aan het vertellenquote:
jef vertelde al eerder aan icequote:Op maandag 6 maart 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe was het aan Jeff aan het vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |