helaas wel ben die babel kotsbeu aan het worden irritant persoonquote:Op maandag 6 maart 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dan die en dan die veel in beeld, of weinig in beeld
Ze volgen steeds andere mensen.
Helaas is nu Babette aan de beurt
Dan is het te hopen dat Babette snel een vreselijke scheldpartij krijgt dan zijn we even van haar verlost.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dan die en dan die veel in beeld, of weinig in beeld
Ze volgen steeds andere mensen.
Helaas is nu Babette aan de beurt
quote:Op maandag 6 maart 2023 08:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat Babette snel een vreselijke scheldpartij krijgt dan zijn we even van haar verlost.
ha babel is gek op labels heb er paar voor haar , irritant roddelend bemoeizuchtig wijf mett vreselijke lach , te lui om corvee te doenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:29 schreef greysbones het volgende:
Babbel is gek op labels
Erik niet
Ben het met Erik eens
Gelukkig wil ze enkel psycholoog worden en mag ze niet zomaar medicatie voorschrijven. Daar moet je psychiater voor zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 08:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
De toekomstige generatie is doomed met pillen voorschrijvers zoals Babette
kunnen ze bij haar niet wat pillen ingooien zodat ik haar effe niet moet aanhorenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig wil ze enkel psycholoog worden en mag ze niet zomaar medicatie voorschrijven. Daar moet je psychiater voor zijn
Je kunt wel de andere stream kijkenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
kunnen ze bij haar niet wat pillen ingooien zodat ik haar effe niet moet aanhoren
je hoort haar geratel en gehinnik overalquote:Op maandag 6 maart 2023 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt wel de andere stream kijken
Daar is ze niet te zien als het goed is
krijg je martinquote:Op maandag 6 maart 2023 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt wel de andere stream kijken
Daar is ze niet te zien als het goed is
p al een half uur zonder micquote:
Heeft hij het over de grootte van zijn ego? man manquote:Op maandag 6 maart 2023 08:10 schreef greysbones het volgende:
Hoor ik Erik nu zeggen
Ik ben de persoon geworden die zij nooit hebben kunnen zijn
Ik verwacht dat ze niet verder komt dan ervaringsdeskundige in een afkickcentrum.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig wil ze enkel psycholoog worden en mag ze niet zomaar medicatie voorschrijven. Daar moet je psychiater voor zijn
ja daarom verbaasd het mij dat hij nog in bed ligtquote:Op maandag 6 maart 2023 08:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
isaac is toch altijd als eerste op
Hij brengt meer tijd met Esther door, die zit bijna aan hem vastgeplaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |