Plottwist.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:48 schreef cinsan het volgende:
kan me niet van de indruk ontdoen dat k5 vinger in de pap heeft rondom wanda , jasper , bern en sas
meer van sasha trek jij wat meer met jasper op , om wanda uit de wind te houden
Nieuw verhaallijn: driehoeksverhouding tussen B&S&J.quote:
Denk niet dat dit aan de orde is, denk meer wanda en jasper uit de wind houden zoals we al vaker gezien hebbenquote:Op maandag 6 maart 2023 00:04 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Nieuw verhaallijn: driehoeksverhouding tussen B&S&J.
Voor wie gaat Sas?
De stille Bern of de zuipende Jappie?.
Jappie wilde Bern van begin al er uit, dat zei hij al op het muziekfeestje waar Bern de 1e zoen aan Sas gaf.
Deze opdracht van kmr 5 is DE gelegenheid voor Jappie om Bern dwars te zitten.
Ja, dat begreep ik wel hoor, vond gewoon leuk om er een andere draai aan te geven.quote:Op maandag 6 maart 2023 00:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk niet dat dit aan de orde is, denk meer wanda en jasper uit de wind houden zoals we al vaker gezien hebben
Ze zitten nu in de loods muziek te luisteren: Sacha, Babet, Zoe, Jappie, Wendyquote:Op maandag 6 maart 2023 00:50 schreef Daana316 het volgende:
Storingen op stream al 1,5 uur. Weet iemand of Jsppie weer bij Das ligt?
Oké thanks. Dag Bern, welkom Jappie.quote:Op maandag 6 maart 2023 00:54 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze zitten nu in de loods muziek te luisteren: Sacha, Babet, Zoe, Jappie, Wendy
Dat hoop ik niet...quote:Op maandag 6 maart 2023 00:56 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Oké thanks. Dag Bern, welkom Jappie.
Ik heb geen stroring, ze zitten in de woonkamer te praten over gele kaarten etc. vanwege muziek luisteren of ietsquote:Op maandag 6 maart 2023 00:50 schreef Daana316 het volgende:
Storingen op stream al 1,5 uur. Weet iemand of Jsppie weer bij Das ligt?
Als die maar drank heeftquote:Op maandag 6 maart 2023 01:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper praat als JW, het maakt mij allemaal niet uit
Don't jinx it....quote:Op maandag 6 maart 2023 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha moppert, ze dreigen met alles met gele kaarten: je mag geen briefjes schrijven, niet fluisteren, ze doen het allemaal, niet praten tijdens het roken, staat allemaal een gele kaart op, maar ze geven hem fakking nooit
3 maanden lang onzichtbaar geweest en nu het hoogste woord, raar wijfquote:Op maandag 6 maart 2023 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha heeft er een tering hekel aan als mensen er wat van zeggen op een bepaalde toon en ze heeft er geen boodschap aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |