Ik vind met name Sjeffie inmiddels een bijna bordline eikel met iets teveel stemmingswisseling.. dat Kim het met die klootzak uithoudt zal wel met de veiligheid binnen het TV programma te maken hebbenquote:Op zondag 5 maart 2023 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff en Kim zijn aan het toneelspelen met elkaar, doen net alsof ze buiten de loods zijn, met vrienden bellen, aar de dierentuin geweest, over hun dag praten
ik vind het schattig
Heel raarquote:Op zondag 5 maart 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Jappie lijkt zijn interesse te verplaatsen naar sascha? ineens dikke vrienden
Of Sasje wil intussen wat anders dan Bern...quote:Op zondag 5 maart 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Jappie lijkt zijn interesse te verplaatsen naar sascha? ineens dikke vrienden
Japie nodigt haar uit om erbij te komenquote:Op zondag 5 maart 2023 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of Sasje wil intussen wat anders dan Bern...
En wie giebelt ertussen... cockblockWaffel![]()
[ afbeelding ]
Eerder afleiding strategie maar daar trappen we niet inquote:Op zondag 5 maart 2023 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of Sasje wil intussen wat anders dan Bern...
En wie giebelt ertussen... cockblockWaffel![]()
[ afbeelding ]
het is echt te raarquote:Op zondag 5 maart 2023 22:48 schreef cinsan het volgende:
kan me niet van de indruk ontdoen dat k5 vinger in de pap heeft rondom wanda , jasper , bern en sas
meer van sasha trek jij wat meer met jasper op , om wanda uit de wind te houden
nou laat deze oude dame dan maar naief zijnquote:Op zondag 5 maart 2023 22:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Eerder afleiding strategie maar daar trappen we niet in
Ja maar wel keihard naar beneden blére BERREENNN SASJAA WIL JE WAT SEGGEEHHquote:Op zondag 5 maart 2023 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Japie nodigt haar uit om erbij te komen
dat wil ze niet
babeltrut moet heel snel naar maastrichtquote:Op zondag 5 maart 2023 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel vind Taart van Jumbo maar nix
Babbel vind Taart van Multivlaai ook maar nix
Babbel vind Taart van de Hema ook maar nix
Babbel moest maar eens oprotten naar LuiLekkerland buiten de Poort
Het begint inmiddels een beschamende vertoning te worden die hele TV Show .. stelletje verwende klootzakken met een bekken vol beterweten, leven gratis met ruim ¤900.000 op de bank..quote:Op zondag 5 maart 2023 23:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
babeltrut moet heel snel naar maastricht
Ik zei al eerder: dat vriendelijkequote:Op zondag 5 maart 2023 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee... ParaSasje zit weer in de houding...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |