terwijl ik denk dat sas hem meer respecteert als hij wat meer tegengas zou geven..quote:Op zondag 5 maart 2023 21:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk ergens ook dat hij dat niet durft en bang is om haar te verliezen
Denk ik misschien ook maar dan gaat ze natuurlijk ook weer tegen hem in. Die heeft af en toe ook wat steekjes los hoor. Maar als je een relatie hebt moet je van beide kanten dat kunnen doenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
terwijl ik denk dat sas hem meer respecteert als hij wat meer tegengas zou geven..
ja ze zal wel tegen hem in gaan, maar denk dat ze uiteindelijk moe van wordt van iemand die haar alleen maar adoreert en nooit tegengas geeftquote:Op zondag 5 maart 2023 21:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk ik misschien ook maar dan gaat ze natuurlijk ook weer tegen hem in. Die heeft af en toe ook wat steekjes los hoor. Maar als je een relatie hebt moet je van beide kanten dat kunnen doen
je moet er van houdenquote:
bern heeft zelf gezegd in deze relatie heb jij de broek aan /////quote:Op zondag 5 maart 2023 21:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk ik misschien ook maar dan gaat ze natuurlijk ook weer tegen hem in. Die heeft af en toe ook wat steekjes los hoor. Maar als je een relatie hebt moet je van beide kanten dat kunnen doen
en dat is waarquote:Op zondag 5 maart 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern heeft zelf gezegd in deze relatie heb jij de broek aan /////
Dat klopt. Maar denk ergens dat het ook een bepaalde angst is om haar daardoor te verliezen. Zijn basis in vorige relaties was ook niet goed. Hoop voor hem dat hij toch zijn zegje kan doen of er iets van leert.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern heeft zelf gezegd in deze relatie heb jij de broek aan /////
quote:Op zondag 5 maart 2023 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en dat is waar
en toch denk ik dat ze dit zat wordt..
zonder make up opquote:Op zondag 5 maart 2023 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda zit gezellig te zingen met oa Kenzi
Sasja Kruidjeroermie heeft vaak zat Bern zijn vet gegeven, als een hond in de hoek gezet omdat meneer niet eerlijk was over zijn verleden.. met hoeveel lulletjes Maagdelijke SasjeHeiligeMaria buiten de deur geneukt heeft was even niet ter sprake..quote:Op zondag 5 maart 2023 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ze zal wel tegen hem in gaan, maar denk dat ze uiteindelijk moe van wordt van iemand die haar alleen maar adoreert en nooit tegengas geeft
Jappie weet toch wel dat er een IvoRR'tje buiten rondloopt.. dat hoeft ParaSasje hem toch niet te vertellenquote:
Ze zijn al uitgeluld en SLquote:Op zondag 5 maart 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
Zou mooi zijn als iemand er een filmpje van maakt
heel verhaal over de relatie van Wanda
door Sas verteld
Even teruggeluisterd.. Sasje gaf alleen aan dat de relatie tussen Wanda en haar vriend sterk genoeg waren om die shit met Jappie te doorstaan... máár je weet het pas zéker al je naar huis gaat... Wanda of Jappiequote:Op zondag 5 maart 2023 21:47 schreef greysbones het volgende:
Jappie had het btw over een vertrek van Wanda
en dat dit het domste is wat ze nu kan doen
Jappie zei tochquote:Op zondag 5 maart 2023 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even teruggeluisterd.. Sasje gaf alleen aan dat de relatie tussen Wanda en haar vriend sterk genoeg waren om die shit met Jappie te doorstaan... máár je weet het pas zéker al je naar huis gaat... Wanda of Jappie![]()
Bullshit gesprekje van nix dus weer
ik heb Mori's naam niet gehoordquote:Op zondag 5 maart 2023 21:57 schreef Inka het volgende:
Zei Isaac nu net dat Wanda Moraima op de stip gaat zetten?
Sjah.. Jappie wil neuken.. het fuckt 'm niet hoe en wanneerquote:Op zondag 5 maart 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie zei toch
ze moet hierom niet naar huis gaan
om nu naar huis te gaan is het domste wat je kan doen
ze kan beter wachten tot de storm is gaan liggen
Jappie en Sas liggen elkaar ook welquote:Op zondag 5 maart 2023 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah.. Jappie wil neuken.. het fuckt 'm niet hoe en wanneer
hoe weet japie dat er storm is , wanda iets gehoord over buiten in k5quote:Op zondag 5 maart 2023 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah.. Jappie wil neuken.. het fuckt 'm niet hoe en wanneer
dat was Icequote:Op zondag 5 maart 2023 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë gaat nog even uit de doeken doen dat Wanda en ... de eliminatie van Jeff hebben voorbereid, met namen en nummers etc...
Zoë zegt dat Wanda en (kim?) dit hebben voorbereidquote:Op zondag 5 maart 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was Ice
dus zoe is ook niet eerlijk
Kenzy was toch al een keer geweestquote:Op zondag 5 maart 2023 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jappie en Wendie ook wel.. waar zou Jappie het eerste zijn pikkie in willen stoppen?
quote:Op zondag 5 maart 2023 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zoë zegt dat Wanda en (kim?) dit hebben voorbereid
Isaac voegt toe dat ze hem ook wilden overhalen
ze hebben het allemaal achter de allebogen
ik begrijp de haat naar Kim gewoon nietquote:Op zondag 5 maart 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
die daar met die roze bidon (kim dus)
vind ik echt een jaloers achterbaks
verder niet echt positieve woorden
wow
Jappie wat ziek dit
Wandaquote:Op zondag 5 maart 2023 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik begrijp de haat naar Kim gewoon niet
achterbaks is ze absoluut niet
als Jappie zo beinvloedbaar is dat omdat zijn object of affection Jeff en Kim haat, hij nu ook de vriendin van Jeff haat.. sneuneus is hetquote:
Wanda haat Kimquote:Op zondag 5 maart 2023 22:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als Jappie zo beinvloedbaar is dat omdat zijn object of affection Jeff haat, hij nu ook de vriendin van Jeff haat.. sneuneus is het
dat valt wel meequote:Op zondag 5 maart 2023 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het niet te doen dat ze nu allemaal nieuwe groepjes en bondjes hebben
Zegt degene die een voorraad drank in zijn kast heeft staan en in de ochtend al begint met drinken.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:07 schreef greysbones het volgende:
jappie over jeff
ups en downs met hem
ik zie wel dat het een echte ehhhh
hij heeft heel veel stemmingswisselingen
ehmm
de pet staat afhankelijk van alcohol en tabak
ik zou hem niet missen
Sas uiteindelijk ook niet
ze heeft er zelf geen last van
anderen wel
het voelt voor mij als chaosquote:Op zondag 5 maart 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat valt wel mee
de meesten zijn weer terug op hun oude plekje
Ik vind met name Sjeffie inmiddels een bijna bordline eikel met iets teveel stemmingswisseling.. dat Kim het met die klootzak uithoudt zal wel met de veiligheid binnen het TV programma te maken hebbenquote:Op zondag 5 maart 2023 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff en Kim zijn aan het toneelspelen met elkaar, doen net alsof ze buiten de loods zijn, met vrienden bellen, aar de dierentuin geweest, over hun dag praten
ik vind het schattig
Heel raarquote:Op zondag 5 maart 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Jappie lijkt zijn interesse te verplaatsen naar sascha? ineens dikke vrienden
Of Sasje wil intussen wat anders dan Bern...quote:Op zondag 5 maart 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Jappie lijkt zijn interesse te verplaatsen naar sascha? ineens dikke vrienden
Japie nodigt haar uit om erbij te komenquote:Op zondag 5 maart 2023 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of Sasje wil intussen wat anders dan Bern...
En wie giebelt ertussen... cockblockWaffel![]()
[ afbeelding ]
Eerder afleiding strategie maar daar trappen we niet inquote:Op zondag 5 maart 2023 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of Sasje wil intussen wat anders dan Bern...
En wie giebelt ertussen... cockblockWaffel![]()
[ afbeelding ]
het is echt te raarquote:Op zondag 5 maart 2023 22:48 schreef cinsan het volgende:
kan me niet van de indruk ontdoen dat k5 vinger in de pap heeft rondom wanda , jasper , bern en sas
meer van sasha trek jij wat meer met jasper op , om wanda uit de wind te houden
nou laat deze oude dame dan maar naief zijnquote:Op zondag 5 maart 2023 22:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Eerder afleiding strategie maar daar trappen we niet in
Ja maar wel keihard naar beneden blére BERREENNN SASJAA WIL JE WAT SEGGEEHHquote:Op zondag 5 maart 2023 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Japie nodigt haar uit om erbij te komen
dat wil ze niet
babeltrut moet heel snel naar maastrichtquote:Op zondag 5 maart 2023 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel vind Taart van Jumbo maar nix
Babbel vind Taart van Multivlaai ook maar nix
Babbel vind Taart van de Hema ook maar nix
Babbel moest maar eens oprotten naar LuiLekkerland buiten de Poort
Het begint inmiddels een beschamende vertoning te worden die hele TV Show .. stelletje verwende klootzakken met een bekken vol beterweten, leven gratis met ruim ¤900.000 op de bank..quote:Op zondag 5 maart 2023 23:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
babeltrut moet heel snel naar maastricht
Ik zei al eerder: dat vriendelijkequote:Op zondag 5 maart 2023 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee... ParaSasje zit weer in de houding...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |