ik vind Bern ook niksquote:Op zondag 5 maart 2023 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere.... zeiksetje![]()
[ afbeelding ]
Geeft nog nooit iets beters gehad denk ik danquote:Op zondag 5 maart 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Bern ook niks
maar die laat zich ook gewoon als voetveeg gebruiken
ze kunnen ook beide wijs zijn en zeggen dat het niet werktquote:Op zondag 5 maart 2023 21:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap dat niet hoor heb je een relatie ga je zo met je partner om
Dit ziet er wel depri uit ja en ik vond ze altijd wel iets hebben maar ze gedraagt zich steeds meer zoquote:Op zondag 5 maart 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Bern ook niks
vooral met dit liedjequote:Op zondag 5 maart 2023 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
Ergens zie ik Kim wel gaan DJ'en hierna
Neuh.. er is ook nog zoiets als "Gelaten over je heen laten gaan"quote:Op zondag 5 maart 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Bern ook niks
Ja dat long Covid... dikke L en 3 vingersquote:Op zondag 5 maart 2023 21:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dit ziet er wel depri uit ja en ik vond ze altijd wel iets hebben maar ze gedraagt zich steeds meer zo
dit is niet gelaten over je heen laten gaanquote:Op zondag 5 maart 2023 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. er is ook nog zoiets als "Gelaten over je heen laten gaan"Bern is slimmer dan ZeikSasje met al haar bezopen uitvallen
Bern weet al vanaf dag één dat neuken geen optie is bij ParaSasje
bern zit er depri uit omdat er weer stellingen aankomen oa iets voor zoe 1000 euroquote:Op zondag 5 maart 2023 21:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dit ziet er wel depri uit ja en ik vond ze altijd wel iets hebben maar ze gedraagt zich steeds meer zo
Inmiddels beide streamen in storing grrrr eindelijk ff de tijd. Krijg je ditquote:Op zondag 5 maart 2023 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik ook maar doet het inmiddels weer.
Maar Sasha haar mood zal ook niet mee helpen ipv hem op te beuren zit ze hem af te kaffen.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern zit er depri uit omdat er weer stellingen aankomen oa iets voor zoe 1000 euro
dat weet hij onderhand al wel , als hij wil kan hij ook sas op haar plek zetten , maar doet hij nietquote:Op zondag 5 maart 2023 21:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Maar Sasha haar mood zal ook niet mee helpen ipv hem op te beuren zit ze hem af te kaffen.
Denk ergens ook dat hij dat niet durft en bang is om haar te verliezenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat weet hij onderhand al wel , als hij wil kan hij ook sas op haar plek zetten , maar doet hij niet
wat je op je andere kant afspeelt hoor je op je headsetquote:Op zondag 5 maart 2023 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
Kim met headset.. moet die troep ook zo hard op de speakers dan![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |