Staat toch een tijd in de balkquote:Op zondag 5 maart 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan het niet meer zien of die achter loopt want hij was weer eens gestopt
Er zit niemand in de kas, je loopt vet achterquote:Op zondag 5 maart 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Over wie hebben ze het nu in de kas, over Babette of Wanda?
O ze staan buiten Jeff en Isaac sorryquote:Op zondag 5 maart 2023 18:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er zit niemand in de kas, je loopt vet achter
ze hadden het over Wanda die met iedereen goed schijnt te zijn en dat snappen ze nietquote:Op zondag 5 maart 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Over wie hebben ze het nu in de kas, over Babette of Wanda?
Oke, ik twijfelde tussen Babet en Wandaquote:Op zondag 5 maart 2023 18:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hadden het over Wanda die met iedereen goed schijnt te zijn en dat snappen ze niet
Iedereen komt er mooi tussendoorquote:Op zondag 5 maart 2023 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
"De Kaarten zijn geschud.." Aldus beide Sukkels die denken het Spel te runnen
[ afbeelding ]
Die arrogante eikel Sjeffie vergeet altijd dat zijn éne stem geen moer waard is.. al dat gelul is voor de camera best wel leuk.. misschien helpt het in zijn Febo-Opslijmenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
ALs wij niets hebben afgesproken zal ik altijd op Kenzy gaan zegt Jeff
Hij en Isaac zijn aan elkaar gewaagd, De twee walgelijkste mannen ooit die ik een een RLS heb gezienquote:Op zondag 5 maart 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die arrogante eikel Sjeffie vergeet altijd dat zijn éne stem geen moer waard is.. al dat gelul is voor de camera best wel leuk.. misschien helpt het in zijn Febo-Opslijmen
Ergens vermoeden ze beide dat "TV maken" hun gaat helpen te blijven... terwijl de ervaring leert dat dagelijks geen zák doen ( JW) inmiddels hetzelfde resultaat geeftquote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij en Isaac zijn aan elkaar gewaagd, De twee walgelijkste mannen ooit die ik een een RLS heb gezien
Nou Jessie Uto mag van mij ook in het rijtje.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij en Isaac zijn aan elkaar gewaagd, De twee walgelijkste mannen ooit die ik een een RLS heb gezien
Dat was er ook een inderdaad als ik daar over ga beginnen ga ik offtopic en krijg ik zo van @Deisyy op me donderquote:Op zondag 5 maart 2023 18:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou Jessie Uto mag van mij ook in het rijtje.
Isaac wil dat gaan veranderen.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn mensen die met hun foto nog nooit op een scherm zijn gekomen he ongelooflijk zegt Jeff Heb jij Erik wel eens op het scherm gezien? DIe had die auto ook niet omgedraaid gekregen
Ja en dan net zeggen als we niets overlegd hebben ga ik altijd op Kenzyquote:Op zondag 5 maart 2023 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Isaac wil dat gaan veranderen.
Jeff is het daarmee eens, maar niet voordat die postduif eruit is.
Het enige wat ik weet is dat ze bij Jasper in bed heeft geslapen.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:23 schreef orange500 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er met Wanda is... Heb het gemist
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan net zeggen als we niets overlegd hebben ga ik altijd op Kenzy
SPOILER: Een paar weken terug zei hij dat ook tegen KimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zit naar JW en Esther te kijken JW zit er bij alsof hij zijn laatste dubbeltje heeft versnoeptSPOILER: Een paar weken terug zei hij dat ook tegen KimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Die andere stream is naar de keuken gegaan. Had het geluid nog wat hard staan met m'n oortjes in, dat geram in die bak met een garde is niet prettigquote:Op zondag 5 maart 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit naar JW en Esther te kijken JW zit er bij alsof hij zijn laatste dubbeltje heeft versnoept
hij heeft een beetje gedaan , maar snel opgegeven die doet meer aan bedsportquote:Op zondag 5 maart 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie Rupert de hele dag in een sportbroek, maar sport hij ook?
waar??quote:Op zondag 5 maart 2023 18:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jappie en Wanda zitten al de hele tijd te praten
Die heb ik gemistquote:Op zondag 5 maart 2023 18:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee was een kleine flesje saus of iets
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
op de achtergrond hier als je goed kijkt
[ afbeelding ]
Flesje ligt bij Eunice op het aanrecht met een rode dopquote:
Ik zie wel een flesje met rode dop bij Mirthequote:Op zondag 5 maart 2023 18:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Flesje ligt bij Eunice op het aanrecht met een rode dop
het zou me niks verbazen als ze morgen gaatquote:Op zondag 5 maart 2023 18:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze komen bijna niet een beeld , elke keer maar even,maar zitten er al een hele tijd
Geloof er niks vanquote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als ze morgen gaat
aan de andere kant ze is al eerder een maand uit beeld geweest
je kunt veel zeggen van Rupiequote:
Ja denk dat hetzelfde is..Ben nu zoeken op de Jumbo sitequote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie wel een flesje met rode dop bij Mirthe
Maar ik heb geen idee wat het is.
Ik denk dat ze deze maand met Rupie prima zullen eten.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt veel zeggen van Rupie
maar koken heeft hij wel vaak en veel gedaan
ik daht dat Eunice opgeklopt eiwit aan het bakken is.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
O lekker gebakken bloemkool. Ik deed dat altijd in olie in de frituur pan, best lekker
zolang er geld is wel jaquote:Op zondag 5 maart 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze maand met Rupie prima zullen eten.
Rupert weet van weinig ook nog iets lekkers te maken.quote:
O, ik dacht dat het bloemkool wasquote:Op zondag 5 maart 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik daht dat Eunice opgeklopt eiwit aan het bakken is.
kloptquote:Op zondag 5 maart 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rupert weet van weinig ook nog iets lekkers te maken.
bloemkool met een iets eromquote:Op zondag 5 maart 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik daht dat Eunice opgeklopt eiwit aan het bakken is.
Eunice staat te kloppen als een malle, maar ik heb geen idee waar de bloemkool gebleven is, die is wel in kleine stukjes gesneden zag ik vanmiddag.quote:
Ja ik zie dat Eunice nu inderdaad de bloemkool door het eiwit haalt en dan in de pan doet.quote:
die is ze aan het bakkenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eunice staat te kloppen als een malle, maar ik heb geen idee waar de bloemkool gebleven is, die is wel in kleine stukjes gesneden zag ik vanmiddag.
Ze doopt de bloemkool in het eiwit zo te zien en dan bakt ze hetquote:Op zondag 5 maart 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eunice staat te kloppen als een malle, maar ik heb geen idee waar de bloemkool gebleven is, die is wel in kleine stukjes gesneden zag ik vanmiddag.
Wat een werk, maar wel heel leuk om te zien.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doopt de bloemkool in het eiwit zo te zien en dan bakt ze het
Door een papje van bloem met kruiden halen en dan in olie bakken ken ik wel maar door eiwit halen nietquote:Op zondag 5 maart 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik zie dat Eunice nu inderdaad de bloemkool door het eiwit haalt en dan in de pan doet.
Toch soort van gebakken bloemkool @:Dotteke
En alles met de blote handen dus erg warm zal het niet zijnquote:Op zondag 5 maart 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een werk, maar wel heel leuk om te zien.
Er zit nog aardig wat bloemkool in de pan, succes Eunicequote:Op zondag 5 maart 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En alles met de blote handen dus erg warm zal het niet zijn
Vind het niet klinken, maar Matin lijkt er enorm blij meequote:
hij vindt het geweldigquote:Op zondag 5 maart 2023 19:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het niet klinken, maar Matin lijkt er enorm blij mee
Aanpakken? Hij is het hem aan het leren toch?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vindt het geweldig
hij kan een overloopje maken
jaquote:Op zondag 5 maart 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aanpakken? Hij is het hem aan het leren toch?
Een houten kom is niet heel handig, maar die was niet viezig, er waren al eiwitten in opgeklopt.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:00 schreef pingu66 het volgende:
Dat koken bij Eunice duurt altijd een eeuwigheid......accepteert ook geen adviezen of hulp: laat mij het duun op mijn manier.
Eiwit opkloppen in een houten "vieze kom" lijkt me geen goed idee.maar laat ze maar lekker aanmodderen,tijd zat. Bern is al een paar keer de keuken ingelopen om te kijken of meneer zijn eten al klaar is.
Een maand? Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als ze morgen gaat
aan de andere kant ze is al eerder een maand uit beeld geweest
Grote jongen hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ja! Hij praat nu ook over zich zelf: "Wat snel! Matin wat snel!"
Zei Mexx ook al eens
Maar hij is wel ergens mee bezig.
Volgens mij kwam hij om een stukje papier vragen.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:00 schreef pingu66 het volgende:
Dat koken bij Eunice duurt altijd een eeuwigheid......accepteert ook geen adviezen of hulp: laat mij het duun op mijn manier.
Eiwit opkloppen in een houten "vieze kom" lijkt me geen goed idee.maar laat ze maar lekker aanmodderen,tijd zat. Bern is al een paar keer de keuken ingelopen om te kijken of meneer zijn eten al klaar is.
Moet ze gewoon in de frituur gooien en dat beslag maken zonder eiwitten. (Veel te duur)quote:Op zondag 5 maart 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit nog aardig wat bloemkool in de pan, succes Eunice
A little goes a long way met eiwitten.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moet ze gewoon in de frituur gooien en dat beslag maken zonder eiwitten. (Veel te duur)
In de keuken?quote:Op zondag 5 maart 2023 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij om een stukje papier vragen.
En ze hebben het over mosterd gehad.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In de keuken?
Vaak komt Bern de keuken binnen om te vragen hoe laat gaan we eten?
deze keer nietquote:Op zondag 5 maart 2023 19:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In de keuken?
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In de keuken?
Echt he, voor zoveel manquote:Op zondag 5 maart 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Wat een geduld heeft Eunice met al die bloemkoolroosjes
Klopt, Rupi heeft het blok boven.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Want papier heeft niemand anders in de loods behalve die 3 die in de keuken staan.
Er is inmiddels meer papier buiten dat kantoor dan etenquote:
Dat kruis was niet nat, maar de stof daar is donkerderquote:Op zondag 5 maart 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Als ik nu Mirthe in dat roze broekje zie moet ik aan dat natte kruis denken van dat gifje van @:5thencounter vanmiddag
Het zag er echt uit als een vlek het was niet met gladde randenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kruis was niet nat, maar de stof daar is donkerder
Ik dacht het eerder ook al.
Misschien wil hij bak papier 😉quote:Op zondag 5 maart 2023 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Want papier heeft niemand anders in de loods behalve die 3 die in de keuken staan.
Niet mauwen zei ze nog, gewoon etenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Pfff zegt Esther ze snapt waarom ze deze combinatie hebben gedaan.
Nee hoor in de aanbieding 2 voor 4 euroquote:Op zondag 5 maart 2023 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, voor zoveel man
Bloemkool is op het moment nog hartstikke duur ook
Echt jammer van die timingquote:Op zondag 5 maart 2023 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
Ah jammer! Liggen ze de hele tijd te zeveren op dat bed, en net nu het interessant wordt doordat ze 'de opname' gevonden hebben worden ze geroepen voor het eten
Anyways, Babette en Wendy hebben Zoe gelukkig weten te overtuigen de opname niet weg te gooien
tis ook wel toeval dat nu net hun het weer ontdekkenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
Ah jammer! Liggen ze de hele tijd te zeveren op dat bed, en net nu het interessant wordt doordat ze 'de opname' gevonden hebben worden ze geroepen voor het eten
Anyways, Babette en Wendy hebben Zoe gelukkig weten te overtuigen de opname niet weg te gooien
Thnx! Waarom zou FEBO haar niet meer in beeld brengen denken jullie?quote:Op zondag 5 maart 2023 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat ze bij Jasper in bed heeft geslapen.
maw ze is te luiquote:Op zondag 5 maart 2023 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Babette heeft nog wel trek in bloemkool, maar ze vindt he awkward om naar de keuken te lopen.
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Wendy: Esther was het tahu of tofu?
Esther: Taugé
Ik kijk Mirtje niet graag in haar kruis.. maar als het echt moet...quote:Op zondag 5 maart 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Als ik nu Mirthe in dat roze broekje zie moet ik aan dat natte kruis denken van dat gifje van @:5thencounter vanmiddag
Ze beschermen haar goed na zaterdag. Denk dat we in de uitzending ook niet veel gaan zien er van. Kijk sowieso geen uitzendingen. Heel weinig.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
Wanda is al weer nergens te zien
net een overzichts shot van de loods
nergens te bekennen
keep on dreamingquote:Op zondag 5 maart 2023 20:12 schreef D. het volgende:
Gaan Wanda en Sasha morgen nog steeds hun 24 uur aanvragen?
Yep, it's gonna happen!quote:Op zondag 5 maart 2023 20:12 schreef D. het volgende:
Nee natuurlijk niet.. alletwee vreselijke zeikkutten die denken méér te zijn dan de normale kutten daar, maar denken de algemene aandacht weer een beetje naar zich toe te trekken..quote:Op zondag 5 maart 2023 20:12 schreef D. het volgende:
Om de kas te openen ```;Pquote:Op zondag 5 maart 2023 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac pakt de heggenschaar ipv een gewone schaar waar Rupert zodadelijk de kas mee kan openen.
Waarom hebben ze een heggenschaar met die nep klimop
Laat het "Cabana bouwen" beginnenquote:Op zondag 5 maart 2023 20:32 schreef freaky40 het volgende:
Een onvervalste Utopia nieuwe unit opening.
Cordwood 2.0quote:Op zondag 5 maart 2023 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laat het "Cabana bouwen" beginnen
zweet hutquote:Op zondag 5 maart 2023 20:37 schreef freaky40 het volgende:
Wordt van de zomer gewoon een sauna dus...lekker zweten...
wedden dat Janet het werk gaat doen en Isaac met de eer gaat strijken?quote:Op zondag 5 maart 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
aanvraag bij Janet en Isaak
B en b
ontbijt van ice en janet
Er was vanmiddag door Rupert en Isaac aan hen gevraagd nog niet in de kas te gaan omdat vanavond de grande opening was, blijkbaar hadden ze daar maling aan, want ze zijn er toch gaan zitten met Kim.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
klein sneertje van Janet
voor jullie is het geen verrassing meer
(tegen babs wendy zoe)
maar ze kwam bij Rupie cola vragen voor in de kas?quote:Op zondag 5 maart 2023 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was vanmiddag door Rupert en Isaac aan hen gevraagd nog niet in de kas te gaan omdat vanavond de grande opening was, blijkbaar hadden ze daar maling aan, want ze zijn er toch gaan zitten met Kim.
Waffel wil thuisfont bevestiging, en is bezig met wanhopige Exit-Chantage.. IvoRR moet haar rare gedrag met opgeilen van Jappie blijven goedkeuren.. of andersquote:Op zondag 5 maart 2023 20:35 schreef Korak het volgende:
Benieuwd hoe ze de exit van Wanda in scčne gaan zetten, ik vermoed een eliminatie. Het is duidelijk dat ze weet dat ze gaat, in overleg waarschijnlijk. Je merkt het oa. aan haar afzondering en het gedrag van Japsert. Isaak laat ook doorschemeren dat ie haar er uit wil hebben (FEBO)
Btw. ik ben geen wappie en kan het best fout hebben, hahahaha (met galm)
Toen werd gevraagd om niet in de kas te gaan zitten.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze kwam bij Rupie cola vragen voor in de kas?
en die kreeg ze?
ik snap het niet
bij Jappie geslapen en daarna niet echt meer in beeldquote:Op zondag 5 maart 2023 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is er met Wanda ineens aan de hand sinds 2 dagen?
Ik kijk ook ff niet en ineens gaat het over exits?
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen werd gevraagd om niet in de kas te gaan zitten.
bummer...quote:Op zondag 5 maart 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij Jappie geslapen en daarna niet echt meer in beeld
geen ideequote:Op zondag 5 maart 2023 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
bummer...
net gemist..
gewoon geslapen?
hoera, superboeiende stream!quote:Op zondag 5 maart 2023 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze raakt steeds één bal goed, die ene voor haar stok ligt
nou ja het is ook ietwat belachelijk dat de 1 wel een persoonlijk doel mag verwezelijken en de ander nietquote:
het bankje is te kleinquote:Op zondag 5 maart 2023 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
En Het ZeurHok is open![]()
Die gaan er zéker niet legge neuken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
wat een teleurstelling
het bankje
aldus sas
Ook ParaSasje fluistert niet, zou Febo met succes de suggestie kunnen wekken dat de cam en mic niet werken in de kasquote:Op zondag 5 maart 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het bankje is te klein
de matrassen passen vast niet
oké hoorrrrrrrrrrr , ik was er toen effe nietquote:Op zondag 5 maart 2023 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze was er net buiten ook gewoon bij hoor.
oehhh lekker met bijna niet wassende janet in badquote:
Dit is haar wasbeurtquote:Op zondag 5 maart 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhh lekker met bijna niet wassende janet in bad
ik heb nog nooit iemand zo ongemakkelijk naast zijn geliefde zien zittenquote:
Ik snap Bern ook niet. laat dat mens gaar koken in haar eigen chagerijnigheidquote:
Jeetjequote:Op zondag 5 maart 2023 20:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oké hoorrrrrrrrrrr , ik was er toen effe niet
Bang dat als hij weg gaat , weer een grote bek krijgtquote:Op zondag 5 maart 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand zo ongemakkelijk naast zijn geliefde zien zitten
Komt sowieso weinig geluid uitquote:Op zondag 5 maart 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
de FEBO deed al vast het geluid er af
ik vind het heeeel apartquote:Op zondag 5 maart 2023 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bang dat als hij weg gaat , weer een grote bek krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 maart 2023 21:06 schreef Flow3r het volgende:
daar kan ze dan ook niet veel aan doen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
nou je het zegt! Het geluid is echt geweldigquote:Op zondag 5 maart 2023 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is het geluid goed in de hottub.. raar.. niemand met een mic om
Die flikkers Achter kunnen het dus wel![]()
[ afbeelding ]
Had ik ook maar doet het inmiddels weer.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:21 schreef Tascha071 het volgende:
Help ik heb stream 1 niet. Krijg foutmelding. Het gekke is dat bij bb hetzelfde is. Niet dat ik daar nog naar kijk maar ging ff controleren of die t wel deden. Daar ook enkel stream 2. Meer mensen hier last van? Ik zit nu vast in n saai gesprek
Stream 1 heeft hier ongestoord gewerktquote:Op zondag 5 maart 2023 21:21 schreef Tascha071 het volgende:
Help ik heb stream 1 niet. Krijg foutmelding. Het gekke is dat bij bb hetzelfde is. Niet dat ik daar nog naar kijk maar ging ff controleren of die t wel deden. Daar ook enkel stream 2. Meer mensen hier last van? Ik zit nu vast in n saai gesprek
ik vind Bern ook niksquote:Op zondag 5 maart 2023 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere.... zeiksetje![]()
[ afbeelding ]
Geeft nog nooit iets beters gehad denk ik danquote:Op zondag 5 maart 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Bern ook niks
maar die laat zich ook gewoon als voetveeg gebruiken
ze kunnen ook beide wijs zijn en zeggen dat het niet werktquote:Op zondag 5 maart 2023 21:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap dat niet hoor heb je een relatie ga je zo met je partner om
Dit ziet er wel depri uit ja en ik vond ze altijd wel iets hebben maar ze gedraagt zich steeds meer zoquote:Op zondag 5 maart 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Bern ook niks
vooral met dit liedjequote:Op zondag 5 maart 2023 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
Ergens zie ik Kim wel gaan DJ'en hierna
Neuh.. er is ook nog zoiets als "Gelaten over je heen laten gaan"quote:Op zondag 5 maart 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Bern ook niks
Ja dat long Covid... dikke L en 3 vingersquote:Op zondag 5 maart 2023 21:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dit ziet er wel depri uit ja en ik vond ze altijd wel iets hebben maar ze gedraagt zich steeds meer zo
dit is niet gelaten over je heen laten gaanquote:Op zondag 5 maart 2023 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. er is ook nog zoiets als "Gelaten over je heen laten gaan"Bern is slimmer dan ZeikSasje met al haar bezopen uitvallen
Bern weet al vanaf dag één dat neuken geen optie is bij ParaSasje
bern zit er depri uit omdat er weer stellingen aankomen oa iets voor zoe 1000 euroquote:Op zondag 5 maart 2023 21:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dit ziet er wel depri uit ja en ik vond ze altijd wel iets hebben maar ze gedraagt zich steeds meer zo
Inmiddels beide streamen in storing grrrr eindelijk ff de tijd. Krijg je ditquote:Op zondag 5 maart 2023 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik ook maar doet het inmiddels weer.
Maar Sasha haar mood zal ook niet mee helpen ipv hem op te beuren zit ze hem af te kaffen.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern zit er depri uit omdat er weer stellingen aankomen oa iets voor zoe 1000 euro
dat weet hij onderhand al wel , als hij wil kan hij ook sas op haar plek zetten , maar doet hij nietquote:Op zondag 5 maart 2023 21:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Maar Sasha haar mood zal ook niet mee helpen ipv hem op te beuren zit ze hem af te kaffen.
Denk ergens ook dat hij dat niet durft en bang is om haar te verliezenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat weet hij onderhand al wel , als hij wil kan hij ook sas op haar plek zetten , maar doet hij niet
wat je op je andere kant afspeelt hoor je op je headsetquote:Op zondag 5 maart 2023 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
Kim met headset.. moet die troep ook zo hard op de speakers dan![]()
[ afbeelding ]
Ze draait ook nergens aan.. gewoon de playlist afspelenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:34 schreef chufi het volgende:
`Dat mixen stelt ook niets voor .... eind liedje ... begin nieuw liedje ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |