Komt sowieso weinig geluid uitquote:Op zondag 5 maart 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
de FEBO deed al vast het geluid er af
ik vind het heeeel apartquote:Op zondag 5 maart 2023 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bang dat als hij weg gaat , weer een grote bek krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 maart 2023 21:06 schreef Flow3r het volgende:
daar kan ze dan ook niet veel aan doen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
nou je het zegt! Het geluid is echt geweldigquote:Op zondag 5 maart 2023 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is het geluid goed in de hottub.. raar.. niemand met een mic om
Die flikkers Achter kunnen het dus wel![]()
[ afbeelding ]
Had ik ook maar doet het inmiddels weer.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:21 schreef Tascha071 het volgende:
Help ik heb stream 1 niet. Krijg foutmelding. Het gekke is dat bij bb hetzelfde is. Niet dat ik daar nog naar kijk maar ging ff controleren of die t wel deden. Daar ook enkel stream 2. Meer mensen hier last van? Ik zit nu vast in n saai gesprek
Stream 1 heeft hier ongestoord gewerktquote:Op zondag 5 maart 2023 21:21 schreef Tascha071 het volgende:
Help ik heb stream 1 niet. Krijg foutmelding. Het gekke is dat bij bb hetzelfde is. Niet dat ik daar nog naar kijk maar ging ff controleren of die t wel deden. Daar ook enkel stream 2. Meer mensen hier last van? Ik zit nu vast in n saai gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |