hij heeft een beetje gedaan , maar snel opgegeven die doet meer aan bedsportquote:Op zondag 5 maart 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie Rupert de hele dag in een sportbroek, maar sport hij ook?
waar??quote:Op zondag 5 maart 2023 18:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jappie en Wanda zitten al de hele tijd te praten
Die heb ik gemistquote:Op zondag 5 maart 2023 18:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee was een kleine flesje saus of iets
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
op de achtergrond hier als je goed kijkt
[ afbeelding ]
Flesje ligt bij Eunice op het aanrecht met een rode dopquote:
Ik zie wel een flesje met rode dop bij Mirthequote:Op zondag 5 maart 2023 18:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Flesje ligt bij Eunice op het aanrecht met een rode dop
het zou me niks verbazen als ze morgen gaatquote:Op zondag 5 maart 2023 18:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze komen bijna niet een beeld , elke keer maar even,maar zitten er al een hele tijd
Geloof er niks vanquote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als ze morgen gaat
aan de andere kant ze is al eerder een maand uit beeld geweest
je kunt veel zeggen van Rupiequote:
Ja denk dat hetzelfde is..Ben nu zoeken op de Jumbo sitequote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie wel een flesje met rode dop bij Mirthe
Maar ik heb geen idee wat het is.
Ik denk dat ze deze maand met Rupie prima zullen eten.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt veel zeggen van Rupie
maar koken heeft hij wel vaak en veel gedaan
ik daht dat Eunice opgeklopt eiwit aan het bakken is.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
O lekker gebakken bloemkool. Ik deed dat altijd in olie in de frituur pan, best lekker
zolang er geld is wel jaquote:Op zondag 5 maart 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze maand met Rupie prima zullen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |