Waffel wil thuisfont bevestiging, en is bezig met wanhopige Exit-Chantage.. IvoRR moet haar rare gedrag met opgeilen van Jappie blijven goedkeuren.. of andersquote:Op zondag 5 maart 2023 20:35 schreef Korak het volgende:
Benieuwd hoe ze de exit van Wanda in scène gaan zetten, ik vermoed een eliminatie. Het is duidelijk dat ze weet dat ze gaat, in overleg waarschijnlijk. Je merkt het oa. aan haar afzondering en het gedrag van Japsert. Isaak laat ook doorschemeren dat ie haar er uit wil hebben (FEBO)
Btw. ik ben geen wappie en kan het best fout hebben, hahahaha (met galm)
Toen werd gevraagd om niet in de kas te gaan zitten.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze kwam bij Rupie cola vragen voor in de kas?
en die kreeg ze?
ik snap het niet
bij Jappie geslapen en daarna niet echt meer in beeldquote:Op zondag 5 maart 2023 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is er met Wanda ineens aan de hand sinds 2 dagen?
Ik kijk ook ff niet en ineens gaat het over exits?
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen werd gevraagd om niet in de kas te gaan zitten.
bummer...quote:Op zondag 5 maart 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij Jappie geslapen en daarna niet echt meer in beeld
geen ideequote:Op zondag 5 maart 2023 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
bummer...
net gemist..
gewoon geslapen?
hoera, superboeiende stream!quote:Op zondag 5 maart 2023 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze raakt steeds één bal goed, die ene voor haar stok ligt
nou ja het is ook ietwat belachelijk dat de 1 wel een persoonlijk doel mag verwezelijken en de ander nietquote:
het bankje is te kleinquote:Op zondag 5 maart 2023 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
En Het ZeurHok is open![]()
Die gaan er zéker niet legge neuken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
wat een teleurstelling
het bankje
aldus sas
Ook ParaSasje fluistert niet, zou Febo met succes de suggestie kunnen wekken dat de cam en mic niet werken in de kasquote:Op zondag 5 maart 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het bankje is te klein
de matrassen passen vast niet
oké hoorrrrrrrrrrr , ik was er toen effe nietquote:Op zondag 5 maart 2023 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze was er net buiten ook gewoon bij hoor.
oehhh lekker met bijna niet wassende janet in badquote:
Dit is haar wasbeurtquote:Op zondag 5 maart 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhh lekker met bijna niet wassende janet in bad
de FEBO deed al vast het geluid er afquote:
ik heb nog nooit iemand zo ongemakkelijk naast zijn geliefde zien zittenquote:
Ik snap Bern ook niet. laat dat mens gaar koken in haar eigen chagerijnigheidquote:
Jeetjequote:Op zondag 5 maart 2023 20:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oké hoorrrrrrrrrrr , ik was er toen effe niet
Bang dat als hij weg gaat , weer een grote bek krijgtquote:Op zondag 5 maart 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand zo ongemakkelijk naast zijn geliefde zien zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |