Rupert weet van weinig ook nog iets lekkers te maken.quote:
O, ik dacht dat het bloemkool wasquote:Op zondag 5 maart 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik daht dat Eunice opgeklopt eiwit aan het bakken is.
kloptquote:Op zondag 5 maart 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rupert weet van weinig ook nog iets lekkers te maken.
bloemkool met een iets eromquote:Op zondag 5 maart 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik daht dat Eunice opgeklopt eiwit aan het bakken is.
Eunice staat te kloppen als een malle, maar ik heb geen idee waar de bloemkool gebleven is, die is wel in kleine stukjes gesneden zag ik vanmiddag.quote:
Ja ik zie dat Eunice nu inderdaad de bloemkool door het eiwit haalt en dan in de pan doet.quote:
die is ze aan het bakkenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eunice staat te kloppen als een malle, maar ik heb geen idee waar de bloemkool gebleven is, die is wel in kleine stukjes gesneden zag ik vanmiddag.
Ze doopt de bloemkool in het eiwit zo te zien en dan bakt ze hetquote:Op zondag 5 maart 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eunice staat te kloppen als een malle, maar ik heb geen idee waar de bloemkool gebleven is, die is wel in kleine stukjes gesneden zag ik vanmiddag.
Wat een werk, maar wel heel leuk om te zien.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doopt de bloemkool in het eiwit zo te zien en dan bakt ze het
Door een papje van bloem met kruiden halen en dan in olie bakken ken ik wel maar door eiwit halen nietquote:Op zondag 5 maart 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik zie dat Eunice nu inderdaad de bloemkool door het eiwit haalt en dan in de pan doet.
Toch soort van gebakken bloemkool @:Dotteke
En alles met de blote handen dus erg warm zal het niet zijnquote:Op zondag 5 maart 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een werk, maar wel heel leuk om te zien.
Er zit nog aardig wat bloemkool in de pan, succes Eunicequote:Op zondag 5 maart 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En alles met de blote handen dus erg warm zal het niet zijn
Vind het niet klinken, maar Matin lijkt er enorm blij meequote:
hij vindt het geweldigquote:Op zondag 5 maart 2023 19:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het niet klinken, maar Matin lijkt er enorm blij mee
Aanpakken? Hij is het hem aan het leren toch?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vindt het geweldig
hij kan een overloopje maken
jaquote:Op zondag 5 maart 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aanpakken? Hij is het hem aan het leren toch?
Een houten kom is niet heel handig, maar die was niet viezig, er waren al eiwitten in opgeklopt.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:00 schreef pingu66 het volgende:
Dat koken bij Eunice duurt altijd een eeuwigheid......accepteert ook geen adviezen of hulp: laat mij het duun op mijn manier.
Eiwit opkloppen in een houten "vieze kom" lijkt me geen goed idee.maar laat ze maar lekker aanmodderen,tijd zat. Bern is al een paar keer de keuken ingelopen om te kijken of meneer zijn eten al klaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |