Staat toch een tijd in de balkquote:Op zondag 5 maart 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan het niet meer zien of die achter loopt want hij was weer eens gestopt
Er zit niemand in de kas, je loopt vet achterquote:Op zondag 5 maart 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Over wie hebben ze het nu in de kas, over Babette of Wanda?
O ze staan buiten Jeff en Isaac sorryquote:Op zondag 5 maart 2023 18:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er zit niemand in de kas, je loopt vet achter
ze hadden het over Wanda die met iedereen goed schijnt te zijn en dat snappen ze nietquote:Op zondag 5 maart 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Over wie hebben ze het nu in de kas, over Babette of Wanda?
Oke, ik twijfelde tussen Babet en Wandaquote:Op zondag 5 maart 2023 18:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hadden het over Wanda die met iedereen goed schijnt te zijn en dat snappen ze niet
Iedereen komt er mooi tussendoorquote:Op zondag 5 maart 2023 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
"De Kaarten zijn geschud.." Aldus beide Sukkels die denken het Spel te runnen
[ afbeelding ]
Die arrogante eikel Sjeffie vergeet altijd dat zijn éne stem geen moer waard is.. al dat gelul is voor de camera best wel leuk.. misschien helpt het in zijn Febo-Opslijmenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
ALs wij niets hebben afgesproken zal ik altijd op Kenzy gaan zegt Jeff
Hij en Isaac zijn aan elkaar gewaagd, De twee walgelijkste mannen ooit die ik een een RLS heb gezienquote:Op zondag 5 maart 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die arrogante eikel Sjeffie vergeet altijd dat zijn éne stem geen moer waard is.. al dat gelul is voor de camera best wel leuk.. misschien helpt het in zijn Febo-Opslijmen
Ergens vermoeden ze beide dat "TV maken" hun gaat helpen te blijven... terwijl de ervaring leert dat dagelijks geen zák doen ( JW) inmiddels hetzelfde resultaat geeftquote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij en Isaac zijn aan elkaar gewaagd, De twee walgelijkste mannen ooit die ik een een RLS heb gezien
Nou Jessie Uto mag van mij ook in het rijtje.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij en Isaac zijn aan elkaar gewaagd, De twee walgelijkste mannen ooit die ik een een RLS heb gezien
Dat was er ook een inderdaad als ik daar over ga beginnen ga ik offtopic en krijg ik zo van @Deisyy op me donderquote:Op zondag 5 maart 2023 18:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou Jessie Uto mag van mij ook in het rijtje.
Isaac wil dat gaan veranderen.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn mensen die met hun foto nog nooit op een scherm zijn gekomen he ongelooflijk zegt Jeff Heb jij Erik wel eens op het scherm gezien? DIe had die auto ook niet omgedraaid gekregen
Ja en dan net zeggen als we niets overlegd hebben ga ik altijd op Kenzyquote:Op zondag 5 maart 2023 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Isaac wil dat gaan veranderen.
Jeff is het daarmee eens, maar niet voordat die postduif eruit is.
Het enige wat ik weet is dat ze bij Jasper in bed heeft geslapen.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:23 schreef orange500 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er met Wanda is... Heb het gemist
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan net zeggen als we niets overlegd hebben ga ik altijd op Kenzy
SPOILER: Een paar weken terug zei hij dat ook tegen KimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zit naar JW en Esther te kijken JW zit er bij alsof hij zijn laatste dubbeltje heeft versnoeptSPOILER: Een paar weken terug zei hij dat ook tegen KimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Die andere stream is naar de keuken gegaan. Had het geluid nog wat hard staan met m'n oortjes in, dat geram in die bak met een garde is niet prettigquote:Op zondag 5 maart 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit naar JW en Esther te kijken JW zit er bij alsof hij zijn laatste dubbeltje heeft versnoept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |