Staat toch een tijd in de balkquote:Op zondag 5 maart 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan het niet meer zien of die achter loopt want hij was weer eens gestopt
Er zit niemand in de kas, je loopt vet achterquote:Op zondag 5 maart 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Over wie hebben ze het nu in de kas, over Babette of Wanda?
O ze staan buiten Jeff en Isaac sorryquote:Op zondag 5 maart 2023 18:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er zit niemand in de kas, je loopt vet achter
ze hadden het over Wanda die met iedereen goed schijnt te zijn en dat snappen ze nietquote:Op zondag 5 maart 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Over wie hebben ze het nu in de kas, over Babette of Wanda?
Oke, ik twijfelde tussen Babet en Wandaquote:Op zondag 5 maart 2023 18:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hadden het over Wanda die met iedereen goed schijnt te zijn en dat snappen ze niet
Iedereen komt er mooi tussendoorquote:Op zondag 5 maart 2023 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
"De Kaarten zijn geschud.." Aldus beide Sukkels die denken het Spel te runnen
[ afbeelding ]
Die arrogante eikel Sjeffie vergeet altijd dat zijn éne stem geen moer waard is.. al dat gelul is voor de camera best wel leuk.. misschien helpt het in zijn Febo-Opslijmenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
ALs wij niets hebben afgesproken zal ik altijd op Kenzy gaan zegt Jeff
Hij en Isaac zijn aan elkaar gewaagd, De twee walgelijkste mannen ooit die ik een een RLS heb gezienquote:Op zondag 5 maart 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die arrogante eikel Sjeffie vergeet altijd dat zijn éne stem geen moer waard is.. al dat gelul is voor de camera best wel leuk.. misschien helpt het in zijn Febo-Opslijmen
Ergens vermoeden ze beide dat "TV maken" hun gaat helpen te blijven... terwijl de ervaring leert dat dagelijks geen zák doen ( JW) inmiddels hetzelfde resultaat geeftquote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij en Isaac zijn aan elkaar gewaagd, De twee walgelijkste mannen ooit die ik een een RLS heb gezien
Nou Jessie Uto mag van mij ook in het rijtje.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij en Isaac zijn aan elkaar gewaagd, De twee walgelijkste mannen ooit die ik een een RLS heb gezien
Dat was er ook een inderdaad als ik daar over ga beginnen ga ik offtopic en krijg ik zo van @Deisyy op me donderquote:Op zondag 5 maart 2023 18:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou Jessie Uto mag van mij ook in het rijtje.
Isaac wil dat gaan veranderen.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn mensen die met hun foto nog nooit op een scherm zijn gekomen he ongelooflijk zegt Jeff Heb jij Erik wel eens op het scherm gezien? DIe had die auto ook niet omgedraaid gekregen
Ja en dan net zeggen als we niets overlegd hebben ga ik altijd op Kenzyquote:Op zondag 5 maart 2023 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Isaac wil dat gaan veranderen.
Jeff is het daarmee eens, maar niet voordat die postduif eruit is.
Het enige wat ik weet is dat ze bij Jasper in bed heeft geslapen.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:23 schreef orange500 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er met Wanda is... Heb het gemist
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan net zeggen als we niets overlegd hebben ga ik altijd op Kenzy
SPOILER: Een paar weken terug zei hij dat ook tegen KimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zit naar JW en Esther te kijken JW zit er bij alsof hij zijn laatste dubbeltje heeft versnoeptSPOILER: Een paar weken terug zei hij dat ook tegen KimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Die andere stream is naar de keuken gegaan. Had het geluid nog wat hard staan met m'n oortjes in, dat geram in die bak met een garde is niet prettigquote:Op zondag 5 maart 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit naar JW en Esther te kijken JW zit er bij alsof hij zijn laatste dubbeltje heeft versnoept
hij heeft een beetje gedaan , maar snel opgegeven die doet meer aan bedsportquote:Op zondag 5 maart 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie Rupert de hele dag in een sportbroek, maar sport hij ook?
waar??quote:Op zondag 5 maart 2023 18:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jappie en Wanda zitten al de hele tijd te praten
Die heb ik gemistquote:Op zondag 5 maart 2023 18:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee was een kleine flesje saus of iets
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
op de achtergrond hier als je goed kijkt
[ afbeelding ]
Flesje ligt bij Eunice op het aanrecht met een rode dopquote:
Ik zie wel een flesje met rode dop bij Mirthequote:Op zondag 5 maart 2023 18:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Flesje ligt bij Eunice op het aanrecht met een rode dop
het zou me niks verbazen als ze morgen gaatquote:Op zondag 5 maart 2023 18:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze komen bijna niet een beeld , elke keer maar even,maar zitten er al een hele tijd
Geloof er niks vanquote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als ze morgen gaat
aan de andere kant ze is al eerder een maand uit beeld geweest
je kunt veel zeggen van Rupiequote:
Ja denk dat hetzelfde is..Ben nu zoeken op de Jumbo sitequote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie wel een flesje met rode dop bij Mirthe
Maar ik heb geen idee wat het is.
Ik denk dat ze deze maand met Rupie prima zullen eten.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt veel zeggen van Rupie
maar koken heeft hij wel vaak en veel gedaan
ik daht dat Eunice opgeklopt eiwit aan het bakken is.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
O lekker gebakken bloemkool. Ik deed dat altijd in olie in de frituur pan, best lekker
zolang er geld is wel jaquote:Op zondag 5 maart 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze maand met Rupie prima zullen eten.
Rupert weet van weinig ook nog iets lekkers te maken.quote:
O, ik dacht dat het bloemkool wasquote:Op zondag 5 maart 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik daht dat Eunice opgeklopt eiwit aan het bakken is.
kloptquote:Op zondag 5 maart 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rupert weet van weinig ook nog iets lekkers te maken.
bloemkool met een iets eromquote:Op zondag 5 maart 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik daht dat Eunice opgeklopt eiwit aan het bakken is.
Eunice staat te kloppen als een malle, maar ik heb geen idee waar de bloemkool gebleven is, die is wel in kleine stukjes gesneden zag ik vanmiddag.quote:
Ja ik zie dat Eunice nu inderdaad de bloemkool door het eiwit haalt en dan in de pan doet.quote:
die is ze aan het bakkenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eunice staat te kloppen als een malle, maar ik heb geen idee waar de bloemkool gebleven is, die is wel in kleine stukjes gesneden zag ik vanmiddag.
Ze doopt de bloemkool in het eiwit zo te zien en dan bakt ze hetquote:Op zondag 5 maart 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eunice staat te kloppen als een malle, maar ik heb geen idee waar de bloemkool gebleven is, die is wel in kleine stukjes gesneden zag ik vanmiddag.
Wat een werk, maar wel heel leuk om te zien.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doopt de bloemkool in het eiwit zo te zien en dan bakt ze het
Door een papje van bloem met kruiden halen en dan in olie bakken ken ik wel maar door eiwit halen nietquote:Op zondag 5 maart 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik zie dat Eunice nu inderdaad de bloemkool door het eiwit haalt en dan in de pan doet.
Toch soort van gebakken bloemkool @:Dotteke
En alles met de blote handen dus erg warm zal het niet zijnquote:Op zondag 5 maart 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een werk, maar wel heel leuk om te zien.
Er zit nog aardig wat bloemkool in de pan, succes Eunicequote:Op zondag 5 maart 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En alles met de blote handen dus erg warm zal het niet zijn
Vind het niet klinken, maar Matin lijkt er enorm blij meequote:
hij vindt het geweldigquote:Op zondag 5 maart 2023 19:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het niet klinken, maar Matin lijkt er enorm blij mee
Aanpakken? Hij is het hem aan het leren toch?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vindt het geweldig
hij kan een overloopje maken
jaquote:Op zondag 5 maart 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aanpakken? Hij is het hem aan het leren toch?
Een houten kom is niet heel handig, maar die was niet viezig, er waren al eiwitten in opgeklopt.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:00 schreef pingu66 het volgende:
Dat koken bij Eunice duurt altijd een eeuwigheid......accepteert ook geen adviezen of hulp: laat mij het duun op mijn manier.
Eiwit opkloppen in een houten "vieze kom" lijkt me geen goed idee.maar laat ze maar lekker aanmodderen,tijd zat. Bern is al een paar keer de keuken ingelopen om te kijken of meneer zijn eten al klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |